5 adolescents ens expliquen la seva experiència amb el bullying

per Redacció , 2 de maig de 2019 a les 13:29 |
Aquest dijous, 2 de maig, és el Dia Internacional Contra l'Assetjament Escolar. És per això, que hem recollit algunes de les experiències sobre assetjament que ens vau fer arribar anònimament. D'aquesta manera volem donar visibilitat a aquesta problemàtica i ajudar les persones que també es troben en aquesta situació.


 


Versió sense playbuzz

Noia, 18 anys
Quan anava a 5è de primària vaig canviar d'escola. El primer any vaig passar-ho molt bé, però el següent dos nois de classe als quals no feia massa cas (els típics que es creuen graciosos) van començar a fer-me la vida impossible: m'insultaven, em criticaven a cada hora per tot el que feia, es burlaven de mi, del meu físic. Van arribar a convèncer tots els nois de classe per seguir-los en el seu joc d'amagar la vida. Van aconseguir que arribés cada dia a casa plorant. Ho vaig parlar amb la tutora, ho va empitjorar. Fins que vaig decidir plantar cara i en començar l'ESO van veure que ja no era la mateixa nena insegura de primària. Encara que ara, després de 7 anys, encara tinc inseguretats que em van sorgir a llavors.

Noi, 13 anys
A mi em van fer bullying de 1r fins a 4t de primària i vaig patir molt. A primer i segon se'n reien de mi, em picaven, m'insultaven a classe... La meva mare em va dir que ho expliqués a la professora però ella va sudar literalment i deia que era un mentider. Després de 2n va venir 3r, quan uns altres nens em feien el mateix...Si us plau qualsevol persona que veieu que pateix ajudeu-la i no sudeu.

Noia, 16 anys
Sé que fa molt temps d'això però encara així penso que és important compartir-ho. Quan tan sols anava a 3r de primària, 8 o 9 anyets, vaig patir bullyng. Les nenes m'ignoraven o no em deixaven jugar amb elles, fugien de mi quan em veien i quan les tocava feien com si tingués una malaltia i se l'anaven passant en plan La Peste. Fins i tot un dia em van convidar a un aniversari només per acorralar-me i burlar-se tots junts de mi, tancada a una habitació. 8-9 anys, costa de creure. Vaig canviar-me d'escola perquè no ho podia suportar. Allà vaig ser molt feliç la veritat.

Noia, 15 anys
Quan feia 4t de primària, una nena va manipular la meva millor amiga. Ella ho sabia tot sobre mi, i a més, jo era molt oberta. El cas és que la meva "millor amiga" em feia bullying (insultava, feria els meus sentiments...) quan hi havia l'altra nena. Quan no hi era, tot era normal... Jo no entenia què passava, vaig deixar de jugar amb molta gent i a jocs que m'encantaven, i més d'un cop anava a altres racons del pati per escapar (i en un d'aquells vaig "conèixer" la meva millor amiga). Si no arriba a ser perquè ma germana va veure que alguna cosa em passava, i va xerrar-ho als pares, segurament hauria estat més temps patint-lo.

Noi, 15 anys
Al col·legi vaig patir bullying, no només un maltractament psicològic sinó que va arribar a ser físic. No sé si era perquè potser era el dèbil o el "maricon" (com ells deien). Tothom ho veia, però cap persona va donar la cara. El problema no es troba en la víctima, que ha de ser encara més forta, sinó en l'agressor. Això no ho he explicat a gaire gent perquè em sembla molt íntim. És una pena que la gran majoria dels records de la meva infància siguin dolents. Si us plau si veieu bullying, denuncieu-lo.
Arxivat a:
BULLYING, bullying
Participació
De veritat eh?
Per Anònim el 4 de maig de 2019 a les 22:08
1   0
Amb tot el respecte del mon, segur que res es tan bestia i ho esteu inflant pq sigui mes interessant i us fassin mes cas. Segur que els profes no feien res pq veien perfectament com d'una petita cosa en feieu una bola. Cal prestar atencio a coses mes importants

Hahshahah q trist
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 22:26
0   0
Jo desde q vaig començar preescolar ja hem feien bullying I fins I tot hem van tindre q cambiar d'escola perq un nen tot el rato hem molestaba I hem picaba, despres anava a epoques q si ficaben amb mí i no a sigut fins aquest trimestre q no m'han deixat en pau. Pero el meu consell esq si et van critican o s'en van rient de tu q fasis com q no l'haguis escoltat o fasis la major cara de fastic de la teva vida.

Stop Bulling
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 17:14
1   0
Jo vaif patir bulling des de 5é de primaria fins a 2n D'eso... Al prinici com semore fas veure que no t'influeix, que els cops de puny no et fan mal, però al arribar a casa et derrumbes... Al arribar l'estiu de primer a segon vaig decidir fer un cambi ( tan psicologic com físic) i és van donar conta que amb la nena timida amb la cual es posaven ja no era la mateixa ara era molt més forta ara si la insultaves es defendia amb una sola paraula i acabaves tu molt potxor des d'aquell moment van parsr però encara et quedem "traumes" per això... Tots ens hem d'ajudar a tots mai deixeu a part quan a la perosna que pateix bulling la majoria de vagades fa més mal el que veu i no diu res que el que acosa....

Like si tm ho penses
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 16:37
2   0
Crec que les víctimes no haurien de canviar, d escola jo crec que haurien de canviar als agressors🤔🤔 PD: són ells els problematics

Dedicat a totes les persones que ho estan passant malament❤️♥️❤️♥️
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 16:35
1   0
Jo a l escola no em feien bulling, però per exemple al pati anava a jugar amb "les meves millors amigues" i em volien i llavors sempre que s havia de jugar a un joc que sobrava algú sempre era jo, i més així que era com la de sobre i doncs a sisè de primària, vaig començar a donar-me conta pq jo ja havia normalitzat això i doncs com jo vaig veure, vaig passar el sisè siguent una falsa, aguantant me les ganes que tenia de cardar una ostia a les meves suposades millors amigues.llavors a l ESO (ara) la nit abans de el dia que començàvem no vaig dormir i vaig reflexionar molt de com sóc jo, i que a partir d ara deixaria a aquelles i aniria a passar-me ho bé i a ser jo.llavors em vaig fer amiga de moltes nenes, que em cauen super bé i ns que faria sense elles, total que ara som 'populars' i jo no vull ser popular, però ara les altres em fan la pilota de que en aquells anys lo bé que ens ho passàvem i eso i doncs em sento orgullosa de haver deixat aquelles nenes i haver agafat el camí que tant esperava i ara penso "que guay hagués sigut la meva infància amb les Friends d ara, però s ha de passar X lo dolent x disfrutar de lo bo i si no m hagués passat això de sisè que va ser el pitjor curs de la meva vida, ni hagués disfrutat durant la resta" Espero que us serveixi a totes aquelles persones que ho estan passant malament

El meu cas
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 16:11
1   0
El q em va passar a mi es que a primer de eso a causa d’una cosa, unes nenes q no eren del institut van començar a ferme bullying dient que quedessim per parlar i enrealitat em volien pegar i això. Minsultaven per qualsevol cosa per instagram i van arribar a penjar fotos burlant-se de mi. TOTES les persones que seguien aquelles noies (i eren MOLTES) ningú feia RES i tots vosaltres també sou culpables. Ho vaig passar molt malament fins que la meva mare em va mirar el mòbil i ho va veure TOT

El pitjor
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 16:08
1   0
El pitjor es que a la ESO ja es pren mes enserio ja q ens han fet mil i una xerrades però a l’escola quan passava algo els profes pensaven que eren nens segur q juguen només i això em va passar a mi. Vaig patir bullying a l’escola durant bastants cursos i ningú feia res. Va ser fins q a sisè vaig conèixer a una Profe q si q es preucupava i em va ajudar

.
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 14:27
1   0
Jo quan anava a 5è de primaria i a 6è vaig patir bullyng. Al acabar 4t ens van canviar les classes(com sempre), i van posar a totes les meves amigues a una classe, i a mi a l'altre amb una altre amiga(es a dir erem 2). A principis de curs tot ve, fins q al pati totes les amigues s'anaven a jugar juntes, i la q anava a la meva classe i jo soles. Un dis unes nenes "gracioses" van decidir molestar-me dient q tenia polls. Aixo ho van fer durant tot 5è i 6è, i vaig acabar quedant-me sola. MAI HO HE DIT ALS MEUS PARES JA QUE NO VOLIA Q HO PASSESIN MALAMENT PER LA MEVA CULPA. Ara estic be, pero algun cop si algu fa algun comentari dels polls encara hi ha gent q es gira per mirar-me. Ho vaig passar molt malament, i si pogues anar al pasat ho diria als pares (tmb dir q els profes q ho van veure can passar completament d mi)

A mí tmb
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 17:57
0   0
Unes nenes de la clase que son amigues meves fa temps en van dir k tenía polls pero al final Ho vam arreglar y ara estic pero si algu sap maneres de pujar l' autoestima que em respongui perqué ho necesito o aixo crec ☹️
Stop bulling
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 13:40
1   0
Jo tambe desde primaria he patit bulling per part d' alguns companys de la classe, li vaig dir molts cops a la meva profe, pero ella deia que eren coses de nens i que no sigui tant sensible. A 6è semblava que la cosa havia anat millorant pero no, quan vaig arribar a l'ESO em van fer bulling fins 2 ESO( tota la classe, que erem com 21 alumnes anava contra mi, m'insultaven, em feien espentes, el buit...), que no podia mes ja no volia fer res, s'hem treien les ganes de tot, em passava els dies plorant a casa i els meus pares estaven deseperats, perque l'instiut no feia res. Al final em vaig poder canviar d'institut i ara estic molt be al nou institut. Però encara estic molt insegura amb moltes coses i no confio amb mi mateixa, em va baixar molta l'autostima Siusplau si algu veu algun cas d'aquest que no passi, que ajudi a l'altre persona

Doncs...
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 10:22
3   0
Doncs no entenc perquè només hi ha testimonis de persones que han patit bulling quan anaven a l'escola. Als instituts també n'hi ha, moltíssim. Ho comento encaran-ho a la redacció. Estaria bé que sortíssin testimonis de persones adolescents. En moments de debilitat pot ajudar molt llegir com se'n van ensortir els altres. No sé, potser ha estat que "només" heu rebut testimonis de casos d'escola i no ha estat elecció vostre. En tot cas trobaria interessant que es seguís fent aquesta secció perquè pot ajudar a molta gent a envalantonar-se a encarar aquest problema.

❤️.
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 10:10
1   0
Vull donar-vos molt ànim a tots i a totes els que us fan bullying, digueu-ho siusplau! A mi em va ajudar molt, però no ho vaig dir fins a 2n eso💖A mi me n’han fet, des de 4rt de primària fins a 2n d’eso.... ara faig 3r d’eso. Tots els nens s’ajuntaven per burlar-se de mi i humillar-me. Va ser una situació molt molt difícil.

Llegiu senser que es necesari
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 07:41
3   2
Jo vaig patir bulling a 1r d'ESO,per part d'uns nois que vaig conèixer aquell any,i els que eren els meus amics,al veure que m'estaven enfosant,en lloc de parar el van pujar al carro de fer-me la vida imposible.Per sort,després d'acabar al psicòleg,vaig aconseguir cambiar d'insti,JO NO VAIG DIR RES,YO VAIG ARRIBAR A CASA PLORANT I LLAVORS ES VAN ENTERAR A CASA,NO FACIS COM JO,ACTUA

❤️
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 06:55
4   1
Em sento totalment identificada amb la noia que li feien que tenia un virus. Amb la mateixa edat m ho van fer tambe, quan deia a tots els professors que allò no m'agradava ells em deien que només era un joc. I per el que fa a l aniversari també em va passar un cosa semblant

La meva experiència
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 00:34
2   1
L’any passat em van diagnosticar epilèpsia i moltes ex amigues meves em van començar a deixar de banda per els efectes secundaris de les pastilles q em prenc, no em parlaven i se’n reien de mi, fins i tot em deien q això de l’epilepsia era mentida i a partir d’aixo M’he començat a formar com a persona, he recuperat la meva autoestima i he aconseguit millorar el meu caràcter. Espero q aquestes acosadores q vaig tenir, s’estiguin millorant amb el problema q tenen amb si mateixes. UNA ABRAÇADA A TOTES LES PERSONES QUE HO ESTAN PATINT I ENDEVANT QUE AIXÒ NO US PARI !!!😘

PODEU AMB TOT
Per Anònima el 3 de maig de 2019 a les 00:06
1   1
Mai he patit bullying, pero encara q em faci a la idea, deu ser encara pitjor. Odio que s'hagi de fer aquest apartat a adolescents.cat, pero hi ha gent que es mare meva... Se'ls hi enva l'olla No vull faltar el respecte a ningu SOU MOLT FORTS I PODEU AMB AIXO I MÉS. NO DEIXEU Q NINGÚ US FACI MAL. I SOBRETOT, EXPLIQUEU-HO, ÉS L'UNICA MANERA DE FER Q PARI 🚫🚫🚫🚫STOP BULLYING🚫🚫🚫🚫

El meu bulling
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 23:53
2   1
Era a primària, i un nen, que es diu Mario, em tenia molta rabia, bueno aixo crec, i va començar només molestant però a l'ultim curs, 6è, va començar amb el bulling. Ell es físicament el doble que jo i tothom li tenia por menys jo i la meva millor amiga, que tots els problemes ens els frontavem juntes, i va començar emputxanme el pati i parseguinme intentan-me tocar i jo no volia, un dia em va acafar i em va tirar el terra, em vaig fer un tall el cap ja que em fa tirar sobre la basura, jo li deia els profes que havia sigut sense voler i que amb gel em passaria, li van dir que vigiles, el segon dia em va tornar a tirar pero sobre unes fustes i em vaig fer un cop i ja em vaig queixar, li van posar una incidencia. Pero uns dies més tard, en Mario agafa un gomet, per posarmel a dins de l'orella, i jo corria per la classe perquè no mel poses, la meva millor amiga el va frenar, ja que no hi havia ningu mes a classe perque estaven al pati i nosaltres encara recolliam i esperavem perque haviem de tancar la classe, i en mario va continuar i va apartar a la Telma, em va agafar per el coll i em va empotrar contra la pared, mestava encanyant i meva millor amiga, el fa picar perque pares, em fa agafar per la samarreta em va tirar per sobre les taules i em va tirar una cadira per el cap i va agrafir més bruscament a la meva millor amiga. Un nen el sentir crits i cops va venir i va anar corrent a buscar el professor i es va acabar tot, eta un dimecres i vam anar el metge i el judici i no vaig tornar a lescola fins el dilluns de la setmna que ve i vam estar tota la setmana jo i la meva mare amb la meva millor amiga i la seva mare amb la directora, pysologa,... ara tinc un paper on ho explica tot i ara no puc esta a cap centre/extrascolar amb ell ja que era finals de 6è i havia d'anar amb ell a classe a secundaria... buf....

Opinio
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 23:40
1   1
Hola nois i noies!!:) Jo tambe vaig patir bullying a 5é i 6é de primaria. Es pasa molt molt malament fins al punt de pensar q no encaixes en aquesta vida. No us explicare el meu cas perq es molt semblant als dels demes, però escric aixo a les persones que dieu q si pateixes bullying ho diguis i no tho callis. No sabeu lo dificil que es, sembla facil, nomes es dir el q et pasa o el q et fan, pero en aquell moment ets incapaç de dirho. Me mare em preguntava cada dia q em pasava que estava rara i jo era incapaç dexplicarli, no podia. Fins que un dia no vaig poder mes i em vaig posar a plorar. Es letapa mes dura de la meva vida, l’infantesa. I es molt trist, no li desitjo a ningu. Una abraçada a tots!

.
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 23:38
4   0
Totes aquelles persones q estan al voltan del bulling i no ho denuncien son còmplices de l’assetjador. Siusplau denuncieu-ho i expliqueu-ho!!!!

...
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 23:27
5   1
Jo tambe he petit bullying i va haber un temps en que em vaig voler suicidar perk no podia mes ja que ningu em creia.

Per favor
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:38
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
Per favor
Per Anònim el 5 de maig de 2019 a les 21:38
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
Per favor
Per Anònim el 5 de maig de 2019 a les 21:20
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
Per favor
Per Anònim el 5 de maig de 2019 a les 20:36
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
Per favor
Per Anònim el 5 de maig de 2019 a les 20:29
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
Per favor
Per Anònim el 4 de maig de 2019 a les 22:16
0   1
No facis broma amb el tema del suicidi ja que es un tema molt serio. Si de veritat haguesis pensat en el suicidi no ho aniries explicant a tothom
De veritat eh?
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 22:18
0   9
Amb tot el respecte del mon, segur que res es tan bestia i ho esteu inflant pq sigui mes interessant i us fassin mes cas. Segur que els profes no feien res pq veien perfectament com d'una petita cosa en feieu una bola. Cal prestar atencio a coses mes importants

De veritat eh?
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 22:14
1   13
Amb tot el respecte del mon, segur que res es tan bestia i ho esteu inflant pq sigui mes interessant i us fassin mes cas. Segur que els profes no feien res pq veien perfectament com d'una petita cosa en feieu una bola. Cal prestar atencio a coses mes importants

SI NO HO HAS PATIT NO PARLIS
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 09:14
9   0
Es veritst que no pot semblar tan fort vist des de fora, pero ho es. Estar sola de petita, veure com et fan servir com a pallasso de la classe, que et jutgin pel fisic, per la roba, per ser més llesta i tenir opinions... No saps del que parles.
Per favor
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 22:05
1   37
Amb tot el respecte del mon, segur que res es tan bestia i ho esteu inflant pq sigui mes interessant i us fassin mes cas. Segur que els profes no feien res pq veien perfectament com d'una petita cosa en feieu una bola. Cal prestar atencio a coses mes importants

Al que pensa que han fet bola
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 18:14
1   0
Està bé. Ara la gent t’acusa de coses. I tot i que no tinguis raó, tampoc vas desencaminada. Igual si a tu t’hages passat no patiries. Però cadascú ho sent com ho sent. Potser “exageran” però el que senten pot ser brutal. I als demés, deixe-ho lo/la en pau que està dinant la opinió com tots.
Tu ets jilipolles??
Per Anonima el 3 de maig de 2019 a les 16:14
1   0
Que han d exagerar?? Ho has patit tu alguna vegada?? Alguna vegada tan insultat o pegat o deixa d banda? Segurament, doncs imaginat aixo sempre cada dia de la teva vida, durant anys. Sincerament jo MAI he vist un profe q ajudes a alumnes q patien bullying. MAI. PENÓS. A veure, q subnormals com tu q no entenguin la gravetat d la situacio d acord, pero els profes?? Potser aqui el problema no es q et sembli q ho exageren, sino q tu li has fet bulliyng a algu i no ho vols admetre. Ara a callar😉
no saps del que parles
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 16:10
1   0
Mira si no fos tan bestia no hi haurien nens i adolescents que es suiciden per aquest tema. Es una cosa molt delicada i que desgraciadament pasa. Aixo ho fa passar molt i molt malament a la gent i em sembla una falta de respecte que li diguis a totes aquestes victimes que son uns exagerats. Si no fos per gent com tu, que pasa del tema, alomillor hi haurien menys victimes, suicidis i situacions aixi. Cal anar amb compte amb el que es diu perque alomillor per a tu es una xorrada i a una altra persona s'ho fa pasar malament.
Pensa abans de parlar
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 16:07
2   0
Tens molt morro dient això, primer de tot com tatreveixes a dir algo aixi quan tu no ho has patit mai i quan no en tens ni idea de la vida d'aquestes persones. Quina necessitat tenen de inventar algo aixi o simplement exegarar-ho? Abans de escriure o parlar pensa en el que diràs pq acabes de de dir una cosa molt lleiga. No pots dir això quan no has vist a aquestes persones patint i que sàpigues que aquestes persones que han explicat la seva experiència segurament no han explicat ni la meitat del que han viscut, pq si haguessin d'explicar per tot el que han passat no els hi cabria.
De veritat??
Per Anònim el 3 de maig de 2019 a les 09:30
9   0
Hem sembla molt fort que diguis que fan una bola de no res yo desde primer fins a cinque vaig petir bullyng i ya et dic yo q es de lo pitjor q hi ha et fan sentir que no vals res fins al punt de q el q et diuen t’ho acabes creient si tu no has viscut aquesta experiencia no tens dret a dir que no es per tant y si ya et dic yo q las profes no feien res coses de nens diuen y si hi ha coses pitjors pero es un tema que s’ha de parlar perque no es pot seguir aixi quina rabia de veritat q la gent no li doni la importancia que es mereix aquest tema😤
A mi em van fer bullying
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 21:19
12   0
Tenia només 10 anys quan em van començar a fer bullying, una nena de la classe que era "la millor". Primer només eren insuls i alguna humiliació devant de la classe i jo m'ho perdria bé, però la cosa va anar a més. Va començar a escampar rumors de mi per tota la classe i fins i tot va aconseguir que les meves amigues sallunyesin de mi. És burlava de mi, m'imitava tot el que deia, em feia empentes, m'humiliava, em feia sentir horrible i fins i tot m'havia arribat a pegar. Vaig estar en silenci fins que es va acabar 6è i ens ven saparar. Però per culpa d'ella durant els pròxims 4 anys de la meva vida vaig tenir anorèxia per com m'havia fet sentir i no em vaig poder curar fins que ho vaig explicar. Ara estic super bé:) i no ha sigut fàcil però ha sigut possible. Moltes gràcies per llegir-ho, i molta força a totes les persones que puguin estar patint com jo jo vaig fer

💓💓
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:31
17   0
Lluitadors!!

...
Per Anònima el 2 de maig de 2019 a les 16:17
20   2
Em sento molt malament, jo he patit molt de bullying quan era petita i ara que perfi no en pateixo no he sigut capaç de fer res. Fa un any va arribar una nena nova a la classe i jo em vaig fer amiga d’ella poc a poc vaig veure com les altres persones li donaven l’esquena i parlaven malament d’ella, fins a un dia que em venien persones a preguntar-me com es que anava amb ella o perquè em queia bé. Jo vaig començar a apartar-me d’ella fins al punt que vaig veure com estàva sola i poc a poc s’anava deprimint, ja no estudiava ni feia e,s deures i a dia de avui s’ha enganxat a al tabac i a la maria. Em faig fàstic a mi mateixa jo se com es sent perfectament hauria de ser la primera ha ajudar-la, però no puc tinc una por terrible a que tot torni a ser com avans, em veig reflecsada en ella i em fa por.

Per la de ...
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 20:21
7   1
Sincerament si has patit bulling i et sents malament per haver-te apartat d’ella no has de tenir por a tornar-te a ajuntar, ja que us tenku l’una a l’altra i si et tornen a dir o fercualsevol cosa els hi podras plantar cara, pero no la deixis sola... es el pitjor que es pot arribar a fer. (Ho sento per les faltes)
MOLT SUPORT A TOTS I TOTES
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 14:11
62   0
❤️❤️❤️ No deixeu que ningu us fagi res (encara q se q es dificil)💪🏻💪🏻 Vull afegir algo i esq es un tema molt tabu del que ningu en vol parlar i s’hauria de parlar molt mes

...
Per Anònim el 2 de maig de 2019 a les 16:09
24   0
Jo vaig patir molt de bullying duran tota la primària i tinc un traume molt gran ja que vaig arribar a un punt en el qual hi havien persones que sentiren pena per mi i després de classe o quan no hi havia ningú em preguntaven si estava bé o em deien que ho digues a els profes, ho deien amb una cara a pena, i després quan marxaven els veia amb un somriure com si aquesin fet algo bo. No els hi perdonaré mai ja que eren tots ells els que després quan hi havia gent mirant em tractaven com a merda i si em picaven reien o contribuïen. Per això ara et bull dir que per molt que donis ànims el que has de fer si realment t’inporta és plantar cara a les persones que en fan. Tenir el valor de que quan veig s algú que l’insulten o el piquen defensar-lo alla mateix. Ja ho diuen, una imatge val mes que mil paraules.