Per què aquesta famosa marca no fabrica bikinis de talla L ni XL?

| 19/05/2019 a les 11:40h
Arxivat a: TENDÈNCIES, talles, stradivarius, banyadors, biquinis
 
Imatge il·lustrativa
Fa pocs dies la periodista Paula Llanos, de la revista Elle, va escriure un article fent una reflexió entorn els biquinis i banyadors de la marca d’Inditex, Stradivarius.

Com explica la periodista, aquest cap de setmana Stradivarius va llançar la seva col·lecció de biquinis i banyadors. La sorpresa va ser que a l’entrar a la web per mirar-se’ls, va comprovar que cap d’ells, CAP, es venia més enllà de la talla M. Només pots comprar biquinis i banyadors d’aquesta marca si ets una S o una M, si fas una talla més gran ja no tens opció.

Tal com diu Llanos, “sembla increïble que el 2019, haguem de parlar d’aquest tema. D’un tema que ja hauria d’estar més que superat i evolucionat”.
 

Just la setmana passada celebràvem que H&M està apostant per ampliar el ventall de talles i promocionar els biquinis i banyadors amb models de cossos diferents.

I per què Stradivarius només ven la seva línia de bany en S i M? No és perquè s’hagin esgotat talles, així que no entenem res. Si una de nosaltres fa una talla més gran de la 95 de sostenidor, ja no trobarà cap opció entre aquests banyadors i biquinis.

Seguim sense saber per què passa això, però està clar que ho hem de reivindicar, perquè totes les persones, amb les diferents talles i cossos, hauríem de poder tenir les mateixes opcions.

Què en penseu de tot plegat?


 
 



L'actriu Mireia Oriol, una de les protagonistes de Les de l'hoquei, visita AdolescentsiCat. Parlem amb ella sobre el seu paper a la sèrie de TV3 i també sobre la seva carrera. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Mare meva
Anònim, 19/05/2019 a les 12:17
+8
-15
Aviam el principi de llibertat on ha quedat? Que cada marca vengui les talles de roba que vulgui. Les marques que només venen roba d'home també els hi hem d'imposar que venguin roba de dona? Esque em sembla increible que la gent es queixi per tot. Si no trobes la teva talla doncs compres en una altre botiga i ja està, amb la mà de botigues que hi ha actualment.
Ben dit
Anònim, 19/05/2019 a les 18:49
+2
-15
Exacte! Si no tenen la teva talla (pq estas gorda o ets anoerexica) no es culpa de la marca! Et fots i vas a comprar a un altre lloc!
Ah, si?
Anònim, 19/05/2019 a les 20:46
+13
-0
Ah, que tenir una XS és estar anorèxica i una L gorda? Potser aquí la que té un problema mental ets tu. No pot ser que una marca faci només 2 talles. A més, no són pantalons sinó biquinis. Potser tens els pits més petits i les caderes més grans o al revés i si no hi ha varietat no ho pots combinar. Jo ho trobo fatal, vsualitzem i normalitzem TOTS ELS TIPUS DE COSSOS!
Responent a la de Ah si
Anònim, 19/05/2019 a les 21:11
+3
-0
Els que surten perdent són ells. Redueixen el nombre de posibles compradors més enllà de la ética moral inclusiva d'avui en dia
Haver...
Anònima, 20/05/2019 a les 00:23
+1
-0
No esk siguis mi gorda ni anorexica ni res de aixo... per exemple el meu cas... soc una tia de 15 anys que medeix 1,80 vale i esclar que faig servir una talla entre M/L depenemd de les botiges o a Stradivarius treballa oh que es diu bastant petit i es mes L/Xl Pero per aquest motiu i que vols que et digui cada cop hi vaig menys perque tant samarettes com pantalons em van tots curts ...
El que jo penso
Anònima, 19/05/2019 a les 12:58
+10
-2
Doncs jo moltes vegades tinc problemes per trobar roba perquè hi ha que no fabriquen ni S ni XS (només a partir de la M) i a mi em venen grans. I fins i tot m'hi trobo bastants S que són força grans per mi (i tinc un cos prim però dins del normal, no tinc problemes d'anorèxia ni de desenvolupament ni res, simplement sóc una noia prima per genètica). I d'això ningú diu res... Això em sembla fatal, que no facin L ni XL, però igual que em sembla malament que jo i altres dones de la meva familia tinguem problemes per trobar talles petites. Hauria d'haver talles per cosos petits, mitjans i grans, no? Suposo que ho fan per una qüestió de rentabilitat, que no els surt rentable fer patrons i demés per després no vendre tant com a altres talles, però no deixa d'estar malament.
Igual
Anònim, 19/05/2019 a les 18:21
+1
-0
Em passa el mateix nomès em va la xs i fins i tot aquesta a vegades em va gran
Rt
Anònim, 19/05/2019 a les 23:10
+1
-0
I em sembla indignant perquè crec que la marca ho fa només per estalviar-se diners, fan una s que equival a s i m i una m que li cap a una noia d'l. O això crec jo, perquè tenint un cos normal prim aquesta roba em va gegant SEMPRE, i no, no tinc cap problema. Últimament no tenim cap criteri i ens hem de queixar per tot, ho trobo fatal
Per començar
Anònim, 19/05/2019 a les 14:42
+2
-2
Jo ja ni em compraria un banyador/ bikini
A veure...
Anònima, 19/05/2019 a les 15:01
+3
-1
Això òbviament no està bé, però hem d'aclarar una cosa: si només tenen talla S i talla M, les persones que utilitzin una talla més petita o més gran no els utilizar, això és lo discriminatori, que estem al segle XXI, al 2019 i encara només facin aquestes talles sabent que hi han persones que tenen talles més petites i més grans (XXS,XS,L,XL,XXL,XXL) .
Perque
Anònimaa, 19/05/2019 a les 15:26
+8
-1
El titol: perque no ho fabriquen?
Contingut: no hi ha el perque
jurat
Anònim, 19/05/2019 a les 16:43
+0
-1
real boig, vaia merda d'articles joder
Talles reals?
Anònim, 19/05/2019 a les 15:30
+12
-0
Sóc una de les persones que més m'indigna això. Segurament això no ho llegeix ningú però bueno palante.
En fot molta rabia que no es facin talles grans de sostenidors i bikinis i que per tenir més pits em tingui que comprar uns sostenidors lletjos.
I més m'indigna que stradivarius és una de les meves marques favs I no fan talles de sostenidors per nosaltres.
Gràcies. Això no cambiará res però bueno "la venda ya cayooo"😂❤️
anunci
Anònima, 19/05/2019 a les 15:55
+3
-0
just a sota em surt un anunci de banyadors de talla xl i xxl 🙃
Hola?
Anònima, 19/05/2019 a les 16:06
+7
-2
Després quan a una botiga Hi ha XXXL però no la XS no veig a ningú queixar-se

Jo sempre he tingut molts problemes Al trobar talla pq soc molt prima I a vegades fins I tot la XS la fan tant gran que no en cab. Perque no publiqueu res al respecte?🙄🙄
El vertader problema
Anònim, 19/05/2019 a les 19:16
+0
-0
El vertader problema es que en aquests llocs no es venen les bragues i el sostenidor per separat. Moltes de nosaltres no tenim la mateixa talla de dalt que de baix i tampoc ens podem comprar aquests models. Jo tinc prou pit i poc de cul i mai m'he pogut comprar un bikini en un lloc aixi, pero molt que la meua talla normal siga la s. A vore si aprenen per a altres col.leccions i hi ha mes varietat de talles
Talles
Anònima, 20/05/2019 a les 00:19
+0
-0
Jo tinc una enfermatat (en que una de les coses que m'afecten es que soc d'estatura baixa) i encara he de anar a comprar la roba a l'apartat de nens que passa que no hi ha adults de estatura baixa o q? Em fa molta rabia
Crec
Anònim, 20/05/2019 a les 16:27
+0
-0
Arribaria a entendre-ho si no fessin xxs i xxl (per mantenir la gent "sana")

Però la realitat és que hi ha gent de tot tipus, més O menys sana, més O menys prima. La realitat és que la diversitat existeix. (I, personalment ho prefereixo abans que ser tots iguals i homogenis, tal i com ens diuen que hem de ser. La diversitat és preciosa i ens l estàn empotant)

Res més a dir