TEST Què és el que et fa una persona única?

| 14/05/2019 a les 12:29h
Arxivat a: TESTS, personalitat
 
Imatge il·lustrativa
Tots tenim una característica que ens defineix més que d'altres. Fes aquest test i intentarem dir-te quina és la teva.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajuda porfaa🙏🏻
Anònim, 14/05/2019 a les 15:38
+8
-3
Coneixo una noia amb la qual ens veiem sovint i sempre hi han miradetes i m’agradaria dir-li per quedar però no se com. Què li podriar dir o quin consell em donarieu?
Per dir-li de quedar
Anònim, 14/05/2019 a les 16:05
+7
-1
Jo de tu li diria sense cap mena d'excusa o rodeig, digues que et cau molt bé i t'agradaria quedar amb ella algun dia
Proposa-li anar a donar una volta o a prendre algo i llest!! ;)
Bona Sort! ;D
. i opino
Anònim, 14/05/2019 a les 16:13
+5
-6
Penja un . i opino o k el penji ella i a partir d'alli comenseu a parlar i un dia li dius d kedar.
Espero que et serveixi
Anònim, 14/05/2019 a les 16:37
+2
-2
Si aneu a la mateixa classe digali de cadar per anar a classe o per estudiar. Si feu algun extraescolar junts digali de quedar una estona abans o sino cuan la vegis digali que sapropi i parleu
Intenta
Anònim, 14/05/2019 a les 16:59
+5
-0
Coinsideix al maxim amb ella
...
Anònim, 14/05/2019 a les 17:16
+2
-8
Crec que que va per mi i crec que ja ser qui ets obram i enviam una e si o lleixeixes
X la q diu q es ella
X la q diu q es ella, 14/05/2019 a les 19:40
+15
-0
Com collons ho saps??
...
Anònima, 15/05/2019 a les 16:06
+2
-2
Crec que va per mi. Siusplau, contesta:
1. vas a la mateixa classe que la noia?
2. seus al darrere de tot de la classe?
3. és rossa?
4. vas algun treball amb ella??

Test
Anònim, 14/05/2019 a les 15:50
+27
-0
En veritat es contradictori pq el test no fa un missatge per cada un jaja
Help
Anònim, 14/05/2019 a les 21:18
+3
-0
A vegades crec que necessitaria anar a un psicòleg, pero em fa molta vergonya dir-li als meus pares perquè em preguntarien que em passa. LA veritat es que son moltes coses que me les guardo i m'angoixen i no vull que ho sapiguen.
Com ho farieu?
Hola
Anònima, 15/05/2019 a les 16:09
+4
-0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
Hola
Anònima, 15/05/2019 a les 16:11
+1
-0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
parlau
Anònimaaconsejera, 15/05/2019 a les 19:11
+0
-0
amb algun amic de confiança o no et tallis parla amb els pares
No ve a cuento però
Anònim, 14/05/2019 a les 22:56
+5
-2
Podrieu fer un test de personatges d'SKAM pliss 🙇
la força
Anònima matoll, 15/05/2019 a les 18:36
+4
-0
La força

El que et fa ser una persona única és la teva força. Sempre intentes tenir un somriure a la cara, malgrat que estiguis vivint un moment difícil. No et rendeixes a la primera i ets d'aquelles persones disposada a aixecar-se tants cops com faci falta. No hi ha ningú que t'aturi!''
soc unica o algu mes li ha sortit aixo?