TEST Quin sentit tens més desenvolupat?

per Adolescents.cat, 17 de maig de 2019 a les 12:35 |
T'has plantejat mai quin dels cinc sentits tens més desenvolupat? Potser et guies més pel gust, per l'olfacte, pel tacte, per la vista o per l'olor... Fes aquest test per descobrir-ho!

 
 



L'actriu Mireia Oriol, una de les protagonistes de Les de l'hoquei, visita AdolescentsiCat. Parlem amb ella sobre el seu paper a la sèrie de TV3 i també sobre la seva carrera. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  
Participació
Quina p*** merda
Per Anònim el 6 de juliol de 2019 a les 20:36
1   0
Ni de coña, m a tocat el tacte, quan es obvi que no. No ha encertat absolutament res, estava convençuda que em tocaria tacte o oida... Vaya que no.

Gust
Per Anònima el 18 de maig de 2019 a les 21:49
1   0
Algú més? Com es nota que m’agrada menjar hahah

Guuuust
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 13:46
1   0
Mha dit q faci servir lubricants de gustus i jo no faigservir lubrican🤷‍♀️🤷‍♀️

La Vista
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 03:15
4   0
M’ha tocat la vista però tinc 5,5 de graduació a les ulleres.😂😂

Tacte
Per Anònima el 17 de maig de 2019 a les 23:20
6   1
Clavadiiisim algu mes???

Tacte
Per Anònima el 17 de maig de 2019 a les 23:16
5   1
El cony meu 🙄🙄

En que et fixes duna persona
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 23:07
5   0
En el que jo hem fixo duna persona es l’esquena🙄😂

Farta
Per Anònima el 17 de maig de 2019 a les 22:22
13   4
Ja estic farta que sempre es classifiqui ciències i arts. Personalment, i conec més gent que pensa el mateix, m'apassionen per igual coses de l'àmbit artístic i de l'àmbit científic. Però mai podré estudiar res amb ambdues coses ja que sempre es dona per suposat que si t'agrada una d'aquestes coses l'altra no t'agrada o no se't dona bé.

Mentida
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 19:41
0   0
A mi em passa igual pero penso diferent que tu. Potser si que no podras estudiar una carrera en que dibuixis amb robots o amb microscopi o algo aixi (encara que a l'escola d'enginyers on vaig es pot combinar la carrera amb arts plastiques). Pero el que em refereixo es que totes les feines d'investigacio, sigui en medicina, en biologia, en robotica, etc, son molt necessaries la creativitat i la imaginacio propies de la gent artistica
Si que es pot
Per Anònima el 18 de maig de 2019 a les 18:54
1   0
Realment si que es pot perque arquitectura combina l art i la creativitat amb la part de càlculs d estructures. A mi em passa el mateix, m agraden molt les arts i les ciencies i aquesta es una mes de les raons per les quals vull fer arquitectura
Totalment d'acord
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 15:34
2   0
Estic fent batx científic, però m'hagués agradat fer l'artístic també!
No passa res
Per Anònim el 18 de maig de 2019 a les 10:53
8   2
A veure no n'hi ha per tant es possible que et passi aixo però també és normal que ho separin, son coses molt diferents. Perque si tots fesim aixo seria un caos, perque si jo ara em començo a queixar de que m'agraden les ciencies i les llengues per igual i l'altre es queixa d'unes altres que creu que haurien d'estar juntes i aixi anar fent, no acabariem mai.
la vista
Per Anònimaa el 17 de maig de 2019 a les 16:33
79   0
és clar, per això soc miope JAJAJJA

X2