Així serà la posada en escena de Miki a Eurovisió i tothom l'està comparant amb aquesta sèrie

| 14/05/2019 a les 10:06h
Arxivat a: VIRALS, Miki Núñez, eurovision, eurovisió 2019, Miki, OT, Escenografia, Aquí no hay quien viva
 
Imatge il·lustrativa
Aquest dissabte se celebra la famosa i esperada gala d’Eurovisió 2019. Aquest any és en Miki Núñez qui representarà a Espanya, i després de molts mesos de treballar dur, el cantant català ja ha acabat els seus assajos amb l’escenografia completa que s’ha dissenyat per “La Venda”.

La posada en escena recorda a alguns musicals. Consta d’una gran estructura de cubs que simulen una casa en la que en Miki i els ballarins i ballarines van interactuant durant la cançó. A més, en Miki portarà una GoPro per gravar el públic, una idea molt original!

El que no sabem si els dissenyadors i realitzadors s’esperaven, és que molta gent està fent comparacions i bromes a les xarxes socials perquè aquesta escenografia els recorda a la introducció de la mítica sèrie espanyola “Aquí no hay quien viva”.

Una usuària de Twitter va fer un vídeo-muntatge de l’assaig de “La Venda” amb la música de la introducció de la sèrie i, tal com diu ella, “fa por el bé que encaixa”!
 
El vídeo ja té gairebé 22 mil retuits i 742 mil reproduccions, i és que tant la música com la lletra encaixen molt bé amb la coreografia d’Espanya a Euorivisió. Fins i tot en Miki va contestar aquest tuit!
 
A altres persones la posada en escena de “La Venda” també els ha recordat a l’escenografia de High School Musical 3, salvant les distàncies. Què en penseu?

Imagen relacionada

Creieu que en Miki podria guanyar el festival d’Eurovisió 2019?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

miki
Anònim, 14/05/2019 a les 13:33
+15
-1
lo de la gopro no m'agrada gens la veritat
saps el perque volen fer-ho?
Anònima, 15/05/2019 a les 17:01
+1
-0
perque es vegi un pla desde l' escenari, ho va dir en Miki a l' entrevista , aixi la gent se sentiria com part de l' actuacio, a mi emb sembla bastant chulo
Desperteu
Anònim, 14/05/2019 a les 14:13
Interessant
+78
-4
Espanya mai guanyarà Eurovisó. Ja fa anysque queda amb uns resultats pèssims. L'any passat estaveu molt pesats amb el "love" d'Alfred i Amaia, aquest any no us penseu que cambiarà molt la cosa.. Eurovisó és pura política. Jo també la miro, però no m'espero que Espanya guanyi...
qui sap, qui sap
Anònima, 14/05/2019 a les 18:08
+18
-7
encara qu eno guanyi segur queda en millro posisio que la parelleta dinsey, nomes queden 3 dies per saber-ho
positivisme
Anònima, 14/05/2019 a les 19:37
+16
-3
aviam, esta clar q no guanyarem, pero s'ha d ser positiu home! Segur q no quedem al lultim lloc, com l'any passat jeje!
segur
Anònima, 15/05/2019 a les 08:56
+1
-0
els de l' any passat van quedaen posicio 23 casi els ultims , Miki o quedara d' els ultims tot hi actuar en posicio de 15 a 23 crec, en la segona part van dir
a por ello sMiki
Anònima, 14/05/2019 a les 18:06
+11
-8
es genial a mes la posada en escena, es amb colors i festa, m' agrada bastant i crec que aquest any quedem ne bona posisio
potser no guanya
Anònim, 14/05/2019 a les 18:37
+13
-1
pero queda en bona posisio o aixo esperem perque al menys en Miki fa algu i te festa no com amb els de l' any passat que no es van gastar ni un euro per posada en escena. Ames la posada en escena te un missatge
He
Anònim, 14/05/2019 a les 21:26
+1
-0
Quin día donarán Eurovisió a la TV? Estic molt desubicada jajakj
Lola indigo
Anònima, 14/05/2019 a les 21:36
+2
-5
Deixeu-vos d'Amaia i Alfred i de Miki.
Lola indigo a eurovision. S'ho mereix
per que?
Anònimamatoll, 15/05/2019 a les 17:02
+0
-0
per que s' ho mereix? pregunto
Pregunto?
Anònima, 15/05/2019 a les 21:20
+0
-0
Pk ha currat molt? Pregunto?
Realistes
Anònim, 14/05/2019 a les 21:38
+4
-2
A veure siguem realistes, vale q la cançó es me moguda q la de lany pasat o tot el q tu vulguis, pero quedara a la mateixa posicio de merda q lany passat. A mes en miki canta normalillo, en canvi l’Amaia almenys canta bé el q pasa esq amb aquella cançó no ho va poguer demostrar
ui
Anònim, 14/05/2019 a les 21:49
+3
-0
neu retrasatss !!🎉
aixo ja s’havia vissttt
doncss no!
Anònim, 14/05/2019 a les 21:50
+3
-0
no em recorda a la serie “aqui no hay quien viva” 😆
ni jo
Anònim, 15/05/2019 a les 12:39
+1
-0
no veig la referencia
Palestina
Ignorants, 14/05/2019 a les 21:52
+2
-2
Tots aqui mirant eurovisó en un país on maten a milers de persones civils palestins simpement pel fet de ser palestins, tot això d eurovisó amb la tia de israel parlant de pau... mentres masacren a una població i fan allà eurovisió per donar bona imatge de cara a europa, miki còmplice i la pegatina tambe, fa fàstic el que fa el poder, la fama i el capital
.
Anònima🎗️, 14/05/2019 a les 22:04
+7
-3
A mi Espanya no em representa. M'és igual qui guanyi.
I .
Anònim, 15/05/2019 a les 17:29
+0
-1
Així es parla dona/home💖🎗
podria guanyar
Anònim, 14/05/2019 a les 22:28
+5
-1
podria ser que guanyes pero no m'agradaria, per el lloc on es celebra aquest any, que també es la raó per la qual no miraré eurovision 2019.
Israel és un estat horrible que està matant milers de civils, crec que no s'ha d'oblidar tot això quan veiem el cartell d'eurovision
Podria pero...
Anònim, 14/05/2019 a les 23:26
+1
-0
Podría guanyar pero no va a guanyar
Lola indigo
Anònima, 15/05/2019 a les 07:31
+1
-3
Lola indigo a eurovision
BOICOT ISRAEL
Anònim, 15/05/2019 a les 08:56
+2
-1
Indignant! Mentre que ells estan bombardejant nens petits i families vosaltres animeu a que es faci aixo no pot ser. Tothom té dret a tenir una vida digne!
Genial
Anònima, 15/05/2019 a les 19:54
+3
-0
Cago la puta l’Eurovisió es aquest dissabte 18 que coincideix amb el concert del Pablo Alboran. Per una vegada que vaig per primera vegada a un concert a la meva vida... em concideix amb quan vull veure Eurovisió pff!
no pasa re
Anònimafanvisavis, 16/05/2019 a les 09:36
+0
-0
mira ves al concert de Pablo Alboran y eurovisio ja veuras actuacions i a les noticies qui ha guanyat o si tens el movistar pots grabar-ho tot hi que quina casualitat que Pablo Alboran fagi un concert just el dia d' eurovisio