Dos dels vostres artistes preferits es casen per sorpresa!

per Redacció, 2 de maig de 2019 a les 13:18 |
Joe Jonas i Sophie Turner s'han casat per sorpresa a Las Vegas aquest dimecres. El cantant i l'actriu han decidit celebrar una cerimònia improvisada després d'assistir als premis Billboard Music Awards, segons informen diversos mitjans nord-americans.

La parella es va comprometre el passat 2017 i no ha estat fins ara, dos anys més tard, quan finalment s'han donat el "sí" vull. I és que els seus compromisos professionals han fet que la cerimònia s'anés postposant: ella estava rodant l'última temporada de Game of Thrones i ell centrat en el retorn dels Jonas Brothers.

 
Al casaments, segons es pot veure en les imatges, no hi han faltat la resta de germans Jonas, el Nick i el Kevin, ni tampoc les seves parelles. De fet, una d'elles, Priyanka Chopra, ha fet de dama d'honor. Esperem que els hi vagi molt bé.
 
Arxivat a:
FAMOSOS, artistes
Participació
Nooo
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 22:00
1   2
Jo prefereixo mikalia

Albalia se casaaa
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:23
10   14
Vale, algu mes ha tingut la esperança de k sigues albalia ki se ha casat, es a dir la natalia i la alba reche de ot😂 PD: nomes entendra gent k vegi/entengui de operacion triunfo

Ojalaaaaaa
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 16:20
0   1
Tandevo es casessin seria mític 67890 persones al casament i la meitat colades
??
Per Anònimm el 2 de maig de 2019 a les 20:23
15   7
i aquests son?

ooh que macooo
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:23
1   0
A veure quan trobaré jo la meva futura parella. Per cer la ultima foto de l'article que heu penjat esta fatal feta molt borrosa a veure si la podeu actualitzar.

ooh que macooo
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:22
7   0
A veure quan trobaré jo la meva futura parella. Per cer la ultima foto de l'article que heu penjat esta fatal feta molt borrosa a veure si la podeu actualitzar.

Haha
Per Anònima el 2 de maig de 2019 a les 20:19
24   27
Amb aquests no els coneixen ni a casa seva

Idol@