TEST Ets capaç de passar aquest test sobre les eleccions europees?

per Redacció, 22 de maig de 2019 a les 12:17 |
Aquest diumenge no només se celebren eleccions municipals, també hi ha eleccions europees. Unes votacions de les quals no es parla massa, però que són importants, ja que es decideixen els representants del Parlament Europeu, òrgan d'on en surten normatives que ens afectem directament. És per això que avui hem volgut preparar un test sobre aquestes eleccions. Quantes n'heu encertades?


 
Participació
Lliues per europa
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 22:31
3   2
Aquest diumenge demostrarem a la dictadura espanyola el q volem a Catalunya i el MHP Puigdemont podra tornar. Que s’aguantin els que el volen entre reixes!! 🎗🎗🎗🎗🎗

Buff
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 22:26
2   1
Sento dir-vos que el nombre d’eurodiputats és de 751. Podriem informar-nos millor, gràcies.

Total
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 22:05
3   0
5/8

7/8
Per Anònim 00 el 22 de maig de 2019 a les 21:35
2   1
Un 9 tú

🎗
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 20:53
4   1
🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗🎗

IDK
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 20:32
4   0
6 de 8 bitches

3/8
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 20:18
3   0
Patètic i a més de xurra

pelat 4
Per Anònima el 22 de maig de 2019 a les 19:07
12   1
pelat

La claror
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:29
10   8
La gran majoria son tots uns lladres que estàn malalts del cap. Volen tenir més i més poder, més i més diners. Ens abaixen els sous i pujen els preus. Ens pujen les hores de feina i aumenten els seus descansos. De debò necessiteu a algu que controli les vostres accions? No sou capaços de diferenciar entre allò que està be i allò que esta malament? No sou autosuficients? Necessiteu els diners per a viure. Com és això? Pagar i pagar per tot. Cosa que ens regala la naturalessa.

Dictadura
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:28
9   14
Us heu descuidat que la Unió European és una dictadura burgesa influenciada pels EUA. VISCA L'ANARCOCOMUNISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Creix
Per Patriota33 el 23 de maig de 2019 a les 15:00
2   1
Esteu tots amb el cap menjat. Madureu la vostra consciència política d’una vegada i deixeu les modes de banda
Anticapitalistes sempre
Per Euroesceptisista el 22 de maig de 2019 a les 12:22
7   10
Ni UE, ni ONU ni Otan

Mirateu
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:43
10   2
Un país sol en un món interconnectat acaba morint. Mirateu, em preocupes.