Aquestes són les vambes més buscades a Google, en tens algunes?

per Adolescents.cat, 7 de maig de 2019 a les 11:01 |
Les vambes són una peça fonamental a tots els armaris. No només són còmodes, sinó que estan molt de moda i te les pots posar amb gairebé tot (fins i tot vestits formals).

Cada any apareixen nous models de vambes, de totes maneres hi ha certs models que any rere any són els més buscats i ja s’han convertit en bàsics atemporals.

El portal Forward2Me ha analitzat les dades de cerques de Google en més de 140 països i ha revelat quines són les sabates esportives més buscades de cada país. Segons aquestes dades, aquestes són les tres vambes més desitjades a Espanya:

 
 

Aquí tens un mapa on pots veure quines són les vambes preferides en cada país del món:
 

 
Participació
Fila
Per Anònim el 8 de maig de 2019 a les 15:50
0   2
Perdona pero les FILA els hi dona 10 voltes a totes aquestes😕

Bam es d’imitació
Per Anònim el 8 de maig de 2019 a les 08:38
0   0
Jo tinc las convers i les “Martins “del pull & bear, jejejej.

Vans❤️
Per Anònima el 8 de maig de 2019 a les 08:14
2   0
Soc contruvuidora a la busqueda d les Vans

una cosa
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 22:28
0   3
des de quan adidas i vans van a aquest preu?????

Deu meu
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 21:16
3   0
Soc la unica q a volgut els 3 tipus de sabates?


Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:49
0   0
2/3

lol
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:41
2   0
tinc las 3 ahahahhaha lol

Quin fastig em dono
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:32
4   0
Tinc les tres que mainstream em sento😣

Ayyyee
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:32
5   0
Tinc les gazelle i les old skool, i no mestranya que la gent lest busqui, tenen molt bona qualitat i son estiloses..

😍😍
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:27
5   0
tinc les tres pero les millors sense dubte son les Vans Old School

Vannss
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 20:25
10   1
Menkanten les vans de skatee! Algú méss??

Gazelle?
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 16:04
52   1
Habéis puesto un foto de las campus no de las gazelle😂😂

Que mal