Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

per Redacció, 14 de maig de 2019 a les 11:57 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
OCI, preguntes extremes
Participació
espero que no pugi
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 18:11
72   2
el que ha posat que prefereix que la familia del seu amic s' arruini, espeor que s' hagi equivocat nomesal marcar


Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 17:33
33   8
Pq no pareu de posar preguntes extremes i poseu indirectes? Fa com 3 setmanes que no en poseu🤷‍♀️

Si es veritat
Per Anònima el 15 de maig de 2019 a les 07:44
7   0
Poseu algun article de indirectes (encara q cap vagi x a mi) Pd: la pregunta de q prefereixes, que toqui la loteria a la teva family o q la familia dun teu amic/ga sarruini... no te sentit! Evidentment tothom triara q li toqui la lote a la teva familia, i si es un amic teu no li arruinaras la vida (pero bno, tothom te la seva opinio)
Una pregunta
Per Anònima el 14 de maig de 2019 a les 13:25
184   1
Qui prefereix que un amic s’arruini abans que guanyar ell la loteria (i més sen’t un amic) ???

totalment
Per Anònima el 15 de maig de 2019 a les 16:59
0   0
si totalment no te gaire sentit la pregunta
La pregunta no te cap sentit