Per què aquest famós youtuber ha perdut milions de seguidors en menys d'una setmana?

| 14/05/2019 a les 11:03h
Arxivat a: XARXES SOCIALS, seguidors, maquillatge, tati, james charles, youtuber
 
Imatge il·lustrativa
Potser coneixes al famós Youtuber de bellesa i maquillatge, James Charles. Es va fer famós quan tenia només 17 anys, publicant tutorials de maquillatge al seu canal. Doncs bé, la setmana passada va veure com el seu canal de Youtube perdia 3 milions de seguidors en pocs dies!

Tot va ser conseqüència d’una disputa amb Tati Westbrook, una altra “Makeup Youtuber” molt coneguda. La Tati va ajudar molt a James Charles en els seus inicis, va ser la seva mentora. En un vídeo que va fer la Youtuber parlant del conflicte, la Tati assegura que va ser l’única que va creure en ell al principi. De fet, Charles va maquillar-la el dia del seu casament.


Així doncs, què ha passat?

La Tati té una marca de productes nutri-cosmètics (vitamines per tenir la pell i els cabells lluminosos i sans), anomenada Halo Beauty. Ella va pensar que James Charles podia ser la imatge per promocionar la seva marca, però ell no va acceptar argumentant que els seus seguidors eren massa joves per consumir aquests productes.

Doncs bé, al cap de poques setmanes, el jove Youtuber va penjar un vídeo promocionant els suplements Sugar Bear Hair, competència directa de la marca de la Tati. És per això que ella, després de tot el que havia fet per ell, es va sentir decebuda i traïda. 



Encara hi ha més...

Segons la Tati, durant la seva festa d’aniversari, James Charles va intentar emparellar-se amb un cambrer heterosexual. Com que el cambrer no acceptava, els amics de la Tati es van veure obligats a allunyar el Youtuber ja que contestava que “era una celebritat i podia fer el que volgués”.

Això ha desencadenat queixes d’altres famosos. Zara Larsson va publicar a les xarxes socials que en James va intentar seduir el seu nòvio en diversos missatges privats sabent que ell no és homosexual i que a més estava amb ella.

james-jeffree.jpg
Tota aquesta polèmica ha fet que James Charles estigui perdent milions de seguidors, inclosos famosos i famoses com Miley Cyrus, Katy Perry, Shawn Mendes i Demi Lovato. El cantant i blogger Jeffree Star també va fer un tuit dient: “Hi ha una raó per la qual en Nathan (nòvio de Star) va prohibir l’entrada de James Charles a casa nostra. Hi ha una raó per la que no l’he vist des de l’aniversari de la Tati el febrer. És un perill per la societat. Tot el que va dir la Tati és 100% real”.

Com no podia ser d’una altra manera, James Charles va fer un vídeo de 8 minuts en el que demanava perdó a la Tati: "Sé que no hi ha res que pugui dir o fer per tornar a guanyar la seva amistat, però no la culpo per això. Ho sento molt”.



Què en penseu de tot això?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

What?
Anònim, 14/05/2019 a les 16:17
+44
-6
Srry però no ho he entès
Sincerament
Anònim, 14/05/2019 a les 18:22
+45
-3
Jo estic al dia de tot això i no es q s hagin explicat gaire bé.
Jeffree
Anònim, 14/05/2019 a les 20:18
+1
-7
Jeffree no és una dona?
Bueno
Anònim, 14/05/2019 a les 20:22
+16
-2
Ho trobo tot una mica exagerat, tampoc no hi ha per tant
Lol
Anònim, 14/05/2019 a les 20:34
+7
-0
Una mica tard, no creieu??
Bueno
Anònim, 15/05/2019 a les 15:57
+4
-0
Com quasi tots els posts 😂
Prou
Anònim, 14/05/2019 a les 20:47
+23
-4
Prou de discriminar al James Charles
Rao1: les pastilles que ell va promocionar son de herbolari i vegetarianes (el que vol dir que els seus seguidors les poden prendre) i per anar a dormir, no per tenir la pell seca o yo que se
Rao2: Si ella era la seva amiga i taan amiga com ella deia, la falsa i mala persona es ella, que explica lo que fa el seu amic
Rao3: jo soc bi i tambe he intentat seduir heterosexuals, i no hi trobo cap problema
Rao4: el noi te 19 anys, es un teenager, te tot el dret del mon a equivocarse, com tots els que esteu llegint aquest post, nomes imagineu com us sentirieu si 3 milions de persones t’expresen el seu odi

Despres fem coses per evitar el suicidi... hipocrites.
Pregunta
Anònim, 14/05/2019 a les 21:16
+3
-5
El James Charles es tio, tia, travesti? Osigui no vull ofendre ningu, ho pregunto desde el respecte pero mai ho he tingut clar, curiositat.
.
Anònim, 15/05/2019 a les 16:20
+3
-0
Es un noi pero li agrada maquillarse
Em
Anònim, 15/05/2019 a les 16:55
+1
-0
Es un tio
..
Anònim, 14/05/2019 a les 21:32
+2
-2
Jo he sentit que també es perquè a la MET GALA el van tindre que fer fora per abusar de Harry Styles o també Shawn Mendes, i oviament ells es van queixar
escriu b plsss
Anònim, 15/05/2019 a les 11:45
+6
-3
es haver de no tenir que eheh
..
Anònim, 14/05/2019 a les 21:46
+3
-0
Crec q el q va fer no esta b però totom fa coses o sa equivocat alguna vegada. El problema es q ell al ser famós a agut q pagar mes pels seus danys i te conseqüències però a algu q ni el coneguin tan potser no seria així. Ames totom es pot equivocar. La de vegades q les noies es queixen d’això. Ell va seguir insistin amb els tios. I lo d la tati... quanta gent avui en dia es falsa, molta i ell el q va fer es fer publi d’una altra marca pq potser el pagaven mes o yo q se.
Com torno a dir ell es va equivocar i molt però totom comet errors i no som perfectes.
Ok
Anònim, 14/05/2019 a les 21:51
+5
-6
Emmm i a mi que?
¿
Anònim, 15/05/2019 a les 16:57
+2
-0
Tiu si no t'interessa no ho llegeixis
Tampoc es per tant
Anònim, 14/05/2019 a les 21:56
+7
-1
El James l'ha liat molt, sí. Però això de què va "assetjar" a diferents persones crec que no té raó, ja que el James Charles, només té 19 anys. També, si el James és un "assetjador", perquè la Tati volia col·laborar amb ell?
No sé, aquesta és la meva opinió.
Tot des de el respecte.
Sento les faltes d'ortografía.
James
Anònima, 15/05/2019 a les 11:57
+12
-1
En James té 19 anys i com a tots ens passaria (o a casi tots) agafar tanta fama siguen tant jove se li ha pujat, es bastant normal.

La Tati tinguen 37 anys ha sigut bastant inmadura ja que en realitat ho que ella ven i ho que en James ha patrocinat no són per ho mateix, a més que els negocis i l'amistat no es barregen.

En James va demanar perdó públicament a la Tati i ella igualment va fer un vídeo en el que no para de tirar merda a en James i fa que la gent l'acabi odiant i PATROCINA i diu maravelles del seu producte.

També diu que va fer-li de mare però només a sigut una rencorosa i que el veure que ell la superava per moltíssims seguidors a la mínima va fer una polèmica per guanyar fama.

Esta destrossant la vida d'un noi de 19 anys per una tonteria.

Ho de que va tenir problemes amb en Shawn Mendes es fals, ell va fer una broma sexual a un directe d'en Shawn i en Shawn va contestar que no l'havia ofès, que el contrari li havia fet gràcia.

Ho de la MET GALA es un rumor.

I si la Tati sabia que era un "assetjador" perquè volia que fos la cara de la seva marca??

Per acabar, tot em tingut errors i que per això la gent li desitgi la mort a en James es de ser estúpid al igual que la gent que destrossa la paleta de maquillatge d'en James.
massa
Anònim, 15/05/2019 a les 12:51
+9
-0
Jo no conec ni sóc fan de cap d'aquests dos, i deixant de banda lo de'n James amb els tios heteros, sincerament trobo patètic que la Tati s'hagi enfadat pk en James promocioni una marca que no és la seva. Que promocioni lo que vulgui, ni que estigués obligat a promocionar coses només de la Tati....