TEST Quin personatge de Disney series?

per Adolescents.cat, 2 de juny de 2019 a les 11:06 |
Fa poc us vam fer un test per saber quin personatge malvat de Disney seríeu, ara us en portem un per saber a quin personatge de Disney us assembleu més!

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
igual :) Bella
Per hermione granger el 5 d'agost de 2019 a les 13:40
0   0
amb mi també l'ha clavat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PETER PAN
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 20:19
8   0
Totalment, no vull creixer mai 😂😂😂😂

Jajaja
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 23:16
0   0
Jajajajaj tambe peter pan jajajaj tampoc vull créixer!!
Aaaaaaw
Per Anònima el 2 de juny de 2019 a les 17:14
6   0
M'ha tocat Bella, la meva princesa preferida des de peque. Ho ha clavat fins i tot la descripció

Elsaa
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 13:37
14   0
Sens dubte series l’Elsa. Pots semblar una persona reservada i solitària, però en realitat és perquè ets molt emocional i sensible. La gent que et coneix de veritat sap que ets una persona molt compassiva, justa, agraïda i divertida. Tens un talent impressionant i ho saps, només necessites la força per treure’l a la llum! Massa cert

Siiii
Per Anònim el 6 de juliol de 2019 a les 18:35
0   0
Jo tambe, i es massa cert!!
Feu un test de personatges de SKAM pliiiiisss
Per Anònima el 2 de juny de 2019 a les 12:37
6   1
Encara no puc superar que s'hagi acabat la 2a temporada de SKAM spain. 😭😭

Feu un test de personatges de SKAM pliiiiisss
Per Anònima el 2 de juny de 2019 a les 12:35
11   4
Encara no puc superar que s'hagi acabat la 2a temporada de SKAM spain. 😭😭

Bella
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 12:15
22   0
La clavat😧 Algú mes???

Bella
Per Anònima esbojarrada el 10 de juny de 2019 a les 16:01
0   0
Em defineix completament a mi. Sempre em fixo en l'interior de les persones que m'envolten
Bella