7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 358]

per Redacció, 22 de maig de 2019 a les 13:39 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 17 anys
L'any passat em vaig liar amb el nòvio d'una amiga... Havíem discutit, ara som molt amigues un altre cop i ells van tallar fa mesos. Ara em fa por que ell expliqui alguna cosa, ja que ningú no ho sap.

Noi, 13 anys
Abans tenia la contrasenya de l'insta de la meva millor amiga i sempre li mirava les converses. Mai li he dit.

Noia, 18 anys
Crec que sóc bisexual. Fa anys em vaig liar amb la meva cosina. Va ser la primera vegada que em liava amb algú i vam estar molt temps tontejant. Ara tinc nòvio i m'agrada moltíssim, però encara penso en ella i en com em feia sentir...Estic molt confosa.

Noia, 16 anys
És molt penós però sovint quan quedo amb les meves altres dues amigues fem veure que fumem. Les més populars fumen i com que volem entrar el seu grup, quan quedem agafem plastidecors blancs i gruixuts i els cremem per la punta. Ens tirem fotos i ho pengem a l'insta.

Noi, 18 anys
Un dia vaig anar al Gmail i estava connectat el compte del meu germà. Vaig anar a imatges i vaig veure fotos de la seva nòvia... Em vaig posar tan calent que em vaig acabar fent una palla.

Noi, 17 anys
La setmana passada va venir la meva millor amiga a sopar a casa perquè els meus pares no hi eren. Ens vam posar a mirar una peli i vam començar a tontejar i a tocar-nos en plan broma. Al final vam acabar follant. Semblava la nit perfecta fins que els meus pares van arribar abans i ens van pillar. Porto una setmana sense gairebé parlar amb ells...

Noia, 13 anys
Fa un any vaig començar a parlar amb el meu crush i la setmana passada ens vam acabar liant. El problema és que tinc nòvio... Ja sé que potser no ho hauria d'haver fet, però era el meu crush i no em vaig poder aguantar.



L'actriu Joana Vilapuig, protagonista de la icònica sèrie juvenil “Polseres vermelles”, visita AdolescentsiCat. Filla de l’artista plàstic Oriol Vilapuig i amb una germana també actriu, li preguntarem què significa viure en aquest ambient ple de creativitat i talent. La Joana no para de fer teatre i cinema, i també volem en quins projectes està immersa.
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Noi, 15
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 22:58
0   0
Tinc una amiga amb la qual he follat uns quants cops i ara s'ha tret novio i ahir hem va dir de quedsr i q ported condons q faig?

Facil
Per Anònimaa el 26 de maig de 2019 a les 15:15
0   0
Folleu xd
Noia, 18 anys
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 12:14
2   0
Quan tenia 13 anys vaig sortir amb un noi, era perfecte però vaig tallar amb ell, als mesos hem vaig arrepentir i vaig intentar tornar amb ell, ell ja no volia. He estat amb mes persones pero sempre el tinc al cap. Ara estoc sortint amb un noi des de fa 6 mesos i l’estimu pero molt sobint penso el em meu ex i somiu amb ell varies vegades al mes.

14
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 23:35
2   1
M'agrada un xic, en una festa en va dir de liar-nos per que portavem alguns dies parlant. I al dia següent en conten que estava amb altra. No puc olvidar-me de ell de sopte q vaig?

La noia que es va liar amb la seva cosina
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 23:29
6   2
Real que m’ha passat exactament el mateix lol.

El de 13 anys q tenia l insta de la friend
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 23:22
5   15
Jo tb tinc la contra del insta de la meva amiga i cada dia miro les converses q mante amb la gent

La de la cosina
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 23:17
11   0
Molt creepy tot sincerament jaja

.
Per Anònima el 22 de maig de 2019 a les 22:53
7   0
-si algú ho descobreix serà el karma. Que estiguessis enfadada amb ella no justifica que et vas liar amb el nòvio de la teva amiga. També dir que el nòvio té tela... -joder tiu, no tens dret a envair la privacitat de ningú. La teva millor amiga deu confiar en tu, i malament fa -encara que t'agradi moltíssim el teu nòvio pots ser bi. Reflexiona sobre el que sents amb noies i nois i recorda que sigui el que sigui has d'estar orgullosa💓 -doncs sí que és penós. Enserio us esteu fent passar per unes persones que no sou per a que un grup popular us accepti? Mare meva -recorda que és la teva cunyada -a veure. Aguantar vas poder, però no vas voler. Tens nòvio, nena, si vols estar de lio amb el teu crush doncs per lo menys deixa al pobre nen, que li estàs fotent les banyes

Pregunto:
Per El racó de l’Hipòlit el 22 de maig de 2019 a les 17:42
81   0
Per la noia del secret de la cosina i el nòvio, ets de Camprodon?

Em pixo massa
Per Anònimaa el 25 de maig de 2019 a les 19:39
2   0
JJAJAJJAJAJA qui segueixi al Racó d l’Hipòlit ho entendrà xd
Sii
Per Anònima el 23 de maig de 2019 a les 15:10
0   0
WTF qui etss?
Sii
Per Anònima el 22 de maig de 2019 a les 19:33
28   0
WTF qui etss?
comentari 5
Per per la noia del comentari 5 el 22 de maig de 2019 a les 16:14
172   1
Realment això que feu és molt trist. Fer veure que fumeu per tal que us acceptin el grup de noies populars quan en realitat en el fons no deuen ni sentir-se populars elles mateixes.

Per la que "fuma"
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 16:25
14   1
Que es ser popular per tu? Quan creixis veuràs que no és res. Sigues tu mateixa i si no t'agrada fumar no fumis... si no t'accepten al grup d'amigues potser no estan fetes per ser les teves amigues ja que ningú t'ha d'acceptar enlloc. Fes-te valdre joder i no fagis tonteries de nenes petites que es penos
popu
Per Anònima el 23 de maig de 2019 a les 00:11
14   2
jo cull ser de les populares pero no se com fer-ho.... una d’elles em va fer bulling de mes petita i no crec que m’acceptin. no estic malament amb les meves actuals amigues pero no coincidim en gaires coses i jo sol vull sortir de festa i portarme amb els nois del meu poble.... algú mes?
Donç
Per Anònim el 22 de maig de 2019 a les 15:08
58   16
Si ho confesses aquí ja no es un secret. Poden saber qui ets mirant la teva direcció IP. O fins i tot amb la teua forma d'escriure. El sistema controla cadascuna de les vostres petites passes. Anònim, això ja no existeix. La gent es vol empoderar, donar-se a conèixer per fer-se famosa només amb una petita acció o anécdota d'un día. Un món de xafarders que distorsionen tot allò que els arriba. Les accions que importen son aquelles que es fan cada día per millorar la Terra, que ja quasi es morta. Milers d'anys per a la seva construcció. I en unes poques dècades o centuries serà destruida sense volta arrere. Un món d'humans que viuen en Pau i Armonía. Sense esperar res a canvi. Disfrutant al ajudar als seus. Aconsellant-los. Coneixent-los. Estimant-los. Escoltant-los. Respetant-los. Unint-los. Odiant a aquells que senten plaer al destruir als altres. Humillant-los. Insultant-los. Inferioritzant-los. Ignorant-los. Dividint-los. Classificant-los. Alerta amb allò que escriviu, deis o feis sentir, ja no es borra. Queda gravat en la memòria. Per a aquell que la conserva. Al igual que la conciència, no tots en tenen, no tots sou conscients. D'allò que us envolta. Tot i no haver-ho vist mai. S'anomena pensament lógic. Un exemple: La merda que generam a un lloc, no es desintegra, va a parar a una altre banda. Si seguiu defensant les idees d'uns altres, que es creuen superiors, mai podreu conquistar les vostres. A pendre per cul, ja veureu qui te raó, ja obrireu els ulls. Costa fer-ho i quan ho fas, ja no els pots tancar i fer veure que no passa res.

XD m'encanta
Per Anònim el 12 de juliol de 2019 a les 03:27
1   0
Barreges temes sense estar relacionats, dius algunes coses sense sentit però... igualment ho trobo un text molt bonic. I entre línia i línia s'escapa més d'una veritat. PD: Dedica't a la poesia PD2: Uneix-te a Fridays For Future o Extintion Rebellion per lluitar contra el canvi climàtic PD3: Per mala sort tens raó amb lo de l'anonimat i la IP, en el futur ens podràn fer molt mal amb les nostres recerques a google, dades que compartim... PD4: m'encanta la frase: "Alerta amb allò que escriviu, deis o feis sentir, ja no es borra. Queda gravat en la memòria. Per a aquell que la conserva." PD5: Aquesta frase diu molta veritat: "Si seguiu defensant les idees d'uns altres, que es creuen superiors, mai podreu conquistar les vostres." Et queda per aprendre però hi ha algo en tú que la majoria de gent no té. Ànims! Segueix endevant amb la teva vida. Ah i si estàs llegint això... Dedica'm un somriure i a continuació apaga el mòbil i posa't a ballar. Bye
🚬🚭