12 noms de sèries i pelis molt posats a nens i nenes, t'agradaria tenir-los o et faria vergonya?

per Adolescents.cat, 30 de maig de 2019 a les 10:40 |
No sabem què tenen els noms que ens encanta parlar-ne i comentar-los. "Saps que aquell es diu 'fulano de tal'"? O... "ai, m'encanta aquest nom! Li posaria a la meva filla"!

Doncs bé, hi ha gent que busca noms molt originals i poc posats. És per això que hi ha pares i mares que han decidit posar noms de sèries i pel·lícules als seus fills i filles. Us agraden o us faria vergonya tenir-los?

Coneixeu algú amb algun nom de sèrie o peli? Expliqueu-nos-ho tot als comentaris!

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  
Participació
fan de GoT
Per Anònim el 4 de juliol de 2019 a les 01:28
0   0
la meva filla es dirà Arya si o si

WTFF
Per AnònimA el 31 de maig de 2019 a les 12:04
0   0
jo em dic Amelie XD

Heidi
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 08:48
2   0
A mi em faria molta vergonya si em posesin Heidi de nom jajajajjaja

Jeje
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 01:58
2   0
Pobres les nenes que es diguin Daenerys. Quina gracia els hi haura fet als pares veure la 8a temporada🤣

La Juno
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:22
2   0
Una de les 90 nenes que es diuen Juno va a la classe del meu germà de 4 anys😂 Ja sabem quina és la peli preferida dels seus pares...😂😂😂

Chil brou
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 21:26
1   0
Like si et dius herminia🤙🏾🤣. Pd: hermione en anglès

Pobres nanos
Per Generació 90 el 30 de maig de 2019 a les 21:21
1   0
Quina manera de destrossar la vida d'una persona. El nom és símbol d'identitat. Cal posar noms raros o inventats?

CONAN
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 19:29
2   2
Detectiu Conan per semrpe Sóc Super fan algú més?

Joo!!
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 15:30
0   0
Jo tb😍😍😍😍
SPOILER
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 19:08
1   1
Jajaja la gent quwli ha posat Daenerys a les seves filles Pobretes jajaj

no pot ser😂
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 18:22
0   0
al igual hi ha persones que es diuen Daenerys jajajaj

6jaja
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 17:41
21   0
A la meva filla li penso ficar Hermione i al meu fill Newt jajaj

Jajaaj
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 18:41
0   0
Jo li vull posar Luna i Newt😂😂😂
Blair
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 17:33
14   1
M’encanta el nom de Blair, i adore a Blair Walldorf😍😍😍

A mi em recorda
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 08:59
0   0
A la bruja de Blair (El proyecto de la bruja de Blair)
Rita
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 17:32
6   2
Jo hem dic Rita n’hi han poques pero no ho se, a mi m’agrada molt!

rita
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 22:15
0   1
jo també sóc una rita, quina il.lusió!!! som poquetes però és un nom molt especial :)
Em fa gracia😂😂
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 16:55
5   3
Jo em dic Ariadna, i em diuen Aria per escurçar, el graciós? No sóc fan de joc de trons hahahaha P. D. Si alguna vegada fos mare no descartaria posar de nom, si fos nena, Xena, no per la série sinó pel significat hahahaha

emmm
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 20:03
2   1
pues jo em dic Ariadna i em diuen Ari... ns, és més normal, dic jo eh
Jajaja
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:36
36   3
Pensava que arya era per pretty little liars (aria) jajajajaja

Amelie
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 16:27
14   3
M’encanta aquest nom i la peli es la millor del món. Que guay que l’hagin posat a l’article. PD: Mireu la peli es molt chula!!

...
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:21
8   8
Doncs a mi el de neon m agrada.

Doncs a mi no
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:05
11   4
A mi em faria més vergonya tenir un nom que també tenen els animals... hi ha gosses que es diuen Arya també

A veure siusplau