Com evitar l'error de WhatsApp que ha afectat telèfons d'arreu del món

| 14/05/2019 a les 10:18h
Arxivat a: ACTUALITAT, WhatsApp
 
Imatge il·lustrativa
WhatsApp ha reconegut que uns pirates informàtics van aconseguir instal·lar un software espia en l'app d'alguns telèfons mòbils i van accedir a les dades dels usuaris.

Segons ha informat el Financial Times, els hackers van poder "manipular" l'aplicació a causa d'un error en el sistema de WhatsApp. És per això que es recomana actualitzar l'app i mantenir "el seu sistema operatiu al dia" com a mesura de protecció.


Resultado de imagen de what gif

L'error va ser detectat el mateix dilluns i a hores d'ara es desconeix quants telèfons mòbils s'han vist afectats pel software espia. El que sí que se sap és que tant dispositius Apple com Android són vulnerables a aquest programa per "robar" dades. Per tant, ja sabeu, actualitzeu WhatsApp tan aviat com pugueu.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Carta a la meva ex
Anònim, 14/05/2019 a les 10:59
Molt interessant
+147
-7
Aquí deixaré la carta que no he tingut la suficient valentia per enviar-la a la meva ex. Sé que hi ha la mínima possibilitat que ella ho vegi i que sàpiga qui sóc, o no, qui sap... tot ho deixo pel destí i la casualitat:

Mira, la veritat és que no em queda dubte de què el teu amor ja s'acabat, em mata per dins però sé que és el final. Encara que no sembli, per mi ha sigut difícil creure'm que t'he perdut i se'm trenca el cor veure't marxar. Sé lo trist que puc arribar a ser perquè almenys ho vaig intentar, però no vaig aconseguir. Quina sort la persona que ara té accés al teu cor; podria haver sigut jo. Ja fa temps que no tinc notícies de tu, encara que el temps passi i siguis feliç amb algú altre, recorda que no hi ha RES que fagui que m'oblidi de tu. Si tingues l'oportunitat, ho canviaria tot pel final, però no podria perquè entec que no eres per mi, la veritat voldria estar amb tu en l'eternitat.
Et prometo que no tornaré a ficar-me en tu, sé lo que feliç que esteu, cuideu-vos molt, sou tot el que vam somniar i sempre ho he volgut per mi.
De tot cor... estimeu-vos...
A veure
Anònima, 14/05/2019 a les 13:21
+13
-42
A verrr aixo aqui que te a veure?? 🤨😂
Flipa
Anònim, 14/05/2019 a les 16:07
+2
-28
Xaval JAJAAJJAJAJAJAJAAAJA
Supera-la que le dicen
A part no hi te res a veure tete
Q mas t da
Anònim, 14/05/2019 a les 16:10
+35
-1
X la tia de q te a veure.
Que fagi el q li doni la santa gana , es lliure d’escriure el que vulgui on vulgui i quan vulgui.
Omg
Anònim, 14/05/2019 a les 16:11
Interessant
+53
-1
Pero q bunic
Tant de bo algu m estimes aiixi😭
Consell
Anònim, 14/05/2019 a les 16:40
+43
-0
Primer de tot, enhorabona, has sigut capaç d'escriure i entendre els teus sentiments, aixo ja es cosa per estar-ne orgullos; i el fet de compartir-ho possiblement t'hagi sigut dificultos emocionalment encara que hagi sigut de forma anonima. Si vols el meu consell (encara que se que no m.el has demanat), aquesta carta ha estat un gran pas, ara has d.anar fent passets encara que siguin de formiga, no et quedis estancat, plora les vegades que facin falta pero deixa anar ja la corda a la que estas aferrat, et sentiras lliure i millor; i, sempre que puguis, escriu sobre els teus sentiments, aixo sempre ajuda. Dit aixo, molts anims!
resposta consell
Anònim, 14/05/2019 a les 21:41
+34
-0
M'agradat el teu consell, t'explico el que em passa actualment: desprès d'ella (la de la carta) estic com traumat de tenir una relació, sento com una mena de por començar una nova relació, sóc incapaç d'imaginar un futur. I de les persones que he conegut recentment només m'han portat desepcions, mentires, esperar per res, una perdua de temps. La veritat sòc una persona molt sensible i que m'afecta molt el que diuen els altres de mi, però no he plorat MAI per ella perquè confio en que tindra les seves raons per fer tot el va passar.
Soc la del consell (resposta resposta consell)
Anònim, 15/05/2019 a les 19:08
+10
-0
Entenc la teva situacio, potser no es el moment de començar una nova relacio, potser t'has de centrar en estar be amb tu mateix (que aixo sigui la teva prioritat), prova a admirar els detalls de la vida, potser al cami q fas de tornada de l.insti t.hi troves una flor que ha sorgit de l.asfalt, inspira't en ella; li han tirat quilos i quilos de ciment sense preocupar-se per ella, pero ha resorgit mes vella i forta que mai. L'únic consell que puc donar-te, es que siguis una flor que lluita per la vida, que no es rendeix davant les persones hipocrites que intenten xafarla. Molts ànims, no et conec, pero se que pots, tot anira bé.
Oh wow
Anònim, 16/05/2019 a les 00:19
+1
-0
Yo queria que mi ex supiese que pase lo que pase quiero apoyarlo en todo aunque no le fuera tan bien con su otra ex, en verdad le quiero mucho.
Suptamadre
Anònimabcn, 15/05/2019 a les 10:45
+0
-0
A MI M’HA PASSAT HOSTIA THANKS GOD, HAN TARDAT PROU A ASSABENTAR-SE
resposta (Soc la del consell (resposta resposta consell))
Anònim, 16/05/2019 a les 09:53
+8
-0
No et conec, però estic agraït per les teves palaures i que t.has pres la molestia de contestar-me, tens raò en això de que hauria d.admirar la natura, de la vida. No tenia la minima idea de que podria passar per posar la carta en els comentaris, no m'esperava aquesta situació. Sento que tot pot resorgit novament i que potser les coses no tonin a ser com a abans, he apres una lecció important i es que no em rendire mai davant de la vida; sempre tot anira a millor. Sòc millor persona gràcies a aquesta experiencia i en part, a la teva inspiració.
Torno a ser joo
Anònim, 16/05/2019 a les 17:27
+2
-0
M'en alegro moltiissim d'haver.te pogut ajudar,❤
Torno a ser jo