Aquest és l'aparador de roba més polèmic del moment: hi esteu a favor o en contra?

per Redacció , 6 de maig de 2019 a les 10:01 |
Una casa de nines rosa plena de Barbies despullades prenent el sol, tocant el piano i lligades al sofà amb unes manilles. Aquest és l'aparador de la botiga de roba de Philipp Plein al passeig de Gràcia de Barcelona.

Un aparador que, com us podeu imaginar, ja fa dies que genera polèmica i indignació a les xarxes socials. Tot va començar unes setmanes enrere, quan diversos usuaris van començar a denunciar a Twitter i Instagram la decoració sexista utilitzada per la botiga.
 

La polèmica va créixer tant que fins i tot l'Institut Català de les Dones va emetre un comunicat demanant la retirada del controvertit aparador.
 
De moment la botiga no s'ha pronunciat i manté la mateixa decoració, sota el lema:"I don't share my toys" (No comparteixo les meves joguines). Creieu que s'hauria de retirar l'aparador?

 
Participació
No teniu sentit
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 01:35
1   1
A veure soc noia, i m’agrada aquesta imatge, sempre ens estem queixant que si una noia ensenya es una pvta i si un noi ensenya doncs viva la Pepa no? Doncs cony si voleu que si ensenyeu no us tractin de pvtes no os queixeu d’aquest escaparat

Os avorriu massa
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:41
1   0
crec que no estan fent res dolent ... són només unes nines, i no vol dir que demà posen a una tia en pilotes ... i que si ho fan que passa ?? un paio ho poden posar en calçotets i ningú diu res ??? posen alguna cosa sobre una dona i ha de ser tot dolent ??? Feu lo impossible per criticar lo que sigui.

Us avorriu massa
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:38
1   1
crec que no estan fent res dolent ... són només unes nines, i no vol dir que demà posin a una tia en pilotes ... i que si ho fan que passa ?? un paio ho poden posar en calçotets i ningú diu res ??? posen alguna cosa sobre una dona i ha de ser tot dolent ??? Deixeu vos de ficar merda a tot només busqueu lo impossible per criticar

La botiga
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 17:19
13   0
Seria interessant saber de que es la botiga no?

Prouu
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 16:35
54   6
Soc dona, i òbviament estic a favor dels drets de les dones i en contra de les discriminacions de sexe que patim diàriament. Ara bé, trobo exagerat fins a quin punt s'està portant les coses. Per davant de tot la llibertat d'expressió! Sincerament, crec que hi ha moltes formes d'expressar l'art, i possiblement no entenem el missatge que vol transmetre el propietari amb això. Així i tot, cada dia es viuen milers de pintades amb insults de cara a Catalunya o contra immigrants i ningú s'indigna tant ni en demana una retirada tant reiterada com en aquest cas. Penso que realment ens hauríem de replantejar quines son les coses que realment ´son discriminatoris i generen odi entre la població. Personalment no estic en contra dels missatges que a primera vista transmet aquest aparador, però em posa de més mal humor veure mostre d'odi pintades pels carrers i que la gent ni s'indigni. Un petó

Gràcies
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 07:31
0   0
Algú que pensa amb el cap, gràcies!!
True
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 00:07
0   0
Totalment dacord ja que molt possiblement no ho han fet amb lintencio de discriminar a la dona ni res per lestil. Com has dit lart es molt complex i segurament no esteu entenen el missatge i abans de criticar haurieu de pensar si potser heu entes laparador com heu volgut i no com el que realment es. Potser estan intentan dir que les dones facin el que vulguin sense ser jutjades, poder ensenyarse despullades sense sexualitzar el context, i fer el que elles vulguin sense que els hi diguin res. Una dona es lliure tant de tocar el piano com de voler fer coses sexuals si vol. Segur que si a insta alguna influencer penjes una foto despullada amb unes “esposes” i un text dien que pot fer el que vol tothom laplaudiria, pero si aqui estan intentn fer el mateix nomes veieu el costat dolent. No opineu i tireu merda sense saber abans, si us plau, que aixo es el ens ha portat a aquest punt... Pd: perdo per les faltes pero he escrit rapit sense ni miramho🙄
Llegiu plis
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 22:56
0   0
Estic d’acord amb tu i per això he buscar informació sobre aquesta botiga. No he trobar quasi res però la botiga és de roba i a la web es pot veure una capsa de una barbie rosa amb bolsos i després es canvia a una capsa negre d’un home amb jaquetes. Perquè la de l’home és negre? I perquè la noia te bolsos i no roba com el noi?
Molt d'acord
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:45
0   0
A sobre volen portar-ho tot tan de progres que no s'adonen que tot és publicitat, i ademés de molt bona perquè han aconseguit cridar l'atenció de totes vosaltres
Holii
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 20:20
2   0
Tens raó que el missatge real que vol transmetre la botiga no el sabem però si a primeres impressions el que causen es aquesta polèmica potser tenent algun problema a l'hora de transmetre el missatge que volen. A més amb un lema com "jo no comparteixo les meves joguines" i que en aquest cas les joguines sigui barbies (noies) despullades, crec que el més normal de pensar és jo la MEVA dona no la comparteixo. Dons ho sento però la dona NO ÉS TEVA NI DE NINGÚ. A tot això suma els estereotips que creen i estimulen amb aquest aparador (per molt que no sigui la seva intenció) En relació a les pintades d'odi contra Catalunya i immigrant estic bastant d'acord en que també s'hauria de crear polèmica, però parlant només del cas de Catalunya o pintades en contra Espanya, el número de persones que s'indignen sigui del bàndol que sigui no és el mateix que en el cas de l'igualtat de gènere on no crec que hagis de tenir una ideologia específica, simplement ser racional i voler l'igualtat entre tothom. Per al cas dels immigrant estic completament d'acord que hauria d'haver la mateixa polémica. A tot això vull afegir que no es el mateix una pintada d'una persona en singular a un aparador d'una botiga que en general s'hi fixa més gent. Tot i així no hauria d"haver cap comentari discriminatori de cap mena. Ni en contra de les dones, Ni dels homes, ni dels immigrants, ni de Catalunya, Espanya, etc
Totalment d acord
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 18:45
2   0
Abans de criticar mirem l estetica general de la botiga...
Diva secreta.
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 16:30
23   103
O sea, podeu parar de criticar? Philip plein és una marca molt bona, i a mi sincerament m’encanta, vaig a comprar-hi, i em sembla molt rastrer el que feu de criticar l’estètica d’una botiga. És preciós i molt original. Si sou unes amargadetes que no podeu comprar-hi pareu de queixar-vos. Aisss, si esque em feu asquettt! Xaitooo Diva secreta.

🧡🌻
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 08:11
1   1
Jo crec k l'aparador és masclista i si, però la botiga és lliure de fer el que vulguin i si aquesta és la imatge que volen donar allà ells, no crec que ningu si hagi de posar perquè testà dient molt de la botiga on vols comprar la roba. És la meva opinió eh. Amb amoor❤
Maramevaa😂
Per Anonima el 6 de maig de 2019 a les 22:34
1   2
No veieu que ho fa per cabrejar a la gent? Jajaja flipant que no os doneu compte
Jaja
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 21:02
0   0
Espero que aixo sigui broma
Però
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 20:49
0   1
Però la gent per què es pren seriosament els comentaris d’aquesta persona? 😩 però si està cantat que és sàtira!!
ehemm
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 19:14
9   1
primer, not fagis passar x algú que no ets pq la "diva secreta" està registrada com a diva secreta no com a anònima. I segon, crec no feies cas a les/els profes quan deien que avans d entregar un treball te l'has d tornar a llegir, pq està clar que no saps el que dius.
jajajaj
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 18:58
12   1
em pixo !! segurament ets algun/a pringat/da que saborreix i diu “ vaig a cridar l’atenció anònimament perquè no tinc ovaris o ous a que sàpiguen qui soc fent veure que soc una ricachona que té de tot” cari, fots peneta pero tu ja ho saps de veritat que fas molta gracia 😂😂 pobret/a quina poca vida deus tenir a la vida real com per fer-te un “perfil” i poder criticar anònimament 🤦🏻‍♀️
A que ve aquest comentari??
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 18:42
17   2
Nosaltres no estem ni criticant la roba ni seva qualitat es que ni tant sols pasem de l'aparador entens? El que nosatres reivindiquem i critiquem es com es mostra la dona en aquell aparador, d'aquesta forma esteriotipada i sexista com si les dines anesim aixi per la vida. I si ens tens tant "asquettt" sentin-ho molt el fots "diva secreta".
...
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 18:40
16   1
Deixa ya això de Diva Secreta que l’unic Que fas es pena.
Tu si que fas asco
Per Anònim que respecta les dones el 6 de maig de 2019 a les 18:34
12   2
Sense comentaris 🤦🏼‍♂️
Tens una bena als ulls
Per Anònima Feminista Indignada el 6 de maig de 2019 a les 18:32
18   2
@Diva Secreta, no és el primer cop que em creuo amb un comentari teu, i la veritat és que em fan esclatar de ràbia, però crec que no veus la realitat del que està passant. De debò que sent dona (o no sent-ho, si es que ets noi) t’agrada sentir-te discriminada/ discriminar la dona? Trobo que és una ment molt primitiva i inhumana la teva.
A la diva secreta
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 18:11
17   4
Nena tu el que ets és una noieta que no sap veure que aquest aparador t'està perjudicant, ja que augmenta els estereotips i això et restringeix la llibertat d'expressió... Però buenuuu que hi farem...😅🤷
Indignada
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 18:05
22   3
El que no t'enadones és que estan utiliztant el nostre cos per fer negoci, avui son unes nines i demà una foto d'una Noia despullada...
indignació
Per Xai XOn el 6 de maig de 2019 a les 14:08
54   7
Trobo terrible que encara hi hagi gent que sigui capas de fer això!😤😡😡 Ingignació és el que sento! Algú més??

treball sintesi
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 10:46
4   3
agrairia la vostra colaboracio emplenant aquesta enquesta❤ https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScxQv3Yfaf1vXe5fl3s_WrBxXoJg_VB_D_flFa8MrTH125ILQ/viewform?usp=sf_link si no se us copia bé al google, elimineu els espais que se us generen, mersii❤

re