TEST Qui vas ser en una vida passada?

per Redacció , 16 de maig de 2019 a les 13:11 |
Com segurament ja sabeu la reencarnació és una creença que afirma que una ànima, en morir el cos al qual està lligada, reneix en un altre cos. Per tant, d'acord amb aquesta convicció, les persones tenim més d'una sola vida. En el test d'avui intentarem descobrir qui va ser en el passat. Què us ha sortit?


 


Si no pots veure el playbuzz espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
TESTS, vida, reencarnació
Participació
ok
Per inventor@ el 28 de maig de 2019 a les 20:09
1   0
qui li surti inventor like plis

.
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 02:46
8   0
A mi m ha sortit viatger!! Qui més?

Inventor/a
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 19:25
30   1
Algú mes??

Yaaass
Per Anònima el 16 de maig de 2019 a les 20:36
2   0
Joo, però no crec, no sé😂
Líder
Per Anònima el 16 de maig de 2019 a les 18:11
6   0
Líder En una vida passada va ser el/la líder d'una comunitat. És per això que ets una persona molt hàbil amb les paraules i que transmet confiança. T'agrada tenir llargues discussions sobre com arreglar el món i sobretot t'agrada que et donin la raó, tot i que també saps reconèixer els teus errors. Ets un gran conseller/a i la teva opinió té més pes del que segurament penses.

Jo també
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 22:22
0   0
Jo també soc líder
a "inventor/a"
Per Anònima el 16 de maig de 2019 a les 17:52
14   0
Hi ha una errada ortogràfica. *Deixa* seria "deixar".

...
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 15:52
15   2
Aquesta pàgina em comença a recodar a la pogramació de Telecinco a les 3 de la nit. Al pròxim post em tiren les cartes mínim.

Uououo
Per Anònima el 16 de maig de 2019 a les 15:15
27   7
Ho ha clavat (líder)

Emm
Per Anònim el 16 de maig de 2019 a les 15:39
45   5
Representa que es la teva vida passada i no la actual... Però bueno, tu mateix/a