Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 07/05/2019 a les 13:16h
Arxivat a: OCI, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ni tan extremas
Anònima, 07/05/2019 a les 18:07
+23
-15
1. prefereixo ni tenir parella o triar-la jo.
2.preferiria deixar de menjar xuxes ja que provoquen caries i tenen molt de sucre.
3. les xarxes socials avui en dia per que serveixen?es una via lliure pels assetjadors i que ni donguin la cara.
4. sere rara o algu i pese a que no ho fet en ma vida, ni m' agradaria fer sexe oral, perque si haifg de ser sincera i pensar amb llogica, per que fot mes fastig la sang de la regla que no el semen a la boca?

PD: si ja se, es nomes un joc pero que voleu cadascu pensa d' una manera i hi ha coses que ni les faries realment. ALES BUENAS TARDES AMIGOS
Olee
Anònim, 07/05/2019 a les 22:21
+4
-1
M he llegit tooot el comentari. Em sembla interessant
Jo el de les xuxes he pensat: molt bones però 1-no són molt sanes 2-sóc vegana
I, el de les xarxes socials, com que tinc amigues lluny doncs prefereixo això a no mirar cap peli O sèrie. Pk, la vida real ja et provoca prou emoció, pk et pots entretenir amb les xarxes socials i pk et poden explicar pelis i series
Gràcies
El pudent d'Internet, 08/05/2019 a les 08:11
+7
-9
Gràcies per informar sobre una cosa que ningú ha demanat opinió ;)
siussplau
Anònim, 07/05/2019 a les 23:09
+6
-2
que es sexe oral? mai m'he atrevit a preguntar-ho a ningu x si den reien d q no ho sabia
Hola
Anònim, 08/05/2019 a les 11:19
+5
-2
Es xupari el c*** o la p**** a la altrr persona
la primera ha estat facil
Anònimaaa, 08/05/2019 a les 14:16
+10
-0
ara ja artibo tard a tots els llocs🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤦🏼‍♀️😂
Sisplau contesteu
Anònimmmm, 08/05/2019 a les 15:27
+1
-1
Que vol dir fer una paja o fer se una paja?
😂😂
Anònim, 08/05/2019 a les 16:35
+6
-2
jajajajjaajajajjaa que tens 3 anys?
...
Anònimaaaaa, 08/05/2019 a les 21:18
+0
-0
Avera com u dic. Fer-se una paja es com auto placentarte. si ets home pos primer s'he t'ha d'empinar val i pos dspres agafes la ma i pos Fas con si fos la vagina....
Si, no????