TEST Què és el que et fa una persona única?

per Redacció , 14 de maig de 2019 a les 12:29 |
Tots tenim una característica que ens defineix més que d'altres. Fes aquest test i intentarem dir-te quina és la teva.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
TESTS, personalitat
Participació
la força
Per Anònima matoll el 15 de maig de 2019 a les 18:36
8   0
La força El que et fa ser una persona única és la teva força. Sempre intentes tenir un somriure a la cara, malgrat que estiguis vivint un moment difícil. No et rendeixes a la primera i ets d'aquelles persones disposada a aixecar-se tants cops com faci falta. No hi ha ningú que t'aturi!'' soc unica o algu mes li ha sortit aixo?

No ve a cuento però
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 22:56
7   2
Podrieu fer un test de personatges d'SKAM pliss 🙇

Help
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 21:18
5   0
A vegades crec que necessitaria anar a un psicòleg, pero em fa molta vergonya dir-li als meus pares perquè em preguntarien que em passa. LA veritat es que son moltes coses que me les guardo i m'angoixen i no vull que ho sapiguen. Com ho farieu?

parlau
Per Anònimaaconsejera el 15 de maig de 2019 a les 19:11
1   0
amb algun amic de confiança o no et tallis parla amb els pares
Hola
Per Anònima el 15 de maig de 2019 a les 16:11
2   0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
Hola
Per Anònima el 15 de maig de 2019 a les 16:09
6   0
El què jo feria és comonicar-me amb un/una psicòloga per gmail i anar parlant dels problemes i explicar-li el què et passa a ell/ella. Com per exemple la Laia Sala
Test
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 15:50
28   0
En veritat es contradictori pq el test no fa un missatge per cada un jaja

Ajuda porfaa🙏🏻
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 15:38
9   3
Coneixo una noia amb la qual ens veiem sovint i sempre hi han miradetes i m’agradaria dir-li per quedar però no se com. Què li podriar dir o quin consell em donarieu?

Sóc el noi que demana ajuda
Per Anònim el 20 de maig de 2019 a les 16:31
1   0
Mercii de tot cor a la gent que m'intenta ajudar. Sóc de lleida i la noia amb la qual sempre ens fem miradetes no segueix adolescents.cat per l'insta.
...
Per Anònima el 15 de maig de 2019 a les 16:06
3   2
Crec que va per mi. Siusplau, contesta: 1. vas a la mateixa classe que la noia? 2. seus al darrere de tot de la classe? 3. és rossa? 4. vas algun treball amb ella??
X la q diu q es ella
Per X la q diu q es ella el 14 de maig de 2019 a les 19:40
16   0
Com collons ho saps??
...
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 17:16
3   8
Crec que que va per mi i crec que ja ser qui ets obram i enviam una e si o lleixeixes
Intenta
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 16:59
6   0
Coinsideix al maxim amb ella
Espero que et serveixi
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 16:37
3   2
Si aneu a la mateixa classe digali de cadar per anar a classe o per estudiar. Si feu algun extraescolar junts digali de quedar una estona abans o sino cuan la vegis digali que sapropi i parleu
. i opino
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 16:13
6   6
Penja un . i opino o k el penji ella i a partir d'alli comenseu a parlar i un dia li dius d kedar.
Per dir-li de quedar
Per Anònim el 14 de maig de 2019 a les 16:05
8   1
Jo de tu li diria sense cap mena d'excusa o rodeig, digues que et cau molt bé i t'agradaria quedar amb ella algun dia Proposa-li anar a donar una volta o a prendre algo i llest!! ;) Bona Sort! ;D