Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

per Redacció , 28 de maig de 2019 a les 07:41 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
OCI, preguntes extremes
Participació
Si no ho saps, jo et responc
Per Anònima el 5 de novembre de 2019 a les 22:06
0   0
Segons els meus pares, era HORRIBLE. Suposo que tu et refereixes a que l'estil de roba dels 70' t'agrada molt, però jo trobo que si haguessim de vestir amb la roba amb la que es vestien els meus pares de petits aniriem bastant incòmodes. Es veu que les malles no eren massa elàstiques que diguem, al igual que les samarretes de cotó etc, q es veu q eren super rígides. El meu pare vestia cada dia amb uns pantalons que el feien morir de la picor i li va agafar ansietat. Etc... En resum, q almenys jo, m'agraeixo molt no haver de vestir roba dels 70'.

Per mi
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 14:19
19   1
No sé qué Hi ha de dolent en la roba dels 70 si es brutal

jeje
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 21:29
8   17
like si has buscat la roba dels 70 jaja

No poder respondre cap pregunta...
Per Anònima lomon el 28 de maig de 2019 a les 13:01
99   2
-Et vols casar amb mi? -mmmmhmhmhmhmhhhmhhhh... -Què? -mmmhmhmhmhhhmmmahammnnnmrrgg... -Vols o no? -AAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHH

Lo
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 19:40
1   1
No poder fer mai preguntes. Digam el que creus, tu vina i casat amb mi, digam aixo etc
Lllllll
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:07
2   0
Clar però si respons amb una pregunta en plan: -tu q creus?
Pel de la boda
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 17:01
26   1
+casat amb mi -val/no I apañao, abans ja hauries explicat que no pots respondre preguntes
m' has matat
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 16:50
14   2
ostres quin acudit jajaja ja
XD
Per Anònimaaaa el 28 de maig de 2019 a les 10:56
129   4
Les odio totes (les assignatures).

like si l' asignatura que odies es mates
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 09:49
136   66
like si la asignatura que odies son les matematiques i t' agradaria no fer-les ( avegades)