Així és la col·lecció de vestits d'estiu d'aquesta famosa que t'encantaran

| 29/05/2019 a les 10:11h
Arxivat a: TENDÈNCIES, aitana, stradivarius, vestits, estiu, famosa
 
Imatge il·lustrativa
L'Aitana torna a ser imatge d'Stradivarius, és per això que la cantant ha escollit els seus dissenys preferits per aquest estiu. I hem de dir una cosa, ens encanten!

Són vestits molt estiuencs i amb molt estil, quin us agrada més?

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Vaya hipòcrites
Anònim, 29/05/2019 a les 17:00
+34
-9
Haver primer feu un post posant que strdivarius només fa bikinis per a talles petites i que està malament i ara feu propaganda de stradi... en que quedem??
Llegeix
Anònim, 29/05/2019 a les 17:21
+29
-5
No fan propaganda només et donen ideas, no cal anar criticant tot, per això no entris i .
Fipo
Anònim, 29/05/2019 a les 17:01
+11
-21
S'està passant... Acaba de començar la seva carrera i ja ha tret una col·lecció de vestits!!🤨😶
Aquests de la redacció no saben escriure... assumim-ho
Anònim, 29/05/2019 a les 18:18
+1
-0
Són vestits del stradi, però aquests de la redacció escriuen com el culete i no s'entenen les coses que diuen, el que està malament es el títol d'aquest article.
Idiota
Anònim, 29/05/2019 a les 19:45
+3
-0
No ha tret una coleccio se vestits, es imatge de straduvarius
OT, OT, OT
Anònima, 29/05/2019 a les 17:02
+27
-13
Tot el que pengeu té relació amb OT, sobretot les notícies del final de la pàgina. Ja està, no?
Puuuffff...
Anònim, 29/05/2019 a les 17:09
+23
-4
No m’agrada cap
Joder tio
Anònim, 29/05/2019 a les 17:49
+5
-0
Joder tio surt l'Aitana aquesta hasta a la sopa nano
😍
Anònim, 29/05/2019 a les 17:55
+1
-0
M'encanten😍
El vestit groc
Anònima, 30/05/2019 a les 09:21
+3
-1
Soc la única que ha flipat quan ha vist que porta el vestit groc amb bambes?
M'encanten les dos coses, però no conbinen gens!