Veritats secretes de cada signe de l'horòscop

| 10/05/2019 a les 09:59h
Arxivat a: RÀNQUINGS, secrets, secretes, veritats, zodiac, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Tal com expliquem sempre, hi ha característiques de personalitat compartides en cada signe de l'horòscop. En aquest article t'expliquem les veritats que amaguen els diferents signes de l'horòscop. T'hi sents identificat/da?

 
 



La youtuber Alex Gibert, visita AdolescentsiCat. Es va fer famosa parlant de moda i de tendències, fent hauls i unboxings de roba i complements. Ara, però, ja no només és una influencer de moda, sinó que penja tot tipus de continguts al seu canal: challenges, covers i tota mena de tips i lifehacks. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Fals
Anònima, 10/05/2019 a les 10:42
+23
-2
No ha coincidit amb res.
A mi tampoc
Anònim, 10/05/2019 a les 15:11
+6
-1
Jo no crec amb aixo
MOLT FALS
Anònim, 10/05/2019 a les 15:11
+5
-0
.
X2
Anònim, 10/05/2019 a les 15:18
+4
-2
Puuta merda entrada
Taure
Anònima, 10/05/2019 a les 16:10
+5
-1
Soc taure i em posa q sempre estic de mal humor. Es super falç. Soc una persona molt riallera però buano
Fals
Anònim, 10/05/2019 a les 15:06
+5
-0
No te res a veure amb el q soc jo
Acuari
Anònima, 10/05/2019 a les 15:09
+6
-2
Clavat 😂
Falsisim verge
Anònim, 10/05/2019 a les 15:12
+18
-1
Jo amb rutina i em moro
Juasjuas
Anònim, 10/05/2019 a les 17:00
+5
-0
+1 Volem tot el contrari
No te res a veure pero bueno😂
Anònima, 10/05/2019 a les 15:24
+14
-3
Perque la gent es fixa en el cul quan li agrada algu?
Trobo normal k ens fixem en les tetes i amb la p*lla perquè si es el cas que tagrada el sexe oposat, no tenim el mateix
Pero... el cul?! Tots en tenim tio wtf, mireu-vos el vostre lko
Algu m’ho explica😂
Per el/la del cul
Anònim, 10/05/2019 a les 16:08
+4
-0
Totalment d'acord. No trobo res atractiu en un cul 🤷😂
Donç
Anònim, 10/05/2019 a les 17:22
+12
-0
Jo em fixo amb la cara.

Diu molt de les persones.

I els ulls ja ni et dic.
per liarse
Anònimaa, 10/05/2019 a les 17:54
+2
-0
pq mentre q et lies es molt pràctic agafar pel cul😜😅
Segons la ciència
Anònima, 10/05/2019 a les 19:42
+1
-0
Parlant en el cas d'homes heterosexuals, es fixen en el cul de les dones per instint (cul gran= caderes amples per parir fills), igual que amb les tetes, que serien per amamantar. És una cosa molt primària. En el cas de les dones, suposo q és per imitació o algo.
Jo personalment trobo sexy el cul tant d'homes com de dones, pero vamos q va a gustos. Espero q t'hagi aclarit.😂
...
Anònim, 10/05/2019 a les 22:48
+1
-0
Pel motiu que tothom en té... Un/a sap què és un bon cul, el que costa tenir-lo... Suposo que per això es valora.
?
Anònima, 10/05/2019 a les 15:38
+6
-0
no coincideixen per res, ni amb altres signes d altra gent : /
.
Anònim, 10/05/2019 a les 15:38
+5
-0
Super cert tio😱😱
Pd: sagitari.
Balança
Anònim, 10/05/2019 a les 15:54
+4
-1
K es elogis??❤
Donç
Anònim, 10/05/2019 a les 17:21
+4
-0
Jo hipocondríac, no.

No estic be i no sé qué tenc.

Com no em fío de ningú.

M'he d'autodiagnosticar.

Això de tenir traumes es fotut.

M'agradaria passar bons moments.

Cranc necesita ser estimat al 100%.

I et retornarà tot allò que li donguis.

Multiplicará la felicitat.
Iguaal, cranccss
Anònim, 11/05/2019 a les 01:17
+2
-0
Lo de hipocondra s’ho han inventat molt. ho son mes els verge, pel q he llegit i se
Bueno q canvin de pagina on miren l’horoscop pk esta fatal, ja se q no sempre coincideixen pero de cranc maaai he llegit q siguin hipocondriacs
Havera