7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 356]

| 08/05/2019 a les 12:29h
Arxivat a: OCI, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz


Noia, 15 anys
Crec que la meva mare enganya el meu pare amb una altra persona. Ho sé perquè he vist converses, però no li he dit res a ningú de la meva família perquè no vull que tot acabi. Cada cop que veig la meva mare parlant amb ell, m'entren unes ganes de dir-li al meu pare...però al final no puc. No ho he parlat gairebé amb ningú, només amb les meves amigues, i després han fet com si no sabessin res.

Noi, 15 anys
Crec que estic enamorat d'un dels meus millors amics. Ningú sap que sóc gai, dic que m'agrada la noia tal per dissimular. No sé quant de temps més ho podré mantenir en secret. És dur saber que els altres poden sortir amb la persona que els agrada mentre tu estàs sospirant per dins.

Noia, 16 anys
Des que vaig començar l'institut, que el profe d'educació física em posa moltíssim. Tinc somnis eròtics en què ens ho fem als vestidors. És la meva fantasia sexual.

Noi, 17 anys
Estàvem la meva millor amiga i jo a una festa prop de casa meva parlant de la vida en un banc. Va sortir el tema del sexe i els dos vam decidir que volíem perdre la virginitat junts. Ho vam fer perquè no volíem "regalar-la" a una persona que no s'ho mereixés. Volíem que el record fos bo.

Noia, 17 anys
Fa unes setmanes vaig pujar a l'Empordà amb el meu pare, la seva nòvia i el fill d'ella. El meu pare i la seva nòvia van marxar a dormir i jo i el meu germanastre ens vam quedar parlant al menjador. No sé com vam acabar parlant sobre que ens agradava fer i les nostres experiències sexuals. Els dos anàvem molt calents i vam acabar follant. Fa poc vam quedar per parlar del que havia passat i vam acabar follant un altre cop. Crec que m'estic començant a pillar d'ell...

Noi, 15 anys
Tinc dos amics, un noi i una noia, amb el noi sempre he tingut confiança i a la noia la vaig conèixer fa poc. Amb el temps em vaig adonar que començava a sentir una cosa que no era amistat per a ella. Quan vaig decidir declarar-me, m'entero que portaven dos mesos sortint i ho havien estat amagant perquè no volien que ningú ho sabés. El pitjor és que ni ella ni ell saben que m'agrada ella i ara m'he de fer el content perquè no vull que hi hagi mal rollo. M'estic morint per dins.

Noia, 17 anys
Últimament m'ha donat per posar-me molt hot quan hi ha algú a casa i ve la meva nòvia. Jo li dic que intento que no hi hagi ma germana però realment faig el que sigui perquè es quedi i f****r amb ella al costat. Em dona molt morbo aguantar-me els gemecs i escoltar com algú es mou per la casa i el risc que puguin entrar i pillar-nos.



La youtuber Alex Gibert, visita AdolescentsiCat. Es va fer famosa parlant de moda i de tendències, fent hauls i unboxings de roba i complements. Ara, però, ja no només és una influencer de moda, sinó que penja tot tipus de continguts al seu canal: challenges, covers i tota mena de tips i lifehacks. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

La noia de la 2
Anònima, 08/05/2019 a les 14:33
+27
-1
Jo el k faria es estar segura d'això i si és veritat dir-li al meu pare encara k ho pasi malament però és el millor per ell.
Si la teva mare li posa los cuernos suposo k la seva relació no va molt bé.
Ànims ❤️
...
Anònim, 08/05/2019 a les 15:42
+22
-5
- està molt bé que hagis tingut la valentia per dir-li el que sents, molt més valent per acceptar el "no". Suposo que et deu haver sapigut greu que t ho amaguessin. Ja saps que no pots fer res per agradar-li a la noia però és cert que pots intentar fer algo per estar millor: potser necessites espai, O temps, O potser parlar amb ells de com et sents et pot ajudar. Molts ànims😘

- que guai això de perdre la virginitat amb un amic/ga. (Sempre i quant no hi hagi malentesos) Però no he entès una cosa: si tenim control sobre el què fem, pk l'haurien d acabar perdent amb algú que no val la pena?

- el tema dels enganys per part d un familiar és molt delicat, suposo que pots intentar parlar amb ta mare i que ho deixi, en un moment donat si ella no accedeix, pots comentarli al teu pare. Suposo que a mi m agradaria saber si m estan enganyant. (Però només en el cas que l altre no vulgui parar de fer el k fa)
😘😘😘 Pots intentar parlar amb algun adult sinó ...

- noi!!! És molt trist que hagis d enganyar als del teu entorn, que hagis d ocultar com realment ets. Sí són amics, t acceptaran diguis com siguis. No tinguis por. Per experiència et diré que un acaba explotant. No visquis reprimit!!🏳️‍🌈 Si ells no tot accepta, serà la manera perfecte d allunyar-te d aquella gent que no val la pena. Però no crec que tinguis taants mals amics.
Tu pots!!!!!

- no prenguis mal pillante del teu germanastre

- si els profes d EF😂😏 essent directa et diré que... No és impossible però que jo de tu buscava algú altre.

- no juguis amb foc pk si algun dia et pillen... (És broma) no té pk passar però tot i així jo no em confiaria tant. Jo em posaria un pany amb clau
Crushes
-A, 08/05/2019 a les 21:04
+38
-1
Poseu indirectes siusplau!
El novio secret
Anònim, 08/05/2019 a les 22:58
+4
-0
Vaig tindre un novio i ningú sap que estava sortint amb ell ni ningú sap que estavem junts ni ningú sap qui es.
Per la tercera noia
Anònim, 08/05/2019 a les 23:12
+6
-0
Em sentó súper identificada amb la tercera noia fa poc tambe vaig descubrir que me mare tenia un lío tampoc sap res ningú i no matraveixo a dir res ja que no li vui fer mal al meu pare i molt menys a les meves germanes petites, a vegades en dona per revisar el seu móvil i es traumatic poc a poc set va passant.La gent et diu que els i diguis pero ells no saben el com et FA sentir de malament.A vegades sentó que estic en una de les tipiques pelis americanes d'amor on el prota descubreix que els seus pares s'estan enganyant
Per al q no vol sortir de l'armari
Anònim, 08/05/2019 a les 23:13
+10
-1
Yo tb soc gay y pensaba q no macceptarien. Un dia vaig explotar en la meva familia i a part de q ja m'ho notaven els hi era igual. Amb les meves amigues tot be, o sigui maccepten completament. Sempre et trobaras els típics cavernicoles q et diran algu, però això desgraciadament es per tota la vida. Crec q ho hauries de dir, pq sobretot et sentiras mes lliure i com que t'hauràs tret un gran pes de sobre. A mes, no hauras de fingir, i sabràs qui sempre ha estat al teu costat i qui no. Anims, ja veuras q va millor si ho dius❤️❤️
Gru
Anònim, 08/05/2019 a les 23:42
+1
-3
¡!¡!¡! Si esteu interesats en el grup de insatgram q estic fent, deixeu el insta i hos poso... si pot ser gent entre 13 i 16 anys mes o menys¡!¡!¡¡!

MERSI, NO CRITIQUEU
?
Anònima, 09/05/2019 a les 19:02
+1
-0
I per què l’estas fent aquest grup?
Comentari general
Políticament incorrecte , 09/05/2019 a les 00:04
+7
-23
Perdre la virgintat amb el seu amic: M'ha resultat una cosa bonica i tot. Trencadora d'estereotips però amb la seva lògica.

Per al qui li han pres la xati: Deixa de plorar i sigues un home. Haver set més espavilat i haver-te declarat abans que el teu amic.
Ara o esperes a què tallin o te'n busques una altra.

Possibles "cuernos" de la mama: si no dius res, estàs sent còmplice de la irresponsabilitat de la teva mare, i també li estàs faltant el respecte al teu pare.

La que es folla el seu germanastre: em fas por. No és incest perquè no compartiu sang, però tot i així no em sembla ni mig normal que et follis el teu germanastre. Així va el món.

El què està enamorat del seu millor amic: ja són ganes de complicar-te la vida i més si no saps si el teu amiguet és homosexual. Prova un bon cony i ho tindràs tot més fàcil.

La que li agrada follar amb companyia: Bueno el fregament de xixi no sé si es pot considerar pràctica sexual.

La que li mola el profe de educació física: Bueno, ja tens 16 anys i legalment estàs considerada madura sexualment :(permet mantenir relacions sexuals consentides independentment de l'edat de l'altre individu sense que sigui penat). Així que ja saps, vés a pel 10.
Aixo es un esteorotip
Anònim, 09/05/2019 a les 16:06
+8
-5
"Deixa de plorar i sigues un home."
Els homes poden plorar igual q les dones ja q tots 2 tenen sentiments.
A veure
Anònima, 09/05/2019 a les 16:39
+4
-4
Crec que no hauries de dir que enamorar-se del seu millor amic es passar-se perquè l'amor és amor i per experiència fot molt pero no pot passar-se perquè no es ell el que decideix. També no decideix si enamorar-se de un homosexual, un pansexual, un bisexual... o un heterosexual.
Ups
Políticament incorrecte , 09/05/2019 a les 20:05
+4
-2
1. Els homes no ploren. Està en el nostre ADN just al costat de la violència contra dones i la violació a les dones, això últim, tal i com diuen les feministes.
2. En cap moment he negat la presència de sentiments en els homes.
3. En el teu escrit associes que un home no plora perquè no té sentiments. Cosa que jo no he dit en cap moment com diu el punt 2 d'aquest escrit.
En fi els teus arguments no s'aguanten per enlloc, jo continuaré amb la meva postura fermament.


Per l'altra que m'ha contestat: enamorar-te d'algú que no comparteix la mateixa orientació sexual que tu, és com enamorar-te de l'Ariana Grande. Igual d'absurd, o sigui, ara no em vinguis amb historietes de progres
ASCO
Anònim, 09/05/2019 a les 20:53
+2
-3
Dones ASCO🤮

La teva educació a sigut basicament una merda, apart de no dir res mes que tonteries, no tens ni un sol argument. Es nota massa que ets una persona marcada per els esteriotips i que no tens la capacitat de raonar el que dius.

I ara em vindras amb el rollo, a mi em respectes etc, etc, pero no penso respectar a algu q basicament no respecta als altres, a i esperat que encara hi haura un iluminat que dira que tu pots donar la teva opinio i tot aixó, pero mira: pots donar la teva opinio si respectes als altres, pero com no es així, et CALLAS (o no ho escrius no vaya a ser que me vengas con que no has hablado, lo has escrito)
Jajaja
Políticament incorrecte , 10/05/2019 a les 13:00
+1
-1
Em fa gràcia perquè dius que no et faig asco per les meves idees. Això demostra com de totalitaristes sou vosaltres. Sou els primers en demanar llibertat d'expressió, i sou els primers en erradicar-la si no són com les vostres idees. Només accepteu una opinió, la vostra, les altres si poguéssiu les exterminarieu. A més us creieu superiors, ja que dius que clarament la teva educació és millor que la meva.
Això em recorda a una cosa, al nazisme.
Parles d'estereotips quan tu ets el 1r en aplicar-ne. Per la meva opinió tu creus que he tingut una educació determinada. Sento dir-te que no tens ni idea de com m'han educat, o sigui, prou de inventar més mentides que la gent progre com tu ja en diu prou al cap del dia.
Dius que no tinc capacitat de raonar ni cap argument, almenys jo no em contradic tota l'estona.
En fi et deixo amb la teva hipocresia.
Preguntes anonimes
Anònim, 09/05/2019 a les 00:06
+4
-0
No ve al cas, pero amb les preguntes anonimes d'Instagram a alguns se'ls esta anant de les mans i s'està ficant molta merda...
Que penseu?????
Lo de la seva mare
Anònim, 09/05/2019 a les 06:26
+2
-0
Bua tia em pasa el mateix i es una puta merda perque no vull que els meus pares es divorciin
Pregunta res a veure
Anònim, 09/05/2019 a les 08:33
+0
-0
Les indirectes quan les publiquen? A ligual surt la meva :v
Pel que és gay
Un noi, 09/05/2019 a les 09:03
+3
-1
No te amoïnis noi, si vols un consell és que diguis que ets gay, la gent es més oberta del que creus, que viure en el closet es una merda, ho se per experiència, pots dirli als teus amics mes propers que ets gay, i ja veuràs que reaccionaran bé, i segons com s'ho prengui el que t'agrada, busca el moment per dir-li, encara que sigui només per treure un pes del damunt
per la 2a
Anònim, 09/05/2019 a les 09:39
+1
-0
jo parlaria amb la mare,perq ells són qui ho han d'arreglar,no tu. Pero ho han d'arreglar per tant parla amb la teva mare....ànims🖤
Per al noi gai de 15
Anònim, 04/06/2019 a les 08:15
+0
-0
No et preocupis. no es res dolent que t'agradi el teu mateix gènere. Si creus que no estàs perparat per dir-hi-ho a ningú, no tinguis presa.
Abans de fer algun moviment, analitza bé al noi que t'agrada, intenta veure si tens alguna posibilitat de estar amb ell. Si veus que no, no et preocupis, hi ha molta gent en aquest mon i de segur que trobes a algú, simplement no l'hi donis presa.
Si t'accepten sent com ets, encara que et declaris, si t'aprecien, no s'aniran del teu costat i et donaran suport.

Ànims!!