TEST Quin sentit tens més desenvolupat?

| 17/05/2019 a les 12:35h
Arxivat a: TESTS, test, sentit, sentits, desenvolupat
 
Imatge il·lustrativa
T'has plantejat mai quin dels cinc sentits tens més desenvolupat? Potser et guies més pel gust, per l'olfacte, pel tacte, per la vista o per l'olor... Fes aquest test per descobrir-ho!

 
 



L'actriu Mireia Oriol, una de les protagonistes de Les de l'hoquei, visita AdolescentsiCat. Parlem amb ella sobre el seu paper a la sèrie de TV3 i també sobre la seva carrera. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

la vista
Anònimaa, 17/05/2019 a les 16:33
Interessant
+78
-0
és clar, per això soc miope JAJAJJA
X2
Anònim, 17/05/2019 a les 22:15
+2
-0
Jajaja jo tmb xd😂
Jajaja xD
Anònim, 17/05/2019 a les 22:17
+2
-0
Igual!!
Igual xd
Anònim, 17/05/2019 a les 22:27
+6
-0
Laik si tens miopia
JAJAJAJ
Anònim, 17/05/2019 a les 22:39
+2
-0
X2
Ns pq mha fet gracia el teu comentari
Porto ulleres fa moolt temps. Crec q me les van posar a p5
X2
Anònim, 18/05/2019 a les 00:21
+3
-0
Hahhaha jo porto audiofons i m ha dit q tinc més desenvolupada l oïda
Així q anem bé
Farta
Anònima , 17/05/2019 a les 22:22
+13
-4
Ja estic farta que sempre es classifiqui ciències i arts.
Personalment, i conec més gent que pensa el mateix, m'apassionen per igual coses de l'àmbit artístic i de l'àmbit científic.
Però mai podré estudiar res amb ambdues coses ja que sempre es dona per suposat que si t'agrada una d'aquestes coses l'altra no t'agrada o no se't dona bé.
No passa res
Anònim, 18/05/2019 a les 10:53
+8
-2
A veure no n'hi ha per tant es possible que et passi aixo però també és normal que ho separin, son coses molt diferents. Perque si tots fesim aixo seria un caos, perque si jo ara em començo a queixar de que m'agraden les ciencies i les llengues per igual i l'altre es queixa d'unes altres que creu que haurien d'estar juntes i aixi anar fent, no acabariem mai.
Totalment d'acord
Anònim, 18/05/2019 a les 15:34
+2
-0
Estic fent batx científic, però m'hagués agradat fer l'artístic també!
Si que es pot
Anònima, 18/05/2019 a les 18:54
+1
-0
Realment si que es pot perque arquitectura combina l art i la creativitat amb la part de càlculs d estructures.
A mi em passa el mateix, m agraden molt les arts i les ciencies i aquesta es una mes de les raons per les quals vull fer arquitectura
Mentida
Anònim, 18/05/2019 a les 19:41
+0
-0
A mi em passa igual pero penso diferent que tu. Potser si que no podras estudiar una carrera en que dibuixis amb robots o amb microscopi o algo aixi (encara que a l'escola d'enginyers on vaig es pot combinar la carrera amb arts plastiques).
Pero el que em refereixo es que totes les feines d'investigacio, sigui en medicina, en biologia, en robotica, etc, son molt necessaries la creativitat i la imaginacio propies de la gent artistica
En que et fixes duna persona
Anònim, 17/05/2019 a les 23:07
+5
-0
En el que jo hem fixo duna persona es l’esquena🙄😂
Tacte
Anònima, 17/05/2019 a les 23:16
+5
-0
El cony meu 🙄🙄
Tacte
Anònima, 17/05/2019 a les 23:20
+6
-0
Clavadiiisim algu mes???
La Vista
Anònim, 18/05/2019 a les 03:15
+4
-0
M’ha tocat la vista però tinc 5,5 de graduació a les ulleres.😂😂
Guuuust