Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

per Redacció, 7 de maig de 2019 a les 13:16 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
OCI, preguntes extremes
Participació
Sisplau contesteu
Per Anònimmmm el 8 de maig de 2019 a les 15:27
1   1
Que vol dir fer una paja o fer se una paja?

...
Per Anònimaaaaa el 8 de maig de 2019 a les 21:18
0   0
Avera com u dic. Fer-se una paja es com auto placentarte. si ets home pos primer s'he t'ha d'empinar val i pos dspres agafes la ma i pos Fas con si fos la vagina.... Si, no????
😂😂
Per Anònim el 8 de maig de 2019 a les 16:35
6   2
jajajajjaajajajjaa que tens 3 anys?
la primera ha estat facil
Per Anònimaaa el 8 de maig de 2019 a les 14:16
10   0
ara ja artibo tard a tots els llocs🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤦🏼‍♀️😂

siussplau
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 23:09
6   2
que es sexe oral? mai m'he atrevit a preguntar-ho a ningu x si den reien d q no ho sabia

Hola
Per Anònim el 8 de maig de 2019 a les 11:19
5   2
Es xupari el c*** o la p**** a la altrr persona
ni tan extremas
Per Anònima el 7 de maig de 2019 a les 18:07
23   15
1. prefereixo ni tenir parella o triar-la jo. 2.preferiria deixar de menjar xuxes ja que provoquen caries i tenen molt de sucre. 3. les xarxes socials avui en dia per que serveixen?es una via lliure pels assetjadors i que ni donguin la cara. 4. sere rara o algu i pese a que no ho fet en ma vida, ni m' agradaria fer sexe oral, perque si haifg de ser sincera i pensar amb llogica, per que fot mes fastig la sang de la regla que no el semen a la boca? PD: si ja se, es nomes un joc pero que voleu cadascu pensa d' una manera i hi ha coses que ni les faries realment. ALES BUENAS TARDES AMIGOS

Gràcies
Per El pudent d'Internet el 8 de maig de 2019 a les 08:11
7   9
Gràcies per informar sobre una cosa que ningú ha demanat opinió ;)
Olee
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 22:21
4   1
M he llegit tooot el comentari. Em sembla interessant Jo el de les xuxes he pensat: molt bones però 1-no són molt sanes 2-sóc vegana I, el de les xarxes socials, com que tinc amigues lluny doncs prefereixo això a no mirar cap peli O sèrie. Pk, la vida real ja et provoca prou emoció, pk et pots entretenir amb les xarxes socials i pk et poden explicar pelis i series