7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 359]

per Redacció, 29 de maig de 2019 a les 13:28 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

 




 
Versió sense playbuzz

Noia, 14 anys
Hi ha dies en què, quan estic sola, em miro com es fa petons la gent per Youtube.

Noia, 15 anys
Molts dies no em dutxo sencera i només em netejo amb sabó, a la pica, les aixelles i el cony. Algú més ho fa?

Noia, 15 anys
Més d'un cop m'he refregat amb la cadira (amb intenció de masturbar-me) quan la meva família estava pel voltant.

Noi, 16 anys
Quan tenia 10-11 anys em masturbava al llit amb la meva mare al costat. El pitjor és que em deia de parar i encara seguia més.

Noi, 15 anys
Molta gent dóna per fet que pel simple fet de ser alt i fort la tinc gran i això em fa molta ràbia, perquè no és així. Em preocupa que la mida sigui important quan tingui parella...

Noia, 16 anys
Tinc por a no fer-ho bé a una relació sexual. No sóc verge, però fa com un any que no f***o. Aquesta por fa que jo mateixa em bloquegi i si estic amb un noi a vegades foto excuses perquè no arribem a aquell punt on no em sento a gust. Estic preocupada perquè no entenc com em puc sentir incòmode o amb complexos amb aquest tema.

Noi, 16 anys
L'altre dia el meu germà gran va tallar amb la seva nòvia. Com que a ell encara li agradava, vaig anar a casa seva a parlar amb ella. Total que ens vam acabar liant...Ara el meu germà i ella tornen a estar junts i no sé què fer.
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
saluduuusss
Per tap el 31 de maig de 2019 a les 09:04
4   1
like si ho estàs llegint a classe. tap

Ajuda
Per Anònimuu el 30 de maig de 2019 a les 19:40
1   0
Ara estic parlant amb un noi i vull lliarme amb ell i no sé com demanar-li llio, per insta? Trucada? En persona? Més a més tinc que llançar-me jo? NO SEEJFKKCOF

Holaaaq
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:23
9   1
Per a la noia de la dutxa: se que pot semblar molt fastigós, però puc passar-me 3 dies sense dutxar-me, o sigui tranki😂😂

Ajuda siusplau
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 15:00
3   0
He vist q un nen i jo tenim uns gustos molt semblants i a més es molt guapo i m'agradaria fer-me amic d'ell. Pero el problema és q no anem al mateix insti i em fa corte obrir-li direct😓 Ajudaaa

Dnt worry
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 16:42
5   0
Quan jo vull parlar amb un noi ( sempre em pasa que viuen lluny meu) el que faig es respondre a alguna historia graciosa. En plan.. Un meme, o algo per l'estil. A vegades ells mateixos donen tema de conversació. I si no el que faig es lo típic de dir '' Ai no m'he presentat '' i Li soltes la te a vida. JAJAJA anims♥️
Prou a la vergonya
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:26
4   0
Que ni et faci corte obrir-lo. Jo tb era molt vergonyosa amb aquest tema i pensava que què pensara de mii, aver si es creu que vaig molt llançada, blablabla. Aquesta vergonya la vaig perdre en quant vaig deixar de donarli importancia al que pensessin aquests nois de mi. Obviament que mimportava, pero feia veure que no, i aixi vaig arribar a convencerme. No et diré que li diguis algo o que no, el meu consell es mes simple: desfes-te d'aquests pensaments, fes el que et vingui de gust perque si no ten penediras, i si hi parles i ell et diu alguna cosa fora de lloc, doncs bon vent i barca nova, perque gent aixi no fa falta. Que probablement no et dirà res i lalegrara saber que has pensat en ell i que el tens en compte a la teva vida: a tots ens agrada sentir que algu ens para atencio, no?😉
..
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:23
3   0
Si vols que us conegueu algo has de fer.... Així que jo em plantejava obrir-lo epr direct. Tu estaràs nerviosa però ell no ho veurà tot molt normal. No notarà els teus nervis
dubte molt gran
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 00:29
6   0
thas de depilar el cony per f****r?

no pero...
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 17:56
2   0
se suposa que no, quehem de ser lliures de fer el que vulguem amb el nostre cos i és veritat, PERÒ moltes vegades he sentit nois parlar duna noia que no shavia depilat el cony quan un dells ho feia amb ella i se'n reien i feien cares de fastic. molt dir que no passa res pero després el que fa la gent son coses molt diferents... que trist tot. jo em depilo per mi mateixa pero si no em molestessin els pels igualment ho faria per que no em passi el mateix que a aquella noia. ho se, es trist.
No
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 09:28
14   0
Tu fes el què vulguis amb el teu cos. Ningú t ha de pressionar a fer alguna cosa que no vols. En part crec que el pèl hi és per algo i que protegeix d infeccions però que per altra part estar depilat pot fer més fàcil el tema de follar. (Creo) Òbviament fes el que vulguis. Jo optaria per una brasilenya. PD: i si a la parella no li agrada : apa siau
El alt i fort
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 23:09
15   2
Quan trobis una noia o un noi q de veritat t estimi, no li importarà per res del món la mida del teu membre

Resposta Noi ,15
Per Anònima el 29 de maig de 2019 a les 23:07
18   2
No estic d'acord amb el tamany. Penso que a una relació hi han coses més importants. Almenys per a mi. Diga'm classica si vols...

El tamany
Per Anònim el 14 de juny de 2019 a les 15:43
0   0
El tamany realment no és important, hi ha tios que la tenen gran i no ho fan bé, en canvi hi ha nois que si que ho fan bé i la tenen petita, clar està que hi ha cert límit de tamany, t'asseguro que trobaras a algúna noia que vulgui estar amb tú sense importar-li la mida.
La mida
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 21:08
0   3
La veritat és q si q importa. Jo per exemple tinc 15 anys i la tinc grande ta (+24) I totes les noies volen estar amb mi
La mida
Per Generació 90 el 30 de maig de 2019 a les 21:17
1   3
No és cert. La mida importa i molt
...
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 16:15
52   2
- la qüestió és: què creus que és el millor que pots fer? - Vídeos al You tube: jo comenci així i acabo sentint-me sola. Espero que no et passi😂😅 (per sort després m adono que em tinc a mi i no necessito ningú epr ser Feliç)😉 - no passa res si no et dutxes sencera. De fet crec que per la pell va millor pk així pot alliberar els olis essencials (que per algo hi són) - uiuiiii amb les cadires. Hi ha a qui li agrada la adrenalina - no entenc la teva preocupació si no ets verge. De què ho fossis tmapoc veuria motiu per preocupar-se. Fes una cosa: parlar-ho amb la teva parella/amant/follamic@... Diga-li que potser et costa sentir-te còmoda. Però: tu deixa't portar i tot anirà genial!!!!🥰🥰pors a part😘 - masturbar-se no és res dolent. Imagino que ja ho saps. Els que hagueu estudiat Nietzsche m entendreu quan dic que ens estan reprimint molt. Osigui: que ens imposin que hem de fujir de la nostre naturalesa.... - evidentment ser alt i fort no implica res més. Sí la gent que t envolta no ho sap... Jo em qüestionaria aquests que t envolten. PD: no et preocupis per això, a la part pràctica no té molta importància la mida. Tu tranqui!!!!!!!!😉

Muero
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 09:26
6   0
Jajjajajaa. Tens raó, arriba una la punt que no pot parar de pensar en l sele. Però s ha de dir que filo és la meva ass pref així que hi estic pensant constantment😂 PD: igualment. Moltíssima sort amb els exmanes😘😘
Nietzsche
Per Anònima el 29 de maig de 2019 a les 23:06
13   0
Quan llegeixes el comentari amb el apunts de filo al davant (Nietzsche inclos) i lo que hauries d'estar fent es estudiar i deixar de llegir secrets🤦😂 Pd: anims als que esteu d'examens❤️
Uooo
Per Anònim el 29 de maig de 2019 a les 17:18
17   0
Adoro Nietzsche. I, és veritat. Aquesta societat fa que ens reprimim!!!