12 idees de maquillatges de moda per petar-ho aquest estiu, quin t'agrada més?

| 28/05/2019 a les 11:23h
Arxivat a: TENDÈNCIES, idees, estiu, moda, maquillatge
 
Imatge il·lustrativa
Hem estat investigant entre les principals marques i influencers de maquillatge per descobrir quines seran les tendències estrella aquest estiu dins el món "make-up". T'agradi maquillar-te o no, són dignes de veure!

Quina idea t'agrada més? Vota i explica'ns-ho als comentaris!


 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

😅😅😅
Anònim, 28/05/2019 a les 13:41
Interessant
+64
-1
JAJAJAJAJA jo intento aixo i semblo un goril.la
La regla
Anònima, 28/05/2019 a les 13:45
+29
-0
Hola adolescents!

Ja sé que no té res a veure amb el tema, però us explico la meva situació perquè em doneu consell...

Sóc una noia de 14 anys, i faig 2n d'Eso.

El tema que em preocupa és que encara no m'ha vingut la regla

Totes les noies tenen molt pit, curves, i ja tenen cara de noia. Jo no tinc ni pit, ni curves, i tinc cara de nena petita

Potser no sóc l'única que està així, però m'agradaria que em donéssiu consells...

Tipus: utilitza sostenidors, etc...

Pot semblar una tonteria, però a mi realment això em preocupa molt, ja que ara em comencen a agradar nois i ningú es fixa amb mi

A més a més, ara s'acosta l'estiu i tothom veurà que estic molt plana

Moltes gràcies adolescents!!!
...
Anònim, 28/05/2019 a les 14:32
+34
-0
No et preocupis, hi ha gent a la que li tarda més que els hi vingui i en desenvolupar-se. Has d'estar còmode amb el teu propi cos i no comparar-te amb les altres.
.
Anònima, 28/05/2019 a les 15:15
+24
-0
Només dir-te que em va passar el mateix, vaig tardar molt en desenvolupar-me, enplan, em va baixar la regla l'any passat (3r d'ESO) i casi no tenia pit ni curves, ara tampoc es que tingui molt pit, ni molt menys, pero nomes dir-te que t'estimis a tu mateixa i al teu cos, i t'alegris de que encara no t'hagi baixat la regla perquè es un marrón tenir-la ajajjaja
Tranquil•la, tot t'arribarà, no et preocupis per aixo
Tranquila
Anònima, 28/05/2019 a les 16:15
+12
-0
Tranquila, jo tinc 16 i em passa el mateix. El metge em va dir que no passava res, que era normal
No et preocupis
Noia 15 anys, 28/05/2019 a les 16:19
+9
-1
No et preocupis es normal jo amb la teva edat encara no m'habia desenvolupat, no siguis artificial, i no tenguis pressa amb els nois. Pensa que pot ser que ara no es fixin amb tú pero quan tinguis un cos de adolescent t'aniran darrere, només sé com tu ets i no tinguis pressa
No et preocupiis
Anònima, 28/05/2019 a les 16:19
+10
-0
A mi aixo em passava quan era mes petita ja q a sise totes les meves amigues tenien la regla i pits i el meu cos encara era de nena petita, i fins a segon d'ESO no em van començar a creixer les tetis i com a mi a moltes mes amigues meves (no les q menciono abans, d'altres) i al septembre una setmana abans d començar 3r d'ESO em va baixar la regla en aquell temps ja tenia mes pits pero per exemple les caderes se m'han eixamplat una mica mes i tal, no tinguis presa no es dolent que et baixi als 14,15 o 16 creu-me. El tema de les tetes si vols q set notin mes pots comparte un bikini push up i ale, pero no et preocupiis macaa ens em d'acceptar tal i com som💋💋
Tranquilaa
Anònima, 28/05/2019 a les 16:28
+7
-0
Hoola, no t'has de preocupar per això jo faig 4rt d'ESO i la regla em va venir a principis de 3r d'ESO, no tenia pit, era la més baixa de la classe... Ara sóc de les més altes i ja tinc bastant de pit, és normal, no tothom és igual, una persona pot haver fet el canvi a principi de l'ESO i altres que no, i et diré una cosacosa, aprofita ara que no la tennns!!!
Si vols pots utilitzar sostenidors més petits però això has de ser tu, com et sentis mesmés còmode!
A10!!
Igual que tu
Anònim, 28/05/2019 a les 16:29
+7
-0
Jo també soc una noia que fa 2n ESO i estic igual que tu.
Però jo no em preocupo, no passa res, és totalment normal.
Si que a vegades la gent s’ha sorprès de que faig 2n ESO i no tinc la regla, pero a mi m’és igual i estic sana.
xeid de
Anònim, 28/05/2019 a les 16:39
+0
-12
ou shit
No tinguis pressa
Anònima, 28/05/2019 a les 18:47
+9
-0
Jo per exemple, tot el contrari a tu... Em va baixar la regla amb 11 anys (tinc 16 i vaig a 4t d'ESO) i totes les noies amb cos de nena i jo ja amb pits i molt desenvolupada, no tinguis pressa xq és una autèntica pta merda, cada mes el mateix i ara que me'n vaig i no em baixa vaig amb por de que em foti el viatge.

No t'espantis... és normal i no tinguis pressa amb els nois gaudeix de la teva llibertat jajajaj!!!
No et preocupis
Anònima, 28/05/2019 a les 19:04
+6
-0
A mi la regla em va venir a finals de 2n d'eso i em vaig començar a desenvolupar a principis de 3r.
No pateixis per a aquestes coses, tot arribarà, aprofita ara que pots dormir cap a baix i no t'has de preocupar cada mes per si et ve o no la regla ja tindràs moooolt de temps per fer-ho!!😘
La de ma reglaa
Anònim, 28/05/2019 a les 20:23
+2
-0
Estic iguaal tia
Tranquiiiii
Anònim, 28/05/2019 a les 22:46
+3
-0
Tinc 15 tirant a 16 i la regla em va venir als 13, a 2n d'ESO. Fins aquest estiu no he fet l'estirada ni m'han comemçat a créixer els pits, i tot i així estic bastant plana. Jo tmbé em preocupo molt per això i he tingut moltes inseguretats, però cadascuna creix al seu ritme i no podem fer res més que esperar i cuidar-se
2019
Anònim, 28/05/2019 a les 23:27
+3
-0
doncs jo tinc la regla des de fa molt temps i sóc més plana que una taula de surf. I orgullosa ehh jajajajajjj
tinc 17 anys així que no crec que em quedi massa per acabar de créixer i 'desenvolupar-me'
Eemm
Anònim, 29/05/2019 a les 06:38
+3
-0
A mi em va venir la regla a 3r d eso i a 2n tamb estaba super plana i ara tinc mes pit q yo que se... tranquila nena qje tot arriba
ets afortunada
Anònim, 04/06/2019 a les 10:09
+0
-0
resa pk no et vingui la regla fins al 17 noia, pk patiras a partir de llavors, a mi em ve super heavy
estic feta un cacau
Anònima, 28/05/2019 a les 15:21
+41
-2
Hola.a tots, estic feta un cacau i necesito els vostres consells; fa poc he conegut noi per insta i resulta que m'he quedat pilladissima però com que el no es del poble no hem tingut la oportonitat(és una excusa, ho sé) de veure-nos en persona. Aqui va el problema per influencia de la meva colla i per la por de que pensaran les meves amigues de mi si tinc una relacio aixi (no els cau caire bé). Pues això estic molt confusa i sé que fer... he arribat a pensar que el és lamor de la meva vida.
...
Anònim, 28/05/2019 a les 17:04
+19
-0
tu te l'estimes de veritat? si es aixi no hi ha d'haver cap problema visqui a japo o a l'antartida
i si de veritat les teves "amigues" et jutgeran per sortir amb ell ja els i pots anar diguent adeu perque no son les teves amigues
homes
Anònim, 28/05/2019 a les 16:12
+24
-2
falten tius maquillats mercii
TDR
Anònim, 28/05/2019 a les 16:29
+1
-0
Holaa em podeu respondre aquesta enquesta sobre el bullying? Gràciees🧡



W84Qsnvf5HDNf17
.
Anònima, 28/05/2019 a les 21:19
+1
-0
"permís obligatori"
TDR
Anònim, 28/05/2019 a les 23:05
+1
-0
Em demana permís per obrir ho sento
Sense maquillatge!
Anònima, 28/05/2019 a les 16:29
+16
-10
No em maquillo ni ho faré mai. Al natural sempre!!
Com si maquillarse fos algo dolent...
Anònim, 28/05/2019 a les 19:56
+4
-4
Vele q no ho vulguis fer però ho estàs dient cm si maquillarse fos algo dolent, i jo crec q aquí és quan ve la gent i diu: - aquesta és una guarra, mira cm es maquilla
Q cadascú faci el q li surti del co*
Resposta
Anònima, 03/06/2019 a les 18:01
+1
-0
No, no hem maquillo ni ho fare mai perque aixi es com estic millor i agust a mi mateixa. Clar que no es res dolent, pero tampoc te que ser res dolent que no et maquillis com si signifiques que no et cuides, ets una porca ni res. Es te que veure també natural que una noia no es maquilli!!
ajuda
Anònima, 28/05/2019 a les 17:09
+11
-0
ja no se que fer, m'agrada un amic del meu germa. ell es 3 anys més gran que jo pero aixo m'és igual. el problema és que sempre que estic amb ell noto que tenim algo i m'ilusiono pero despres no el veig gaire mai i em desepciono, intento oblidar-me d'ell i qun estic a punt d'aconseguir-ho torna a ilusionar-me
Maquilladas feu fastic
Anònim, 29/05/2019 a les 08:04
+3
-9
Maquillades sembleu payasos de circ!
Quan fan petons es queda marcat el pintallavis, q asco !! No se perque coi us maquilleu , a sobre us creieu superficials..
A mi m agraden mes naturals 😳
ja ja
Anònima, 29/05/2019 a les 09:44
+7
-0
sisi pero esque ens es igual
Hi estic d acord