Quan vegis aquests 16 tatuatges a les mans, en voldràs un

per Adolescents.cat, 12 de maig de 2019 a les 10:07 |
Cada cop hi ha més gent que es fa tatuatges a diferents parts del cos. Si ets d'aquelles persones a qui li agraden els tatuatges petitons però visibles, aquestes idees de tatuatges a les mans t'encantaran! Quin t'agrada més?

 
 



La youtuber Alex Gibert, visita AdolescentsiCat. Es va fer famosa parlant de moda i de tendències, fent hauls i unboxings de roba i complements. Ara, però, ja no només és una influencer de moda, sinó que penja tot tipus de continguts al seu canal: challenges, covers i tota mena de tips i lifehacks. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  
Participació
Uf...
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 21:54
4   1
M encanten els tattoos a les mans i els anells però odio les meves mans

no..
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 21:20
2   2
És lo més vulgar i lleig que hi ha, amb el temps la pell s'arruga i queden pitjor encara. Ull, perquè depen de quin treball amb tattoos visibles (sobretot a les mans i cara) no et contracten perquè mostres inmaduresa...

AJAJA
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 00:21
2   0
Perdona, però jo diria que la immaduresa la mostres tu pensant així. Que tindrà a veure un tatto amb la maduresa d'una persona? Per persones com tu no canvien els estereotips prejudicis absurds com aquest
el free m'agrada pero mai em faria un tattoo
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 13:38
7   17
el free m'agrada pero mai em faria un tattoo per cert sempre parlem d'igualtat oi? doncs sembla ser que ja no pensem en els homes ara tot es dona i dona i dona . Nose si ho sabeu pero els homes també patim. Ep! Això no vol dir que sigui un machista no malinterpreteu pq jo em porto més amb les dondes que els homes. Soc un home pero el que pasa es que quasi tots els homes van de machotes i això crec que hauria de cambiar JA!

...
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 19:44
0   4
El que pasa es que ets un p*** masclista de mer*d*
🧸🧸🧸
Per Os el 12 de maig de 2019 a les 19:43
9   0
No entenc res del que dius avera es pot saber que patim els homes?? Si et refereixes a els estereotips això ho pateix tothom nano nois noies negres blancs avis àvies... Això de que ara només es “dona dona i dona” es completament normal ja que s’esta Intentant ajudar a les dones que pateixen masclisme i intentat que tot el món en sigui concient del que passa, cosa completament normal quan s’intenta solucionar un problema d’aquest tipus. També dius que no ets machiste cosa que no ho entenc ja que el principi semble que infravaloris tot el que es fa per ajudar a totes les dones que en pateixen. Ja se que no ser machista no vol dir que hagis de ser feminista però en el cas que no fosis machista ni feminista voldria dir que no defensaries ni esteries en contre de cap de les dos coses és a dir que si estàs en contra del que fa feminisme per aquesta causa vol dir que ja no ets imparcial i estàs a favor del masclisme que vol dir que creus que el masclisme que pateixen les dones es una cosa normal o sense importància. També no trobo relació l’argument de que et portis mes bé amb les dones que amb els homes com per demostrar que no ets machista. Ns si es que t’has explicat malament o què però si t’ho mires bé t’has estat contradint. Per cert tot això que dic ho he pensat només llegint el text que has escrit, potser estic completament equivocat, no et conec. En tot cas bull que sàpigues que això ho dic sense coneixret aixi que no t’ho prenguis malament
Realitat
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 13:06
9   3
Són macos però els de les mans s'esborren amics

Si s'esborren
Per Anònim el 13 de maig de 2019 a les 00:02
1   0
Te rao amb aixo que a les mans s'esborren, igual que als peus, la pell es renova mes sovint i aixo fa que depen de quina zona de la ma i del peu els tatuatges s'esborrin.
...
Per Anònim el 12 de maig de 2019 a les 19:20
0   3
Depèn si es un tatuatge normal amb agulla no s’esborren però si està fet amb hena (no se si està ven dit així) s’esborren al cap de unes setmanes o un mes