Eurovisió acaba de prendre aquesta decisió sobre Miki i la gent està molt cabrejada

per Redacció, 23 de maig de 2019 a les 12:47 |
Les xarxes socials s'estan omplint de crítiques a Eurovisió després que el festival hagi anunciat que retira 6 punts a Miki a causa d'un "error". Per tant ara, amb els nous resultats, La venda es queda amb 54 punts, en comptes de 60.

I com és que Eurovisió ha pres aquesta decisió? Doncs tot es remunta al dia de la gala. Aquella nit el jurat de Bielorússia va revelar els seus vots abans d'hora i va ser sancionat pel festival, que va optar per anul·lar les seves puntuacions. Per tal de compensar els vots anul·lats de Bielorússia, Eurovisió va decidir aplicar un algoritme basat en les votacions d'altres països i repartir els punts que faltaven. 


Ara, però, han descobert que hi va haver un error en l'aplicació d'aquest algoritme i per això han tornat a "calcular els resultats". En aquestes noves puntuacions, Miki té 6 punts menys, tot i que continua mantenint la 22a posició en el rànquing. Altres països, en canvi, sí que han vist com baixaven en la classificació a causa d'aquests nous resultats: Noruega, per exemple, ha passat de cinquè a sisè després que el festival li hagi retirat 7 punts.
Arxivat a:
ACTUALITAT, Miki, Eurovisió
Participació
...
Per Anònima el 24 de maig de 2019 a les 05:17
1   0
Aneu a la merda

Tonteria
Per Anònima el 24 de maig de 2019 a les 01:49
9   0
Em sembla ja una tonteria aquest festival concurs o com se diga la veritat. Aquest any la cançó va moure a tota la gent a ballar i ninguna altra cançó ho ha fet. No sé pense que ens mereixem bona puntuació. Jo no sé com merdes puntuen ja. :)

Indignant
Per Anònim el 23 de maig de 2019 a les 22:12
4   1
Em sembla molt indignant!!! Ara li resten 6 punts??? Ja li val al jurat d’Eurovision!!! Hauria d’haver quedat 1r!!!!

En dona igual
Per Anònima el 23 de maig de 2019 a les 21:56
5   1
Si tot està més que preparat, segur que ja saben qui guanyarà abans de les actuacions, i Espanya quedarà de les últimes sempre perquè no else interesa que quedem en peimeres posicions... Encara que la cançó sigui genial

🙃🙂😔