10 sèries que enganxen tant (o més) que «Joc de Trons»

per Redacció, 21 de maig de 2019 a les 10:10 |
Aquesta setmana s'ha acabat Joc de Trons, una de les sèries amb més èxit arreu del món. Si éreu fans d'aquesta ficció, us proposem algunes produccions que potser us agradaran ja sigui per la seva temàtica medieval, per la seva cruesa, per la trama carregada de girs inesperats o per les disputes familiars. 



 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Participació
la millor que he vist a part de joc de trons
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 19:00
0   0
Sense eight. Mol bona a Netflix

Hahahajaksjdjskks
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 08:15
1   0
Que no estigui Breaking Bad, la millor serie de la història pero a molts crítics és ofensiu

GAME OF THRONES
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 00:00
3   0
Ni punt de comparació amb game of thrones, es impresionant la serie,🥰 Encara que la 8 temporada...🥺🙄🙄

Series
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 22:36
0   1
Aqui falten algunes: Riverdale de Movistar, The rain de Netflix,Por trece razones de netflix,Elite de de Netflix

Netflix
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 22:17
1   0
Us recomano molt The OA. Està a Netflix

Pll
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 20:29
2   1
Falta Pretty Little Liars obviament!!❤️

Lost
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 20:28
2   0
Holaaa? Aquí falta Lost (perdidos) Millor sèrie ever

CERT
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:48
0   0
Lost de moment es la millor sèrie que he vist mai 😍😍😍
Legacies
Per Anònima el 21 de maig de 2019 a les 19:54
0   0
😍😍

A veure
Per La fan el 21 de maig de 2019 a les 19:54
4   0
Entenc que cadascú té els seus gustos i poden pensar diferents coses sobre GoT ( joc de trons). Però com GoT ja no hi ha res, canvis de trames, sorpeses i personatges que els acabes agafant una estima impressionant. Respecte al final...no ha estat tant horrible. 🤷‍♀️ Però això ja ha acabat i hem d'asumir que com Joc De Trons ja no hi haurà res 💖

Bueno
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 17:14
0   0
Sort que d'aquí poc vindrà la seqüela...
Death Note
Per OtakuGamer el 21 de maig de 2019 a les 18:39
7   0
Se que no es compara amb joc de trons, pero es una molt bona serie de anime!! Visca L! #teamL

Shadowhunters
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 18:33
7   2
Shadowhunters es brutal, està a Netflix

Wow
Per Anònima el 21 de maig de 2019 a les 18:18
3   0
No m'esperava trobar un anime aquí :) :) :)

ni jo
Per Anònimaotakuo el 21 de maig de 2019 a les 18:43
2   0
que posin series anime recomenables siusplau
Al de noooo...
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 18:17
1   12
No esta comparando esta diciendo series que enganchan mas que, no que tenga relación... P.D🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸

Series
Per Anònim7 el 21 de maig de 2019 a les 17:50
2   1
Redactors, podríeu recomanar sèries adolescents d'Amazon Prime? No tots tenim Netflix...

Mireuvosho per
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 22:17
1   0
Series24 funciona be surten anuncis pero els treus i ja esta De res🤣😘
Tcr dw
Per Anònima el 21 de maig de 2019 a les 17:50
3   0
Downtown Abbey I the crown VALEN MOLT LA PENA HO JURO

parla d' anime
Per Anònima otakuo el 21 de maig de 2019 a les 17:44
3   0
one piece o Pokemon , enganxen i no podreu parar

Visca joder
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:19
0   0
Visca el one piece i la mare que va parir en eiichiro oda Si que es veritat que no te res a veure amb joc de trons jajajaj
!!
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 16:40
8   0
Coincideixo molt amb peaky blinders!

D’acord
Per Anònim 24 el 21 de maig de 2019 a les 22:40
1   0
Peaky Blinders es una p**a passada. Super bona sèrie. Una de les meves preferides. I el protagonista Tomy Shelby esta com un tren.
The 100
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 16:31
20   8
Va gent, tothom a veure la millor serie del món (The 100) P.D. És la meva opinió, que desprès sempre hi ha el típic hater.

Gràcies
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 20:59
0   0
.🤗
Megadede
Per Bellarke el 21 de maig de 2019 a les 20:34
0   0
Te l'has de descarregar pirata. Cada dimecres treuen un capítol nou, demà (22/05/2019) treuen capítol nou😍😍.
Resposta
Per someone el 21 de maig de 2019 a les 19:13
1   0
S'hi pot veure a una web pirateada anomenada VIDCORN, on s'hi poden veure més seriees. Però t'has de registrar primer per poder veure els capitols, sino et diu que no hi han(no necessites targeta de credit)
Megadede
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 18:27
2   1
. De res
Help
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 17:45
1   0
Algú sap on veure la T6 de los 100 gratis?
Noooo
Per Anònim el 21 de maig de 2019 a les 16:29
4   4
Les úniques que s’hi poden comparar un poc amb Joc de trons són Outlander i The handamaid’s tale. Les altres no tenen punt de comparació amb Joc de trons...