14 tatuatges originals que et pots fer en aquesta part del cos

per Adolescents.cat, 1 de maig de 2019 a les 10:52 |
Si t'agraden els tatuatges originals però petitons, és probable que els que t'ensenyem avui t'agradin. I és que a vegades ens oblidem de les orelles, però la veritat és que és un molt bon lloc on fer-se un petit tatuatge, ja que són visibles però discrets. Quin t'agrada més?

 
 



L'actor Mikel Iglesias, visita AdolescentsiCat . Parlem amb ell sobre la seva vida, de la seva nova pel·lícula, de com tocar la guitarra...I també li farem passar proves que hem pensat per ell com cantar en directe o respodnre a l'interrogatori íntim!  
Participació
Tattoos
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 08:34
2   0
Trobo que aquests tattoos estan genials! El que més m'ha agradat ha sigut el del piercing a l'orella, si no m'equivoco el 4. Gràcies per aquestes ideas!

Sort q eren originals....
Per Anònima el 2 de maig de 2019 a les 06:42
2   0
Son mes tipics q jo q se

Ua
Per Anònim@ el 2 de maig de 2019 a les 00:51
3   0
M'encanten els tatuatges a les orelles me'n vull fer unn

Refutació
Per Noia tatuada el 1 de maig de 2019 a les 22:52
3   0
No es arruïnar, és fer amb el cos el que tu vulguis. Cadascú és lliure de fer el que vulga i com vulga i per exemple hi ha gent com jo que ho veu com art propi. Per a gustos colors!

Cada dia pitjor
Per Anònima el 1 de maig de 2019 a les 22:40
0   3
Personalment no m’agraden gens i a més a més te la pinta de fer molt de mal 😵.

Valee?
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 18:00
1   3
Crec que la gent esta molt malment. Si som aixi es perque som aixi i no cal que ens arruinem el cos fent-nos taques a la orella🤔🤔

Mare de deu HAHAH
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:32
0   0
Ps jo crec q cadascu pot fer el q li surti de la po**a amb el seu cos q per algo es seu i no dels demes
Ortografía
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 18:46
1   0
Tu has anat a l'escola?????? Hem sangren els ulls
No crec
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 08:32
2   0
Cadascú es fa el que vol al cos... No trobo que s'hagin de dir "taques" perquè no per tothom són taques... Bé cadascú té la seva opinió.
Per el/la del valee?
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 07:24
2   0
Crec que cadascu fa amb el seu cos el que vol. Entenc que no t’agradi pero a mes gent ens agrada. La meva opinio es que no ens arruinem el cos.
Quin problema hi ha?
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 01:08
3   0
Els tatuatges son una altra manera per expressar-nos i no es plan de posar-te a faltar el respecte a la gent que deixideix expressar-se així. T’aniria be una dosi de respecte: utilitzar termes com que la gent està ‘malament’ i que ‘s’arruina’ no està be.
No estic dacord
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:59
5   0
No tot es una taca, un tatuatge pots sigificar moltes coses. Ademes cada escu pot fer el que vulgui amb el seu cos i Si a tu no tagraden pues no tagraden pero no fa falta diguis que estem malament per fer-nos un tatuatge. Segons la logica que as fet servir de que si som axi es pq som aixi llavors tb estas en contra de les arrecades no? En la vida fem moltes coses, no pq ens facin falta per viure sino perque creiem q pot quedar be o per simple gust i fernos un tato o un pircing no deixa de vanda el fet de q totom es persona i ens em de respectar estigem tatuats o no. Pd: ma quedat una mica llag💟 sorry per les faltes, he escrit rapid. c.b
OPINIÓ
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:20
7   0
Si tu no necesites fer cambis al teu fisic pq et sents be amb tu mateix o tu mateixa m’en alegro molt per tu Pero respecta el que vulguin fer les persones amb el seu cos, pq com he dit es el SEU cos no el TEU Si creus que un tatuatge es arruinarte la pell es la teva opinio i es respectable pero has de saber que algo que et pot semblar tan insignificant pot ser algo molt important per una persona
pel comentari del 2n tattoo
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 21:36
0   0
són les 2 línies negres. :p
Dios nos creo asi
Per Siporkeesasi el 1 de maig de 2019 a les 21:36
3   5
Tienes toda la raçon. Dios a echo el kuerpo del ombre i la muger como lo a exo porke le gusta asi i los sinples mortales no somos kien para canviarlo porke sino nos vamos al imfierno kon satanas
Hola
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 16:48
2   0
Hi el tatto de la fot 2??

M’ha costat, però sí
Per Anònima el 2 de maig de 2019 a les 00:31
0   0
Són les dos línies de dalt
Em trobes a faltar?
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 23:14
0   0
Si, fill de puta.
El tatto dos
Per Anònima el 1 de maig de 2019 a les 22:38
0   0
El tatto dos son dos pirsings tatuats
Siii
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:35
0   0
Es a la part de dalt sembla una arrecada però son dos lineees negres
Ets tonto?
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:30
1   0
Si
:
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:26
0   0
el tatto es el "piercing" helix
En l’orella tmb
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:17
1   0
Fa d piercing a dalt passa molt dissimulat jj
Si que hi es
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 22:15
4   0
A mí tmb m'ha costat de veure perqué sembla un piercing pero son dues ratlles a la parte superior de la orella. El troveu??
Tattoo 2
Per Anònim el 1 de maig de 2019 a les 21:59
0   0
A la punta de l'orella😂
Piercing