TEST Quina peli musical series?

| 19/05/2019 a les 10:45h
Arxivat a: TESTS, peli, pel·lícula, musical, test
 
Imatge il·lustrativa
Amb el festival d'Eurovisió molt recent, avui estem molt musicals. Així que no podíem escollir un test més adequat!

T'agradin més o menys els musicals, el més probable és que hagis vist algunes de les pel·lícules musicals més famoses. T'has plantejat mai quina et representa millor i quina protagonitzaries? Respon aquest test per descobrir-ho!

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

The greatest Showman
Anònim, 19/05/2019 a les 12:23
+1
-3
Abans de fer el test ja ho tenia present, o sigui que no em sorprèn però m'encanta que m'hagi tocat aquesta i no high school musical i per la descripció que heu posat m'heu elegrat el dia gràcies!

P.D em queda pendent de veure la pel-licula que dissabte 25 potser la veig.

El 24 de maig acabo l'insti que beee!!
ok
Anònim, 20/05/2019 a les 10:59
+4
-4
ens la suda cari
The greatest Showman
Anònim, 19/05/2019 a les 12:27
+1
-1
Abans de fer el test ja ho tenia present, o sigui que no em sorprèn però m'encanta que m'hagi tocat aquesta i no high school musical i per la descripció que heu posat m'heu elegrat el dia gràcies!

P.D em queda pendent de veure la pel-licula que
dissabte 25 potser la veig.

El 24 de maig acabo l'insti que beee!!
El 24 de maig aniré amb la meva millor amiga a veure la pel-licula ROCKETMAN tinc moltes ganes des quan vaig anar a veure Bohemiam Raphsody que van posar el trailer de la pel-licula ROCKETMAN doncs des de llavors tinc moltes ganes d'anar a veure-la.

S'han de crear més pel-licules dels anys 70 80 i 90 enserio.
algu mes?
Anònima curiosa, 19/05/2019 a les 12:46
+0
-0
The Greatest Showman

Ets una persona molt lluitadora i somniadora. No et fa por el fracàs quan es tracta d’aconseguir els teus somnis i objectius. Saps que quan es presentin problemes, tindràs la valentia suficient i les persones adequades per ajudar-te a superar-los. Tens una personalitat exòtica i diferent, i això és el que fa que la gent s’enamori de tu. Saps que el més important en aquesta vida és l’amor i l’amistat. Amb això, tot es pot superar!''
Mamma Mia
Anònima, 19/05/2019 a les 18:41
+7
-1
Sii! M'encanta aquest musical. Em se totes les cançons
RT
Anònim, 07/06/2019 a les 14:44
+0
-0
M'encantaaaa
The Greatest showman
Anònima, 19/05/2019 a les 22:05
+0
-0
Molt equivocats esteu...
High school musical
Anònim, 19/05/2019 a les 23:06
+4
-0
Em diu que tindré una història de amir adolescent que em quedaa a la memoria
Em sembla que s ha equivocat un xic xd
High scool musical
Anònim, 23/05/2019 a les 11:22
+0
-0
Es el millor musical , molt animat i molt divertit
Mamma Mia
Anònim, 24/05/2019 a les 16:14
+1
-0
Siiiii és la millor peli del món i l'he vist mil vegades!!