Vols renovar l'armari sovint sense gastar-te gaires diners? Hi ha una manera de fer-ho!

| 28/05/2019 a les 10:10h
Arxivat a: TENDÈNCIES, moda, segona mà
 
Imatge il·lustrativa
Des que existeix el  “fast-fashion” i Instagram, sembla que tots i totes haguem de renovar el nostre armari constantment. Però siguem sincers/es, això val bastants diners i a sobre no és sostenible.

Davant d’aquest fenomen, cada cop més gent va prenent consciència sobre el consum de moda. És per aquesta raó que també han començat a aparèixer botigues online de compra-venda de roba. D’aquesta manera fas una aposta per la sostenibilitat i t’estalvies diners. Pots vendre allò que ja no et poses d’una manera ràpida i aconseguir peces de 2a mà i vintage.

Aquí us deixem quatre botigues online on podeu comprar i vendre roba de segona mà! Ho heu fet algun cop? Expliqueu-nos la vostra experiència i què n’opineu!

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

fuck capitalisme
Anònim, 28/05/2019 a les 10:33
+12
-55
clar k si!!
fomentem el consum...

cada cop perdeu més els valors (com parlar d'eurovision, etc.)
Aii
Anònima, 28/05/2019 a les 12:29
Interessant
+66
-3
Veig q et cotsa.... No fomenten el consum sino al contrari, vens roba q ja no utilitzes i q algu en fara ús i en compres a algu q ja no la vol pero q tu utilitzaras, es ecologic ja q no compres roba nova, sino q l'aprofites.
Abans d comentar pensem
eem
Anònima, 28/05/2019 a les 21:24
+2
-1
em penso q diu q instagram i el fast-fashion fomenten el consum…
Ok
Anònima, 28/05/2019 a les 22:19
+3
-2
Si no t'agrada adolescents.cat t'en vas xato
Jo estic d'acord amb tu
Anònimaaaa, 29/05/2019 a les 16:30
+3
-0
Potser molts dels que heu comentat no ho heu entes però aquí fomenta el compro tot el que veig i si no m'agrada ja ho vendre i així en bucle. FOMENTA COMPRAR COSES SENSE PENSAR PERQUÈ DESPRÉS JA HO VENDRE. I vendre a llocs llunyans fa que es produeixin mes emisions de CO2. PAREM JA SI US PLAU!!!!!!!! No tenim temps hem d'actuar ARA.
Comprar roba de qualitat
Anònim, 28/05/2019 a les 20:48
+5
-1
Potser comprar roba de qualitat i que duri és millor que estar cada dissabte ficat al primark, però clar, llavors les teves amiguetes et diuen que ets una pobra, sosa... Patètic.
Nois?
AnònimA, 28/05/2019 a les 21:32
+0
-0
Si us plau, només respongueu els nois.


Si una noia a la qual li agrades t'escrigués una nota com reaccionaries??

En plan, si un dia pel matí et trobessis al calaix un full (tipu carta) escrit a mà, bonic ... et faria vergonya? Reaccionaries bé??

Esque tinc por, que ns, que ho veigi el seu company, i després faigi com que no sent res per mi (aixo ho dic perque penso que hi ha alguna cosa mutua...) i després senteri tota la classe i ja quedi com la que falló en el intento.... Si en teoria li agrado, no fara que sesbombi ni res. O sino li agrado, suposo que no ho dira oi? En plan que 'declarat" no?? Perque en plan; ell no és el tipic noi, malote que passa de tot... ns. Per primer cop una noia que no s'enamora dun "malote". 😓

Esque ns com dirli que m'agrada. A part, tampoc sabria que dirli ni res.... i si ho arribo a fer no sabria com seguir ns com se suposa que es comença una relació etc... .

Algú te alguna petita idea?? Tampoc sé quan és el seu aniversari (Ho dic perque molta gent em diu que li regali algo o el feliciti)
Consell
Anònim, 29/05/2019 a les 14:59
+2
-0
Jo abans de ferli una nota li donaria algu en privat. Tambe el pots obrir per insta o wats o trucada i et declares per alla perq sincerament per molt q magrades una noia si em fiques una nota al calaix em faria bastanta vergonya. Abans de cagarla en public, declarat en privat
??
Anònim, 29/05/2019 a les 01:50
+2
-0
Però... as de quedar amb el comprador per donar-li el producte o l’envies per correu?