TEST Quina peli musical series?

per Adolescents.cat, 19 de maig de 2019 a les 10:45 |
Amb el festival d'Eurovisió molt recent, avui estem molt musicals. Així que no podíem escollir un test més adequat!

T'agradin més o menys els musicals, el més probable és que hagis vist algunes de les pel·lícules musicals més famoses. T'has plantejat mai quina et representa millor i quina protagonitzaries? Respon aquest test per descobrir-ho!

 
 
Participació
Mamma Mia
Per Anònim el 24 de maig de 2019 a les 16:14
1   0
Siiiii és la millor peli del món i l'he vist mil vegades!!

High scool musical
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 11:22
0   0
Es el millor musical , molt animat i molt divertit

High school musical
Per Anònim el 19 de maig de 2019 a les 23:06
4   0
Em diu que tindré una història de amir adolescent que em quedaa a la memoria Em sembla que s ha equivocat un xic xd

The Greatest showman
Per Anònima el 19 de maig de 2019 a les 22:05
0   0
Molt equivocats esteu...

Mamma Mia
Per Anònima el 19 de maig de 2019 a les 18:41
7   1
Sii! M'encanta aquest musical. Em se totes les cançons

RT
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 14:44
0   0
M'encantaaaa
algu mes?
Per Anònima curiosa el 19 de maig de 2019 a les 12:46
0   0
The Greatest Showman Ets una persona molt lluitadora i somniadora. No et fa por el fracàs quan es tracta d’aconseguir els teus somnis i objectius. Saps que quan es presentin problemes, tindràs la valentia suficient i les persones adequades per ajudar-te a superar-los. Tens una personalitat exòtica i diferent, i això és el que fa que la gent s’enamori de tu. Saps que el més important en aquesta vida és l’amor i l’amistat. Amb això, tot es pot superar!''

The greatest Showman
Per Anònim el 19 de maig de 2019 a les 12:27
1   1
Abans de fer el test ja ho tenia present, o sigui que no em sorprèn però m'encanta que m'hagi tocat aquesta i no high school musical i per la descripció que heu posat m'heu elegrat el dia gràcies! P.D em queda pendent de veure la pel-licula que dissabte 25 potser la veig. El 24 de maig acabo l'insti que beee!! El 24 de maig aniré amb la meva millor amiga a veure la pel-licula ROCKETMAN tinc moltes ganes des quan vaig anar a veure Bohemiam Raphsody que van posar el trailer de la pel-licula ROCKETMAN doncs des de llavors tinc moltes ganes d'anar a veure-la. S'han de crear més pel-licules dels anys 70 80 i 90 enserio.

The greatest Showman
Per Anònim el 19 de maig de 2019 a les 12:23
1   3
Abans de fer el test ja ho tenia present, o sigui que no em sorprèn però m'encanta que m'hagi tocat aquesta i no high school musical i per la descripció que heu posat m'heu elegrat el dia gràcies! P.D em queda pendent de veure la pel-licula que dissabte 25 potser la veig. El 24 de maig acabo l'insti que beee!!

ok
Per Anònim el 20 de maig de 2019 a les 10:59
4   4
ens la suda cari