TEST Diuen que hi ha 4 tipus de caràcter, quin tens tu?

| 23/05/2019 a les 12:14h
Arxivat a: TESTS, test, caràcter, personalitat, temperament
 
Imatge il·lustrativa
Quan encara no existia la psicologia, alguns pensadors van començar a fer les seves teories sobre els càracters, personalitats i temperaments. Una de les teories més conegudes és la dels 4 temperaments de Galeno, que se suposa que totes les persones es poden dividir en quatre grans grups segons el seu temperament. Fes el test per saber quin tens tu!

 
 



L'actriu Joana Vilapuig, protagonista de la icònica sèrie juvenil “Polseres vermelles”, visita AdolescentsiCat. Filla de l’artista plàstic Oriol Vilapuig i amb una germana també actriu, li preguntarem què significa viure en aquest ambient ple de creativitat i talent. La Joana no para de fer teatre i cinema, i també volem en quins projectes està immersa.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Temperament sanguini
Anònim, 23/05/2019 a les 13:56
Interessant
+55
-1
Algú més???
Temperament flegmàtic
Anònim, 23/05/2019 a les 14:58
Interessant
+77
-0
Clavadíssim
Temperament flegmatic
Anònim, 23/05/2019 a les 15:18
+35
-0
Algu??
La meva opinio
Anònima, 23/05/2019 a les 15:22
+19
-1
Temperament flegmàtic
No ho ha encertat. Nomes el meu element pq ho he posat, q era laigua
Soc tot el contrari, no em costa gaire enfadarme, mostro les meves emocions (es nota quan estic contenta, enfadada, trista...) Si q evito ser el centre datencio, a ser lider. Sempre es nota molt la persona q vol ser el centre datencio, evito serho pq des de fora, qui ho veu, penses "vaia, no te dignitat"
Bnu aquesta es la meva opinio
Igual
Anònim, 23/05/2019 a les 19:07
+2
-0
Ma pasat el mateix...
FATAAL
Anònim, 23/05/2019 a les 20:12
+1
-0
Real k no ha dit re del k he posat, fins i tot en el meu elementos d'ha equivocat, he posat foc i em diu aigua, Li dic k tinc mala llet i em fot k soc serena i em costa enfadarme ....🤷❤️
Temperament colèric
Anònim, 23/05/2019 a les 15:33
+27
-0
Són persones molt enèrgiques, proactives i independents. Tenen tendència a estar sempre dedicant-se a una activitat o emprenent projectes. Defensen molt les seves opinions i postures. A més, confien en el seu propi criteri i no tenen por d’enfrontar-se amb altres persones, per això són persones assertives que saben liderar. Ara bé, aquest caràcter és millor no portar-lo a l’extrem ja que pot ocasionar molts conflictes. El seu element associat és el foc.

Doncs ho ha encertat XD
Rt
Anònim, 23/05/2019 a les 22:46
+0
-0
A mi el mateix is 100% jo
Rt
Anònim, 23/05/2019 a les 23:07
+0
-0
M’ha sortit el mateix i no ha fallat ni una
meeeeee
Anònim, 07/06/2019 a les 14:39
+0
-0
RT
Temperament melancòlic
Anònim, 23/05/2019 a les 16:00
+35
-0
Són persones emocionalment sensibles, creatives, introvertides, abnegades i perfeccionistes. Encara que troben plaer en tasques que requereixen esforç i sacrifici personal, els costa decidir-se a l’hora d’iniciar projectes justament per aquest esperit perfeccionista i per la preocupació que produeix la inseguretat de no saber què passarà. El seu humor varia amb facilitat i mostren una propensió a la tristesa. El seu element és la terra.

Algú més??
Jo
Anònima, 23/05/2019 a les 21:23
+0
-0
sip
Joo
Anònim, 23/05/2019 a les 22:26
+1
-0
Ho ha encertat de veritat❤️
Jo
Anònim, 08/06/2019 a les 11:13
+0
-0
Jo, però jo havia dit que em sentia identificat amb l'element aigua, i diu que és la terra.
temparament flegmatic
Anònima, 23/05/2019 a les 17:30
+9
-0
''Temperament flegmàtic

Les persones amb el temperament flegmàtic solen comportar-se amb serenitat i tranquil·litat, són perseverants i es basen en la racionalitat. Són persones que valoren molt l’exactitud a l’hora de pensar i de fer les coses, els costa enfadar-se i no mostren massa les seves emocions, poden arribar a semblar fredes. Solen ser tímides, eviten ser el centre d’atenció o ser líders. El seu element associat és l’aigua.'' algu mes?
Diosss vaya puta merda
Anònima✨, 23/05/2019 a les 19:30
+5
-2
Temperament melancòlic

Són persones emocionalment sensibles, creatives, introvertides, abnegades i perfeccionistes. Encara que troben plaer en tasques que requereixen esforç i sacrifici personal, els costa decidir-se a l’hora d’iniciar projectes justament per aquest esperit perfeccionista i per la preocupació que produeix la inseguretat de no saber què passarà. El seu humor varia amb facilitat i mostren una propensió a la tristesa. El seu element és la terra.