El concert que estaves esperant: 8 hores de música en català gratis!

per Redacció , 14 de maig de 2019 a les 09:32 |
Què feu el divendres 17 de maig? Si teniu ganes de passar una tarda i una nit inoblidables tenim un pla per vosaltres i a sobre és gratis: el Meridiana Rock! Un festival impulsat per La Plataforma per la Llengua amb la col·laboració de la productora de Canet Rock, Sunmusic!

Quins grups hi actuaran? Doctor Prats serà el cap de cartell d'un concert que comptarà també amb altres artistes top, com Auxili, Roba Estesa, Suu, dj Ernest Codina, Nel·lo C i Infumables.

 

On es fa? Al districte de Nou Barris de Barcelona, coincidint amb la seva Festa Major. En concret, des de les 18 h i fins a les 2 h, al Parc de Can Dragó.




Com hem dit anar al festival és totalment gratis.
Una decisió que s'ha pres per tal de democratitzar la cultura facilitant als veïns l'accés a una programació cultural de qualitat en un entorn on aquest tipus d'oferta és pràcticament inexistent.

Implicació de les entitats del districte


Meridiana Rock s'emmarca dins de la Festa Major del barri de Porta i del districte de Nou Barris, però també dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral que la Plataforma per la Llengua desenvolupa al districte. És per això que dos dels principals objectius del Meridiana Rock són incentivar l'accés i la participació dels joves en un projecte cultural i alhora incentivar la participació d'entitats veïnals, de persones nouvingudes i associacions del barri de Porta i del Districte de Nou Barris.
 
Participació
Plujaaa
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 14:41
1   0
Si plou q passarà??? Pq l'escenari no està cobert, no?

Pluja
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 14:09
1   0
Si continua plovent es farà igual?

Plissss
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 23:37
1   0
A quina hora toca cada grup?? Necessito saber-ho perque no arribo a temps a les 18!

Horaris grups??
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 22:02
0   0
Necessito saber la hora en que tocara cada grup, es pot esbrinar d’alguna manera??

horaris
Per Anònim el 15 de maig de 2019 a les 16:17
0   0
18-infumables 19-nel.lo 19:45- suu 21-roba estesa 22-30 auxili 00:00 doctor prats
Cocoa
Per Anònimaa el 14 de maig de 2019 a les 19:40
9   21
Divendres 17 cocoasooooo Like si tu tambee. A qui veigg?

Weeeelcoooomeee toooo
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 01:51
0   0
Xoxoaaaa!!🙃 equits de
Cocoaaaa
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 23:32
1   0
Meeeee Vamo vamooo
Saaaas
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 22:13
1   0
Oie zi :3
hora
Per Anònima el 14 de maig de 2019 a les 13:19
12   0
sabeeu a quina hora toca cada grup¿¿

Horaris
Per Anònim el 15 de maig de 2019 a les 16:23
1   0
18:00 INFUMABLES 19:00 NEL.LO 19:45 SUU 21:00 ROBA ESTESA 22:30 AUXILI 00:00 DOCTOR PRATS
SIII
Per Anònimaaa el 14 de maig de 2019 a les 20:23
0   0
Doctor Prats ho ha posat a les histories d'instaaa !!!!