TEST Què és el que et fa una persona única?

| 14/05/2019 a les 12:29h
Arxivat a: TESTS, personalitat
 
Imatge il·lustrativa
Tots tenim una característica que ens defineix més que d'altres. Fes aquest test i intentarem dir-te quina és la teva.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Ajuda porfaa🙏🏻
Anònim, 14/05/2019 a les 15:38
+9
-3
Coneixo una noia amb la qual ens veiem sovint i sempre hi han miradetes i m’agradaria dir-li per quedar però no se com. Què li podriar dir o quin consell em donarieu?
Per dir-li de quedar
Anònim, 14/05/2019 a les 16:05
+8
-1
Jo de tu li diria sense cap mena d'excusa o rodeig, digues que et cau molt bé i t'agradaria quedar amb ella algun dia
Proposa-li anar a donar una volta o a prendre algo i llest!! ;)
Bona Sort! ;D
. i opino
Anònim, 14/05/2019 a les 16:13
+6
-6
Penja un . i opino o k el penji ella i a partir d'alli comenseu a parlar i un dia li dius d kedar.
Espero que et serveixi
Anònim, 14/05/2019 a les 16:37
+3
-2
Si aneu a la mateixa classe digali de cadar per anar a classe o per estudiar. Si feu algun extraescolar junts digali de quedar una estona abans o sino cuan la vegis digali que sapropi i parleu
Intenta
Anònim, 14/05/2019 a les 16:59
+6
-0
Coinsideix al maxim amb ella
...
Anònim, 14/05/2019 a les 17:16
+3
-8
Crec que que va per mi i crec que ja ser qui ets obram i enviam una e si o lleixeixes
X la q diu q es ella
X la q diu q es ella, 14/05/2019 a les 19:40
+16
-0
Com collons ho saps??
...
Anònima, 15/05/2019 a les 16:06
+3
-2
Crec que va per mi. Siusplau, contesta:
1. vas a la mateixa classe que la noia?
2. seus al darrere de tot de la classe?
3. és rossa?
4. vas algun treball amb ella??

Sóc el noi que demana ajuda
Anònim, 20/05/2019 a les 16:31
+1
-0
Mercii de tot cor a la gent que m'intenta ajudar. Sóc de lleida i la noia amb la qual sempre ens fem miradetes no segueix adolescents.cat per l'insta.
Test
Anònim, 14/05/2019 a les 15:50
+28
-0
En veritat es contradictori pq el test no fa un missatge per cada un jaja
Help
Anònim, 14/05/2019 a les 21:18
+4
-0
A vegades crec que necessitaria anar a un psicòleg, pero em fa molta vergonya dir-li als meus pares perquè em preguntarien que em passa. LA veritat es que son moltes coses que me les guardo i m'angoixen i no vull que ho sapiguen.
Com ho farieu?
Hola
Anònima, 15/05/2019 a les 16:09
+5
-0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
Hola
Anònima, 15/05/2019 a les 16:11
+2
-0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
parlau
Anònimaaconsejera, 15/05/2019 a les 19:11
+1
-0
amb algun amic de confiança o no et tallis parla amb els pares
No ve a cuento però
Anònim, 14/05/2019 a les 22:56
+7
-2
Podrieu fer un test de personatges d'SKAM pliss 🙇
la força
Anònima matoll, 15/05/2019 a les 18:36
+7
-0
La força

El que et fa ser una persona única és la teva força. Sempre intentes tenir un somriure a la cara, malgrat que estiguis vivint un moment difícil. No et rendeixes a la primera i ets d'aquelles persones disposada a aixecar-se tants cops com faci falta. No hi ha ningú que t'aturi!''
soc unica o algu mes li ha sortit aixo?