Vols renovar l'armari sovint sense gastar-te gaires diners? Hi ha una manera de fer-ho!

per Adolescents.cat, 28 de maig de 2019 a les 10:10 |
Des que existeix el  “fast-fashion” i Instagram, sembla que tots i totes haguem de renovar el nostre armari constantment. Però siguem sincers/es, això val bastants diners i a sobre no és sostenible.

Davant d’aquest fenomen, cada cop més gent va prenent consciència sobre el consum de moda. És per aquesta raó que també han començat a aparèixer botigues online de compra-venda de roba. D’aquesta manera fas una aposta per la sostenibilitat i t’estalvies diners. Pots vendre allò que ja no et poses d’una manera ràpida i aconseguir peces de 2a mà i vintage.

Aquí us deixem quatre botigues online on podeu comprar i vendre roba de segona mà! Ho heu fet algun cop? Expliqueu-nos la vostra experiència i què n’opineu!

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Arxivat a:
TENDÈNCIES, moda, segona mà
Participació
??
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 01:50
2   0
Però... as de quedar amb el comprador per donar-li el producte o l’envies per correu?

Nois?
Per AnònimA el 28 de maig de 2019 a les 21:32
0   0
Si us plau, només respongueu els nois. Si una noia a la qual li agrades t'escrigués una nota com reaccionaries?? En plan, si un dia pel matí et trobessis al calaix un full (tipu carta) escrit a mà, bonic ... et faria vergonya? Reaccionaries bé?? Esque tinc por, que ns, que ho veigi el seu company, i després faigi com que no sent res per mi (aixo ho dic perque penso que hi ha alguna cosa mutua...) i després senteri tota la classe i ja quedi com la que falló en el intento.... Si en teoria li agrado, no fara que sesbombi ni res. O sino li agrado, suposo que no ho dira oi? En plan que 'declarat" no?? Perque en plan; ell no és el tipic noi, malote que passa de tot... ns. Per primer cop una noia que no s'enamora dun "malote". 😓 Esque ns com dirli que m'agrada. A part, tampoc sabria que dirli ni res.... i si ho arribo a fer no sabria com seguir ns com se suposa que es comença una relació etc... . Algú te alguna petita idea?? Tampoc sé quan és el seu aniversari (Ho dic perque molta gent em diu que li regali algo o el feliciti)

Consell
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 14:59
2   0
Jo abans de ferli una nota li donaria algu en privat. Tambe el pots obrir per insta o wats o trucada i et declares per alla perq sincerament per molt q magrades una noia si em fiques una nota al calaix em faria bastanta vergonya. Abans de cagarla en public, declarat en privat
Comprar roba de qualitat
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 20:48
5   1
Potser comprar roba de qualitat i que duri és millor que estar cada dissabte ficat al primark, però clar, llavors les teves amiguetes et diuen que ets una pobra, sosa... Patètic.

fuck capitalisme
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 10:33
12   56
clar k si!! fomentem el consum... cada cop perdeu més els valors (com parlar d'eurovision, etc.)

Jo estic d'acord amb tu
Per Anònimaaaa el 29 de maig de 2019 a les 16:30
3   0
Potser molts dels que heu comentat no ho heu entes però aquí fomenta el compro tot el que veig i si no m'agrada ja ho vendre i així en bucle. FOMENTA COMPRAR COSES SENSE PENSAR PERQUÈ DESPRÉS JA HO VENDRE. I vendre a llocs llunyans fa que es produeixin mes emisions de CO2. PAREM JA SI US PLAU!!!!!!!! No tenim temps hem d'actuar ARA.
Ok
Per Anònima el 28 de maig de 2019 a les 22:19
3   2
Si no t'agrada adolescents.cat t'en vas xato
eem