CONVERSES: «Tinc nòvia, però em moro per conèixer-la» [CAP. 2]

CONVERSES: «M'agrada el noi guapo del metro i no sé com parlar amb ell» [CAP. 1]

| 16/05/2019 a les 13:15h
Arxivat a: CINEMA I TV , #LVSSA #Converses #cap1
 
Imatge il·lustrativa
Ja és aquí el segon capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE EL CAPÍTOL 1, LLEGEIX-LO AQUÍ

 El següent capítol es publicarà dilluns que ve.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

lol
Anònimlol, 16/05/2019 a les 13:37
+20
-1
lol
Idk
Anònima, 16/05/2019 a les 13:53
+12
-0
Ja se que no te a veure amb el tema pero necessito consell...
Fa un temps que no estic segura si m’ agrada la meva millor amiga encara q semblava q ho tenia clar no es veritat. Des de fa poc q torno ha dubtar i hi han moments en els que penso que pot haver alguna cosa per conyes (q per mi no ho son tant), per mirades que ens fem, per coses que fa, pero aquesta ‘il lusió’ se’ m passa enseguida quan penso q “només” és la meva millor amiga. Nose si li hauria de dir encara que si li dic i perdo l’ amistat o la nostra relació canvia pfff nose que faré perque és molt especial i si no li dic estic dubtant tota l’ estona, Nose que fer...
Llençat
Anònima, 16/05/2019 a les 16:14
+8
-0
Assegurat d si les conyes son tan conyes y després cap endavant i llençat🙄, se que sonarà una mica heavy pro podries fer-ho quan vas una mica beguda per posar-li una excusa si et fa una cobra
sending help gg
Anònima💋, 16/05/2019 a les 16:17
+7
-0
Bua jo si estigues en aquesta situacio el q faria seria tirarli una mica ka canya a veure q passa (aixo si ets d les personesna les q els hi costen parlar d sentiments com a mi) ara si et veus amb capacitat suficient de dirli crec q tamb seria una bona opcio (depen tamb d com sigui laltra persona, pro bueno aixo ya ho saps tu, tu decideixees), espero q vagi bé sorrrt
Consell
Anònim, 16/05/2019 a les 17:20
+6
-0
Jo parlaria amb ella, no crec q sigui bo quedars'ho a dins; potser pots simplement dir-li q t.agrada, sincerar-te. Preguntat a tu mateixa: si no ho faig, m'en penedire? Hem quedare pensant en el i si...? Si les respostes son positives, no et quedis amb el dubte, no deixis q la idea aquesta d no saber q hauria passat o com hauria reaccionat es quedi dins teu com una ombra. Aixo despres d'assegurarte de que realment t'agrada, pero per com escrius sobre ella, la meva impressio es que si. A partir d'aqui, tu has de decidir que vols fer, encara que sigui molt tipic, potser una llista de pros i contres? Tambe pots deixar-ho a l.atzar si veus que no et decideixes, per exemple, el dia q vegis una flor d color groc li dius, o el dia q digui certa paraula...es una bona idea si estas decidida a fer-ho pero no trobes el moment. Dit aixo, moltiissims anims!!
no m'agrada això
Anònim, 16/05/2019 a les 19:10
+18
-16
enserio, nosé, em sembla lleig aquesta história, espero que al final sigui una história de que acaba amb la seva nóvia i xerra amb auqesta noia i es maja pero es fan amics, perque 1. em sembla lleig que no vulgui parlar amb gent xk te novia ( no hauria de ser aixi) i 2. que si no funciona la relacio que ho deixin i ja esta, que no ho deixin per una altra persona
Observació
Anònim, 16/05/2019 a les 19:16
+29
-1
Soc l'únic que pensa que els tios no parlem aixi? haha normalment som molt mes directes i no ens matem gaire a donar consells
uf
Anònima, 16/05/2019 a les 19:45
+25
-0
L'Uri està molt bo jajajjaj
Observació
Anònim, 16/05/2019 a les 19:47
+9
-0
Soc l'únic que pensa que els tios no parlem aixi? haha normalment som molt mes directes i no ens matem gaire a donar consells
Mariona
Anònim, 16/05/2019 a les 20:08
+1
-0
Sóc jo o la cara de la Mariona és la Carlatousrosich???

Si algú sap el nom dels nois que els passi! Jajaaaa estàn tribuenos.
EL VOCABULARI
Anònim, 16/05/2019 a les 22:13
+4
-0
El vocabulari no sembla gaire adolescents. Qui diu classes d'interpretació al seu colega, perdoneu eprò no em cuadra
Jajajaj
Anònim, 17/05/2019 a les 11:34
+4
-0
Yaya els q fem "classes d'interpretació" normalment diem Teatre xD

Observació
Anònim, 16/05/2019 a les 22:37
+3
-0
Soc l'únic que pensa que els tios no parlem aixi? haha normalment som molt mes directes i no ens matem gaire a donar consells
Yaves
Anònim, 17/05/2019 a les 13:16
+2
-0
Tu, totalment d'acord almenys jo i els tios q conec parlem més simple més directe
...
Anònim, 16/05/2019 a les 22:48
+4
-0
indirectes?? hola???
INDIGNADA
tres voltes rebel, 17/05/2019 a les 00:09
+8
-4
Una cosa! Si us plau, no potencieu aquest tipus de relació!! Anar a veure la Mariona per arreglar les coses i si puc fer un... ??? No fomenteu aquestes actituds !! Esteu fomentant el putu amor romàntic on noi té el rol de "conquistador" i la noia se sent atreta per ell. Hem de canviar la manera de socialitzar-nos, i els rols de gènere i les actituds que otorguem a nois i a noies... Després els i les adolescents tenim relacions super tòxiques... Canviem ja el conte!
bua
Anònim, 17/05/2019 a les 08:48
+1
-0
capitol yaaa
woow
Anònim, 17/05/2019 a les 09:28
+1
-0
joderrrrr que guayyyyy. no em perdo cap capitul!!!!!
!!!!
Anònim, 17/05/2019 a les 11:57
+2
-1
Pues la veritat potser aquest tipus de relacions i històries no estan bé, però jo espero al final perquè m'he enganxat a aquestes històries basicament perque són realistes, no estan bé però a la vida real moltes relacions són aixi.