Per què aquest famós ha tancat el seu compte d'Instagram?

per Adolescents.cat, 28 de maig de 2019 a les 10:39 |
Maluma és conegut per diverses polèmiques, i recentment ha estat protagonista d'una altra que l'ha portat a tancar el seu compte d'Instagram.

Què ha passat aquest cop? El cantant colombià va penjar una foto a Instagram on se'l veu amb un cadell de lleó, un animal salvatge que en aquest cas estava en un entorn de captivitat.


Els usuaris d'Instagram el van criticar durament per tenir l'animal fora del seu hàbitat natural i li van deixar comentaris com: "millor en llibertat" o "torna'l on viu". Algunes persones fins i tot el van acusar de maltracte animal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Soy demasiado hermosa” att: #MalaMiaBJWT 🦁

Una publicación compartida de MALUMA (@maluma) el


Maluma va respondre de forma contundent a stories dient que l'animal pertany al refugi mexicà Black Jaguar White Tiger i va dir: "Per què hi ha gent tan estúpida que creu que és una mascota meva. No enteneu que aquest animal estava allà perquè l'estaven ajudant, l'havien rescatat. Si no, estaria mort".

En un altre stories el cantant de reggaeton va explicar que és "animalista" i que mai recolzaria el "tràfic d'animals". Maluma afegia: "com els entra al cap que jo pugui tenir un lleó de mascota? Per què en lloc d'estar escrivint estupideses, al·legant i jutjant, per què no surten al carrer i compren menjar pels gossos que ho necessiten? Per què no van i salven animals? Que deixin de criticar i no siguin ignorants".


Després de tot això, Maluma no va poder amb les crítiques i va tancar el seu compte d'Instagram durant unes hores, però ara ja torna a estar obert.



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
Maluma
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 23:02
0   12
Maluma es el puto amo asi que respect noies😍🙆🏻

algo es algo
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 14:00
0   1
ell com a minim deixaria de fer servir plastic tot i que encara menges peix, jo sincerament prefereixo aixo que res. que no tinvolucris al 100% no vol dir q no ajudis
Què?
Per Anònim el 28 de maig de 2019 a les 16:15
19   22
No té passa lògic ael k fa: Diu que visita a un tigre que han salvat (que han salvat pk possiblement no tenia hàbitat a causa de l acció humana) És vegà aquest home? Ho dic pk no té molta lògica sinó salvar-ne a uns i no als altres. Té pinta de ser dels típics que deixaria de fer ús del plàstic per salvar el peix del mar però no deixaria de menjar peix. (Tampoc el conec, tot s ha de dir, espero equivocar-me) Sí algo se és que el poc respecte que té al ésser humà (a les dones en general)(amb les cançons que fa) diu molt d ell

Haveure
Per Anònima2.0 el 29 de maig de 2019 a les 15:05
1   0
Estic completament dacord amb els vegans i vegetarians, fins i tot magradaria q mes gent ho fos. El problema esq en lesser huma es natural menjar carn i aixo sha de respectar. No estic a favor del maltracte animal, pero si un lleo es meja una zebra no pasa res en canvi si jo em menjo un peix si?
... les coses com son
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 10:31
7   1
Cert. Estic d acord quan dius que ser O no vegetarà Noet fa millor ni pitjor persona (només faltaria) i, que òbviament qualsevol pot fer i escoltar el que vulgui (cadascú té gustos diferents) Tot i que la veritat em sembla que és molt paradoxal estar en contra el maltracte animal i pagar a gent pk mati animals i pk els exploti: per consumir-los O portar-los de vestit O complement.
ufuf
Per anònima ✌🏻 el 28 de maig de 2019 a les 22:26
12   2
vale, primer de tot si algú vol ajudar amb el medi ambient i no vol maltracte animal ni res però no és vegetarià no vol dir que sigui pitjor persona. solament vol dir que és conscient de la situació i vol col·laborar per fer d’aquesta societat una millor. jo no soc vegetariana però estic en contre del maltracte animal i totes aquestes bestieses que fa l’ésser humà. segon. vale, les cançons són masclistes i tot el que comporta la lletra pot fer a qualsevol dona sentir-se inusitada però MOLTA gent escolta aquest tipus de cançons. quanta gent escolta la lana del rey o oreja de van gogh i quanta gent escolta al bad bunny? lol xd salu2
Mira...
Per AnònimA el 28 de maig de 2019 a les 14:27
121   16
Venint d'un home masclista que denigra a les dones jo, almenys, m'espero qualsevol cosa.. No és cap sant el Maluma.

No opino igual
Per Anònima el 29 de maig de 2019 a les 17:03
4   0
Jo crec que no te res a veure. Potser el fet de cantar així nomes ho fa per fama, o perque esta de moda... No sabem si al darrera de aixó realment tracta malament a les dones. No te res a veure amb el tigre, potser si que maltracta, pero veu a un animal amb diferents ulls que a una dona...
Rt