Qui vols que guanyi el concurs? Només depen del teu vot...

per Redacció , 27 de maig de 2019 a les 12:37 |
Estàs veient les persones finalistes del concurs «Tens Instagram? Explica un llibre». Després de la selecció del jurat, ara són els usuaris d'Adolescents.cat els que decidireu quines publicacions es mereixen ser guanyadores. Les votacions es tancaran el diumenge dia 2 de juny a les 23:50h i es faran públics els noms guanyadors el dilluns 3 de juny. Molta sort!
 
 
A continuació podràs donar el teu vot a la «categoria ESO»
 

 






 
 
A continuació podràs donar el teu vot a la «categoria BATXILLERAT»:
 

 
Participació
frankenstein i companyia
Per ecus el 3 de juny de 2019 a les 00:09
0   3
em sembla patètic que critiqueu a una persona per guanyar 200 likes. L'enveja a la butxaca reines que les trampes les vareu fer vosaltres que de la nit al dia havieu pujat 1000 likes tinguent 400 seguidors😂 un besi amores

SISPLAU PAREU D'INSULTAR-NOS
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 13:09
2   0
A mí el que em sembla patétic es que ens deixeu insults a les nostres xarxes socials, crear-vos comptes falses per stalkejar-nos i demanar solicituts de seguiment als nostres amics i familia, a més a més, acusant-nos de ficar comentaris en aquesta pàgina que nosaltres no hem ficat. Nosaltres hem difós el concurs per l'institut, les nostres xarxes socials, les xarxes socials dels nostres companys, pàgines web..., això no és fer trampes. A vegades es guanya y a vegades es perd, ho heu d'assumir.
Ets una merda i ho saps
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 23:41
3   0
Com fas per pujar 200 vots en 1 hora? Diguen's el teu secret...Perquè com ha mínim hauries de tindre 2 vots per minut.

hipocresia
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 13:14
1   0
que no llegeixes el que escrius abans d'enviar-ho? xd
HIPOCRESIA
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 13:10
0   0
Que no llegeixes el que escrius abans d'enviar-ho?
callate
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 00:11
1   1
el truc és deixarte a tu per sota envidiosaaa
Ets una merda i o saps
Per Anónim el 2 de juny de 2019 a les 19:54
10   0
Merda de veritat. Fer una simple foto a un bany....i la creatividat??

ETS un merda i Ho saps
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 19:39
10   1
Tens 101 seguidors a Instagram. I vas segona??? Truc. Perqué tu foto no es srtistica como les otres. No m' agrada gens.

Ets una merda i ho saps
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 19:18
6   0
200 vots en mitja hora?

Ets una merda i o saps
Per Anónim el 2 de juny de 2019 a les 19:56
3   0
Merda de veritat. Fer una simple foto a un bany....i la creatividat??
Veritat?
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 19:50
4   0
Pensaba k era l'unic k u veia
Vots
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 19:17
7   0
Els meus amics estan tractant de votar la foto de Frankenstein y no els hi compren els vots

FRANKESTEIN
Per Anònim el 1 de juny de 2019 a les 18:03
6   0
Aquesta foto es brutal i es mereix guanyar i estar al primer lloc. Vinga, anims!!

♥️
Per Althea (Autora de la foto Frankenstein) el 2 de juny de 2019 a les 17:51
1   0
Moltes gràcies!!
El niño del pijama de rallas
Per Coral.lí el 29 de maig de 2019 a les 21:35
2   5
Aquesta Historia de amistat i plena de coses noves a descobrir de la antiguitat

Cuentos extraños para niños peculiares
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:30
5   1
VOTEU S'HO MEREIX I EL LLIBRE ES BRUTAL.

Frankestein
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 15:13
16   0
Magradaría molt que guanyes aquesta es molt maca❤️

Ohhh 😍
Per Althea (Aurora de la foto de Frankenstein) el 30 de maig de 2019 a les 00:29
7   1
Moltes gràcies de debó! M'alegra molt que t'agradi la meva foto 😊
MMHHH...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 01:20
4   0
Com és possible que les fotos amb més likes tinguin menys vots? Això no té sentit

MMHHH...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 00:28
4   0
Com és possible que les fotos amb més likes tinguin menys vots? Això no té sentit

MMHHH...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 00:26
9   0
Com és possible que les fotos amb més likes tinguin menys vots? Això no té sentit

FRANKENSTEEEIN
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 23:46
21   3
Sisplau, voteu la meva foto! Em va costar molt fer-la!

SISPLAU VOTEU EL DE FRANKENSTEIN
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 23:11
19   4
Sisplau, em va costar molt fer la foto, us ho agraria molt 💕

Núria Ribalta lolololololo
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 20:33
1   0
Núria Ribalta lolololololo Núria Ribalta lolololololo Núria Ribalta lolololololo Ha de guanyar és la millor!!! Voteu buscant l'Alaska

CERVERA
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 23:06
18   0
voteeu «Si tú me dices ven lo dejo todo... pero dime ven» i «No està escrit a les estrelles» ! Els de cervera són els millors ☺️

Els millors per mi
Per Anònima el 27 de maig de 2019 a les 22:45
3   0
Recomano moltíssim la planta mil( tota la saga)! Es tipo Gossip Girl i enganxa molt!! Un altre llibre que recomano es No miris enrere. Tracta d’una noia que ha perdut la memòria. Va desaparèixer amb la seva millor amiga i només la troben a ella, sense recordar res. A part, hi ha algu que no vol que recuperi els recods d aquella nit. El llibre es bonissim!!

Núria Ribalta prexx
Per Anònima guapa el 28 de maig de 2019 a les 09:12
1   0
Núria Rii, ets hormosa, preciosa, i la millor!!!1 Tothom a votar, Buscant L'Alaska!!!!!!
Sepultura 142
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 20:17
6   3
Aquesta noia jo la conec personalment. És una noia extraordinaria i un prodigi musical. Arribarà al JONC i més lluny encara. 😜

VOTEUUU SISPLAUU LA SEPULTURA 142!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!✨✨✨✨✨✨✨✨🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🎶🎶🎶🎶🎶
Per Anónim el 2 de juny de 2019 a les 13:04
0   0
Jo tambe la conec personalmente i te un futur impresionant arribara molt lluny 🥰🤩(🥋)
Núria Ribalta
Per Anònim guapuu el 27 de maig de 2019 a les 19:14
24   3
Núria Riiiii the best. Es la millor, tothom a votar buscant l'Alaska, que s'ho mereix. Per cert, aprofito per dir-te que fa uns quants mesos que m'agrades molt però mai m'he atrevit a dir-to, això que sóc un "tiracas", però amb tu nose que em passa, em deus agradar massa. Ojalá algun dia ens poguem liar, jajaja. Em pots fer una captura d aquest missatge i penjar-ho a la teva història, em faria il·lusió, almenys em creuria que t'importo una mica. PD: Si que et segueixo a l'insta☺️☺️

Núria Ribalta
Per Anònim guapuu el 2 de juny de 2019 a les 12:41
1   0
Torno a ser el de dalt, encara no ha penjat res a l Ista, això no està tenint l exit que jo m imaginava No us deixaré el meu insta pk tothom sabria qui sóc i pues como que no. Pero usa puc dir que sóc de la colla cal mitxus😌 Per molta gent és una pista important, per altres no s'enteraran de res, però bueno, jo ho he dit 😘😘😘x Núria Riiiii
Jajaja
Per Anònimaa el 29 de maig de 2019 a les 15:15
2   0
Sóc la de dalt. Jupetas! Bueno, no passa res. P.D. Estaría ver k deixesis el insta per crida popular. Som cotilles jajaja
al tiracas
Per Anònimuss el 29 de maig de 2019 a les 10:25
3   0
Eii deixa el teu insta aqui a baix i així et podem stalkejar!! jejej
Núria
Per Anònim guapuu el 28 de maig de 2019 a les 19:00
4   1
Sóc el de dalt, jo també vull saber com acaba, però no penja res a l'insta 😥😥
Wowww
Per Anònimaa el 28 de maig de 2019 a les 00:21
15   0
Em declaro fan d'aquesta confessió. Like si voleu saber com acaba això😉
Indignació
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 18:40
12   3
SOC LA ÚNICA QUE MAI POT VOTAR RES PERQUÈ NO EM DEIXA?

navegador
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 08:37
1   1
Has de votar amb Explorer. Amb Chrome no podràs
pera del dia que el oceano te mire a los ojos
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 18:39
6   0
la protagonista es diu Auroraa! La Isla es la del tercer llibre

La sepultura 142
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 18:11
29   1
Molen moltíssim tots, però la currada de la xabala q s'ha currat una cançó a partir del llibre és la ostia no fotem

Tots mereixen el meu vot.
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 15:07
30   4
Grans eleccions i precioses fotografíes. Molta sort a tots. 😘😘😘

No està escrit a les estrelles.
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 15:39
4   0
Vaig morir veient la película. Apareix la casa d'Ana Frank.
...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 15:35
2   0
El niño con el pijama de rayas. Per a entendre el confilcte que hi va haver (pasat) entre nazis i jueus.
quann..
Per Anònim el 27 de maig de 2019 a les 14:32
31   3
Quan comences a llegir-los però t'acabes cansant i només mires els que tenen videos xd