9 coses que sempre hauries de fer abans de tenir relacions sexuals

per Adolescents.cat, 2 de juny de 2019 a les 12:37 |
Si vols estar còmode/a i que tot estigui llest per aquest moment íntim, segueix aquests passos recomanats per experts i expertes en sexualitat:

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
En falta una
Per Anònima el 3 de juny de 2019 a les 18:22
10   0
10. Assegurar-te de que l’altra (o altres) persona també vol!!!! Pot semblar obvi però de vegades l’altra (o altres) persona no està segura i li sap greu dir quelcom. A més, si és el cas de que ellx vol, igualment li deixes clar que us respecteu i que et preocupes per ellx. I això és un gran turn-on!😏

Ei
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 00:22
0   19
Que es un condo

Resposta
Per Anònima el 3 de juny de 2019 a les 16:11
5   0
Es com una mena de bossa allargada que es posa a la polla perquè els espermatozoides no arribin al xixi i la. Nois no es queda embarassada. Busca una foto a Google i segur que ho entendràs millor
wtf
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 14:37
6   2
when ets retrasat
🤦
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 14:01
14   3
Es adolescents.cat no infantil.cat
i don’t know
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 23:23
13   3
com es fica el lubricant i a on?

Facil
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 01:51
9   3
El lubricant es fica o a la p***a, c**y o cul( si es que te la f***as per allá..) y es fica posantlo a la zona que vols y anar-ho escampant, pero no molt que sino el desaprofites, just nomes per la zona que necesites i ja Espero que hagi servir de algo
Pregunta
Per Anònim el 2 de juny de 2019 a les 22:58
9   3
Què són els preliminars?

Preliminars
Per Anònim el 3 de juny de 2019 a les 11:59
6   0
Són les Exitacions abans de fer-ho... Com tocar-vos mutuament baixar al Piló...
Jdj