Amb el suport de

Tens Instagram i t'agrada llegir?

per Redacció, 13 de maig de 2019 a les 09:00 |
Si has contestat que sí a les dues preguntes, tenim un concurs què t'agradarà:

Amb el nom «Tens Insta? Explica un llibre», l'Institut Català de les Empreses Culturals i Adolescents.cat, engeguem un concurs amb el qual podràs guanyar un Ebook i 300€ en llibres físics per a tu i regals com un Escape Room per a tota la teva classe.

 


 
Kepp calm! Abans de clicar a «participar», és important que et llegeixis de què va el concurs:

Com hi puc participar?


Tothom qui tingui entre 14 i 18 anys i estigui cursant 3r d'ESO, 4t d'ESO, 1r de Batxillerat, 2n de Batxillerat, o un cicle formatiu de Grau Mitjà.

Fins quan tinc temps?

El termini per participar s’iniciarà el dia 6 de maig i finalitzarà el dia 17 de maig a les 23:59 hores.

Com funciona el concurs? Què haig de fer?

1. Has de triar un llibre que hagis llegit i fer-ne una recomanació a través d'un post Instagram utilitzant el hashtag #explicaunllibre.

2. Pots fer-ho en format foto o vídeo —com vulguis— acompanyat d'una petita descripció explicant perquè t'ha agradat.

Si vols, pots publicar també una cita del llibre que t'hagi agradat acompanyada de la recomanació.

3. Menciona l'autor, el títol, l'editorial i el teu institut (i si tenen Instagram etiqueta'ls).

Un truc, intenta explicar a algú per què s'hauria de llegir aquest llibre...

 
Com es participa?

Cal que facis un post a Instagram amb la teva recomanació i tinguis el perfil públic durant el concurs. També has d'omplir aquest formulari.

Com es trien les persones guanyadores?

Hi haurà dues categories de guanyadors:
Categoria ESO i Categoria BATXILLERAT/ GRAU MITJÀ.

Les persones guanyadores són les autores de les Obres seleccionades pel jurat que s’indica tot seguit.
 
El Jurat:

La selecció de les Obres guanyadores en cada categoria es portarà a terme per un jurat compost per 5 membres: Dos de la plantilla de continguts d’Adolescents.cat, dos de l’ICEC, i la instagramer @julianacanet.

El jurat seleccionarà entre 10 i 20 Obres finalistes de cada categoria que, posteriorment, passaran a la votació popular per part dels usuaris d’Adolescents.cat.

Quants premis hi ha?

1r Premi:
El concursant guanyador: 1 eBook + 300€ per a llibres físics + 1 accés a la Xarxa de Biblioteques de Catalunya.

L'institut on estudia el concursant guanyador: 300€ per a llibres físics + Escape Room per a tota la classe.

2n Premi:
El concursant guanyador: 200€ per a llibres físics.

L'institut on estudia el concursant guanyador: 200€ per a llibres físics + Escape Room per a tota la classe.

3r Premi:
El concursant guanyador: 100€ per a llibres físics.

L'institut on estudia el concursant guanyador: 100€ per a llibres físics + Escape Room per a tota la classe.

Ara sí, ja tens tota la informació per participar:
 

 
Participació
+18
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 21:03
0   0
Si tinc els 18 fa uns mesos puc participar?

Selectivitat 2019!!!!!!!
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 11:21
0   0
Aquí teniu un resum molt benfet de Terra Baixa (una lectura de selectivitat)!!!! Gratis!!! https://www.wuolah.com/apuntes-de-Catal%C3%A0/TERRA-BAIXA-(lectura-selectivitat)-TERRA-BAIXA.pdf-848115

+18
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 01:27
2   0
Si tinc els 18 fa uns mesos puc participar?

Injust
Per Anònima el 9 de maig de 2019 a les 21:59
4   0
Aquest concurs per la meva part està malt plantejat ja que jo entro en el mínim d’edat però no hi puc participar-ho perquè no tinc insatgram. No tot depèn de les xarxes socials. Espero que si sou una mica intel·logents feu el pròxim concurs amb el correu electrònic.

Que trist
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:21
0   0
Jo tinc 14 anys pero faig 2n d'ESO. M'encanta llegir i escriure (ara mateix estic fent un llibre de fantasia) i tinc insta.

Comics I poemaris conten?
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 16:49
0   0
Hi ha alguna restricció? Es poden comics? Que es valora per guanyar? Es pot pujar més d'una fotografia?

Enquesta
Per Podeu fer aquesta enquesta siusplau el 7 de maig de 2019 a les 14:55
0   0
https://forms.gle/wQKhbEEYpcQKeyQZ7

Ups
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 17:12
1   0
No és troba😅
Com quedem?
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 11:54
4   1
A veure, si diu a partir de 14 anys hauríem de poder encara que fem 2n ESO! Potser hi ha algú de 2n que va néixer el dia 1 de gener i per un dia no pot concursar? Expliqueu-vos millor, si no voleu que els de 2n participem poseu a partir de 3r eso però no poseu a partir de 14 anys!

Tens raó
Per Anònim el 8 de maig de 2019 a les 07:20
0   0
Ja pero esque hi han alguns de 3r d’eso q tenen 14
En català?
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 07:35
2   0
El llibre ha de ser en català?

21 anys
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 20:29
3   1
Jo que tinc 21 amb el que m‘agrada llegir i sense un duro a la merda 😒

Error de formulari
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:22
0   1
A la part del mail i del link de la publicació del formulari nomes deixa respondre amb numeros i no el deixa enviar

Error de formulari
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 16:00
0   0
A la part del mail i del link de la publicació del formulari nomes deixa respondre amb numeros i no el deixa enviar

Formulari canviat
Per Redacció Adolescents.cat el 6 de maig de 2019 a les 20:09
6   0
Hola, ja hem modificat el formulari. Perdoneu per l'error. Moltes gràcies per avisar-nos!
2 ESO no??
Per Estic una mica indignada el 3 de maig de 2019 a les 21:02
19   1
Tinc 14 anys i vull participar perquè m'encanta llegir i tinc instagram, el problema es que faig 2 ESO. Puc participar??

Ens discriminen
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:01
1   2
I les de 2n???😞
INDIGNACIÓ
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 16:03
2   1
Jo just el dia del concurs en faig el 14, necessito participaaar! Sisplau canvieu l'edaat, mersii🥰
Indignada
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:35
6   0
Jajaja jo també faig 2n i m'encanta llegir però sóc de finals d'any i ancara en tinc 13.
Igual
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:22
5   0
Em passa el mateix, sóc de principis d'any i ja he fet 14 anys però faig 2n D'ESO, jo ja m'havia emocionat😥
The same