TEST Fas servir bé les expressions catalanes? Posa't a prova

per Redacció , 18 de maig de 2019 a les 10:00 |
El menjar, se't posa malament o et senta malament? Possiblement fas servir expressions al teu dia a dia que no són pròpiament de la llengua catalana i no ho sabies encara. O potser sí que ho sabies, i aquest qüestionari el sabràs resoldre sense dubtar-ne cap...Quantes n'has encertat?


 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
estafa
Per Anònim el 19 de maig de 2019 a les 01:59
1   0
serà vocabulari, NO ORTOGRAFIA HOSTI.

Podria estar millor
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 22:03
0   0
8/10

Happy
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 21:54
0   0
Jo 9/10. Pensava que faria menys la veritat

Test
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 17:48
1   0
Bastant mal fet, el ha ha ha no sé perquè ho és, la veritat...

dfs
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 16:34
1   0
A vegades trobo que la llengua catalana té una manera de dir les coses molt estúpida.

4/10
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 16:26
0   0
🤦🏼‍♀️

Visca el català
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 15:38
7   0
El català és una llengua molt bonica :) Us deixaré una llista de paraules que m'enamoren: Pòssima - Estabornit - Nosa - Anhel - Èmfasi - Cruel - Nostàlgia - Ganyota - Aixopluc - Saberut - Malefici - Saltiró - Intriga - Reverència - Afanyar - Grumoll - Polsim - Gotim - Mandra - Remei - Mainada - Miratge - Apoteòsic - Goita - Glòria

perdoneu..
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 14:34
2   0
Pero no sou els indicats per proposar aquests tests ja que sou els primers a lñ'hora de redatar un article fer faltes d'ortografía.

Subnormals
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 13:48
1   2
Aquest test està malament 1r de tot ningú parla així i 2n feu-vos ho mirar pel que últimament tots els tests tenen fallos molt grans i no es carreguen les respostes

Enserio?
Per Anònima el 18 de maig de 2019 a les 13:46
1   0
Men faltava una x fer plenoo :'( 9/10

5/10
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 13:08
5   0
Faig molts errors q no sabia

7/10
Per Anònima el 18 de maig de 2019 a les 11:17
2   0
ni tan mal esta be jeje, just m' he menjat un entrepa vegetal com el de la foto jeje

No està malament
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 11:08
30   45
10/10,algú més🤣🤣??

Buff
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 20:21
1   0
4/10 Jajaja M'haig de possar les piles Això és una expressió?? Ja no sé res
Per el de no està malament