7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 357]

| 15/05/2019 a les 13:36h
Arxivat a: OCI, secrets
 
Imatge il·lustrativa
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz



Noia, 16 anys
Quan tenia 9/10 anys estava a casa d'una amiga i ens vam tancar al lavabo. Volíem practicar com liar-nos i vam acabar a terra agafant-nos les tetes i magrejant-nos amb les mans mentre els seus pares picaven a la porta perquè obríssim. Quina vergonya, des d'aquell dia mai més hem parlat del tema.

Noi, 14 anys
Estàvem mirant la peli de Wonder a classe i jo estava assegut a la part de darrere de tot. La Via, la germana de l'August a la peli, em posava molt i en l'escena en què es fa un petó amb el seu nòvio, em vaig posar tan calent que em vaig començar a fer una palla. Em vaig tapar amb la sudadera perquè no es notés.

Noia, 13 anys
Sóc una persona molt impacient i els meus pares estaven amb uns amics en un local i me'n volia anar perquè m'estava cagant literalment. Com que no podia aguantar més, vaig anar al lavabo i després de fer la gran cagada em vaig adonar que la cadena no funcionava. Em vaig posar super nerviosa i vaig posar una excusa per marxar. Els meus pares es van quedar allà. Espero que ningú s'adonés que vaig ser jo.

Noi, 17 anys
Quan tenia 9 anys i se m'empalmava, em "follava" una nina de la meva mare. El pitjor de tot és que em va pillar fent-ho i des d'aquell dia no he vist més la nina xD.

Noia, 14 anys
De vegades quan estic amb els meus amics, tinc moltes ganes de tirar-me un pet però no vull que sentin la pudor. Llavors no sé com ho faig però em tiro el pet per dins haha. Al cap d'una estona, quan me n'he guardat uns quants, em fa un mal de panxa que no me l'aguanto. A algú també li passa?

Noia, 15 anys
L'altre dia estava amb el meu millor amic als lavabos del cole quan de sobte em vaig posar molt calenta, sense saber per què. Ell també es va posar molt calent. Al final ell va posar la seva mà a les meves parts (que no estaven depilades) i em va dir: "hòstia, ets en Chewaka". La veritat és que vaig passar molta vergonya. A algú li ha passat el mateix?

Noia, 17 anys
Jo sóc heterosexual, com a mínim ho era fins fa poc, i és que me mare em va enviar a fer encàrrecs al súper del costat de casa. Total, que vaig anar a un súper que acabaven d'obrir i no trobava les bosses d'escombraries per l'orgànic. Li vaig demanar a una tia que treballava allà... Em vaig quedar atònita amb la seva mirada, em va fer una repassada que em va despullar. Des d'això tinc fantasies sexuals amb ella. Espero que la meva mare m'enviï a fer més encàrrecs en aquest súper haha.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

...
Anònim, 15/05/2019 a les 16:09
Interessant
+54
-0
Abans penjàveu més secrets... es troben a faltar
Més coses
Anònim, 15/05/2019 a les 18:11
+32
-4
Jo trobo a faltar les experiencies paranormals
...
Anònim, 15/05/2019 a les 16:34
+29
-1
- bno potser simplement és curiositat de probar coses noves. O, potser no ets hetero 😂😂🏳️‍🌈

- que els pets estiguin socialment mal vistos no fa bo a ningú

- ta mare es devia espantar/perturbar. En realitat no n hi havia et tant: és instintiu així que...

- tranqui crec que s ha espantat pk no s ho esperava tot i que, no hi ha pk alarmar-se. Òbviament tu ves com vulguis

- m encanta les coses que sugeixen de manera inesperada i acaben essent una nova i bona experiència

- coses que passen, lo típic que tu tens pressa però la persona que està amb tu es recrea en fer el k ha de fer

- jdr, que arriscat fer-se una palla a classe. Espero que els pantalons no t haguessin quedat molls
9/10 anys
Anònim, 15/05/2019 a les 23:28
+12
-4
Mes fals....
Idk
Anònimaa, 16/05/2019 a les 00:35
+3
-0
Ja se que no te a veure amb el tema pero necessito consell...
Fa un temps que no estic segura si m’ agrada la meva millor amiga encara q semblava q ho tenia clar no es veritat. Des de fa poc q torno ha dubtar i hi han moments en els que penso que pot haver alguna cosa per conyes (q per mi no ho son tant), per mirades que ens fem, per coses que fa, pero aquesta ‘il lusió’ se’ m passa enseguida quan penso q “només” és la meva millor amiga. Nose si li hauria de dir encara que si li dic i perdo l’ amistat o la nostra relació canvia pfff nose que faré perque és molt especial i si no li dic estic dubtant tota l’ estona, Nose que fer...
...
Anònim, 16/05/2019 a les 10:32
+3
-0
Ella et coneix i et pot donar algun bon consell. Potser no clar que li diguis que és ella qui t agrada (O si, com vulguis)

Tranqui és completament normal. I, si. A vegades pot ser difícil això que dius: hi ha alguna cosa que per ella no es sèrio però per tu...

Ànims😘😘
.
Anònima, 16/05/2019 a les 15:46
+0
-0
Tia estic igual i ns que fer
Digali
Anònim, 16/05/2019 a les 21:08
+0
-0
Tia jo li diria ja de ja.
Flipo
Anònima, 16/05/2019 a les 06:05
+36
-0
De veritat que flipo amb el secret 4. Que passa que has de anar depilada perque si per estar amb un noi? Vergonya per que?? No es obligatori depilar-se!
Pues no
Anònim, 16/05/2019 a les 13:38
+3
-26
Ami em fa fastic no anar depilada en sembla una falta d'higiene molt gran🤢 total que entenc que pases vergonya la nena jo tmb m'he trobat en aquella situació pero Ami no em va arribar a tocar perque just aquell día tenía la regla
La del fàstic
Anònima, 16/05/2019 a les 16:27
+13
-0
Emmm tia, és més higiènic anar sense depilar, i tot és qüestió del que la propia persona vulgui fer amb el seu cos. No tha de donar vergonya el que laltra persona pensi, es un putu cos tio, si els nostres avant passats tenien pel al cos no hi ha cap problema. Tambe pensa que si fos mes higienic depilarse, la majoria de nois que no es depilen ho farien.
Pensa una mica
Anònim, 16/05/2019 a les 16:29
+14
-0
Tu creus q El cos humà fa pels a les parts íntimes i són una falta d'higiene? Si estan allà es per algo (protegeix de les infeccions i demés) així que en realitat anar depilat/da es una falta d'higiene
Mira
Anònim, 17/05/2019 a les 22:57
+0
-0
Recordo que fa uns mesos vaig haver d anar a mirar vestits per una cerimònia que tenia i tal... La qüestió és que ma mare no m avisava quan hi anàvem i quan ho fèiem(això de mirar vestits) no anava maai depilada.
Al principi em feia moooolt corte pk les dependentes estaven pendents de tu i... Però després ho vaig trobar la mar de normal


He de dir que trobo perfecte si un decideix depilar-se O no però que he de dir que malgrat sigui més còmode (en molts casos) no anar depilat/da, prefereixo fer-ho
Per la de la caca
Anònim, 16/05/2019 a les 15:51
+3
-0
A veure no se però suposo que a tothom li ha passat una vegada o li passarà 😂😂...
El de la peli
Anònim, 16/05/2019 a les 18:28
+4
-0
El de la pel·lícula de wonder. Estos dies la meva classe i jo hem estat mirant esta peli a tutoria. Ttobo que seria massa coincidència pero a saber... 😬
Noi 19 anys
Anònim, 17/05/2019 a les 01:28
+2
-0
Fa poc que hrm van regalar un consolador daquestos aixi per de broma i un día qur estava aburrit vaig agafarlo i el vaig utilizar, es una cosa que nosé ara hrm mola pero avui m'he le descuidat al lavabo, el meu pare m'ha dit que de qui era allo i li he contestat que ha vingut una amiga a casa i bueno que sens ha liat a la dutxa, no m'ha dit res mes mentres marxava en una rialla. Joder que. Vergonya
Joder
Anònim, 17/05/2019 a les 20:51
+1
-0
Mare meva com ha escrit Chewaka...per favor cuanta ignorancia...que es Chewbbacca!!!😤
Haveure
Anònim, 17/05/2019 a les 20:57
+0
-0
Amb 9/10 anys no hi han pits per agafar...a aquesta edat totes les ties sou planxes
Haveure
Anònim, 17/05/2019 a les 21:00
+0
-0
Amb 9/10 anys no hi han pits per agafar...a aquesta edat totes les ties sou planxes
Haveure
Anònim, 17/05/2019 a les 22:20
+0
-0
Amb 9/10 anys no hi han pits per agafar...a aquesta edat totes les ties sou planxes
Missatge per la gent del coments que s'ha rallat
un shur, 21/05/2019 a les 17:19
+1
-2
No entenc per que us enfadeu per que el noi li digi lo de chewaka, jo soc tio, y os puc assegurar que practicament tota la meva clase (Son uns 20 al vestuari y ens dutxem tots), anem depilats, per que es de lo mes comode, y queda millor (No ens enganyem). Ni al tios ens agrada veure una mata de pel, ni a les ties.
I per si de cas, em ve una tia a dirme que no es veritat... Et recomano que hagafis un mirall y et miris de cap a peus, et depilis, et tornis a mirar y t'adonaras que queda molt millor peladet.
LA DESGRACIA DE JOSEFA
Anònim, 31/05/2019 a les 13:33
+0
-0
. Estava plorant en el sofà i la meva mare hem pregunta -Que et pasa . Y jo la vaig respondre -He tingut relacions amb una noia i ella deia - fica-la dins no nomes la punteta pero ja estava tota