Així és la col·lecció de vestits d'estiu d'aquesta famosa que t'encantaran

per Adolescents.cat, 29 de maig de 2019 a les 10:11 |
L'Aitana torna a ser imatge d'Stradivarius, és per això que la cantant ha escollit els seus dissenys preferits per aquest estiu. I hem de dir una cosa, ens encanten!

Són vestits molt estiuencs i amb molt estil, quin us agrada més?

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
El vestit groc
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 09:21
3   1
Soc la única que ha flipat quan ha vist que porta el vestit groc amb bambes? M'encanten les dos coses, però no conbinen gens!

😍
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:55
1   0
M'encanten😍

Joder tio
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:49
6   0
Joder tio surt l'Aitana aquesta hasta a la sopa nano

Puuuffff...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:09
24   4
No m’agrada cap

OT, OT, OT
Per Anònima el 29 de maig de 2019 a les 17:02
27   13
Tot el que pengeu té relació amb OT, sobretot les notícies del final de la pàgina. Ja està, no?

Fipo
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:01
11   21
S'està passant... Acaba de començar la seva carrera i ja ha tret una col·lecció de vestits!!🤨😶

Idiota
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 19:45
3   0
No ha tret una coleccio se vestits, es imatge de straduvarius
Aquests de la redacció no saben escriure... assumim-ho
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 18:18
1   0
Són vestits del stradi, però aquests de la redacció escriuen com el culete i no s'entenen les coses que diuen, el que està malament es el títol d'aquest article.
Vaya hipòcrites
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:00
34   9
Haver primer feu un post posant que strdivarius només fa bikinis per a talles petites i que està malament i ara feu propaganda de stradi... en que quedem??

Llegeix
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:21
30   5
No fan propaganda només et donen ideas, no cal anar criticant tot, per això no entris i .