TEST Diuen que hi ha 4 tipus de caràcter, quin tens tu?

per Adolescents.cat, 23 de maig de 2019 a les 12:14 |
Quan encara no existia la psicologia, alguns pensadors van començar a fer les seves teories sobre els càracters, personalitats i temperaments. Una de les teories més conegudes és la dels 4 temperaments de Galeno, que se suposa que totes les persones es poden dividir en quatre grans grups segons el seu temperament. Fes el test per saber quin tens tu!

 
 



L'actriu Joana Vilapuig, protagonista de la icònica sèrie juvenil “Polseres vermelles”, visita AdolescentsiCat. Filla de l’artista plàstic Oriol Vilapuig i amb una germana també actriu, li preguntarem què significa viure en aquest ambient ple de creativitat i talent. La Joana no para de fer teatre i cinema, i també volem en quins projectes està immersa.  
Participació
Diosss vaya puta merda
Per Anònima✨ el 23 de maig de 2019 a les 19:30
5   2
Temperament melancòlic Són persones emocionalment sensibles, creatives, introvertides, abnegades i perfeccionistes. Encara que troben plaer en tasques que requereixen esforç i sacrifici personal, els costa decidir-se a l’hora d’iniciar projectes justament per aquest esperit perfeccionista i per la preocupació que produeix la inseguretat de no saber què passarà. El seu humor varia amb facilitat i mostren una propensió a la tristesa. El seu element és la terra.

temparament flegmatic
Per Anònima el 23 de maig de 2019 a les 17:30
9   0
''Temperament flegmàtic Les persones amb el temperament flegmàtic solen comportar-se amb serenitat i tranquil·litat, són perseverants i es basen en la racionalitat. Són persones que valoren molt l’exactitud a l’hora de pensar i de fer les coses, els costa enfadar-se i no mostren massa les seves emocions, poden arribar a semblar fredes. Solen ser tímides, eviten ser el centre d’atenció o ser líders. El seu element associat és l’aigua.'' algu mes?

Temperament melancòlic
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 16:00
37   0
Són persones emocionalment sensibles, creatives, introvertides, abnegades i perfeccionistes. Encara que troben plaer en tasques que requereixen esforç i sacrifici personal, els costa decidir-se a l’hora d’iniciar projectes justament per aquest esperit perfeccionista i per la preocupació que produeix la inseguretat de no saber què passarà. El seu humor varia amb facilitat i mostren una propensió a la tristesa. El seu element és la terra. Algú més??

Jo
Per Anònim el 8 de juny de 2019 a les 11:13
1   0
Jo, però jo havia dit que em sentia identificat amb l'element aigua, i diu que és la terra.
Joo
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 22:26
2   0
Ho ha encertat de veritat❤️
Jo