7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció, 30 de maig de 2019 a les 12:06 |
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.

Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!

 


Versió sense playbuzz

Noia, 14 anys
Anem al cau juntes, tu ets tercer any i jo primer. Sempre em toques el cul ‘en plan’ conya i dius que tinc molt bon cul però el que no saps és que cada cop que ho fas em vénen ganes de girar-me i plantar-te un petó i saciar les meves ganes de poder tastar els teus llavis tan perfectes. Sé que mai tindré valor per fer-ho, però si t'adones de qui sóc i penses el mateix, fes-ho si us plau. Fes-ho. Perquè jo no puc...

Noia, 17 anys
Porto ja 3 mesos enamorada de tu i és una de les millors sensacions del món. El primer cop que et vaig veure i vaig poder abraçar-te... Serà per mi el record més feliç de la meva vida, espero que sàpigues qui sóc, t'estimo. 6+2 és 3.

Noi, 18 anys
Hem coincidit bastantes vegades al mateix vagó al Metro a la L1 a la vermella a les 15:20 més o menys. Puges a Navas, baixem a Espanya i després a Palau Reial. Ets una noia amb serrell i els cabells rossets tirant a castany i tens la motxilla lila-rosa. Sóc un noi que sempre va amb auriculars, digue’m alguna cosa algun dia que ens tirem mirades.

Noia, 14 anys
No se si llegiràs aquest article, però et vaig deixar marxar quan t'estimava més que a ningú. Cada dia et veig a l'institut i em fa molt mal... Vam sortir a finals de març i vas ser el meu primer amor.. Espero que et sentis al·ludit i que m'obris pel whatsapp o em diguis alguna cosa.

Noia, 16 anys
Tots els dies busco la teva mirada, si llegeixes això sabràs qui sóc. Anem al mateix institut, i ni que la teva nòvia sigui amiga meva, no he pogut evitar enamorar-me de tu. No ho sento, la veritat, només et demano que t'acostis i que em parlis. Que puguem intercanviar somriures sense sentir-me culpable. Fins demà.

Noia, 16 anys
Cada dia et busco amb la mirada a l'insti. Fas batxillerat, així que gairebé mai et veig. Em fixo en tu sobretot als matins, quan et poses allà al costat de l'entrada a parlar amb els teus amics. Em fixo en el teu somriure i sobretot en els teus ulls verds, on sempre em perdo. No sé si llegiràs això, però si ho fas vull que sàpigues que la noia màgica et troba a faltar... i et segueix estimant.

Noi, 14 anys
M'agrades des de 5è de primària. Ara fem 3r d'ESO i cada vegada que et veig, sento un "pessigolleig" a la panxa. Trobo que tens uns ulls preciosos i ets la noia més maca que he conegut. Espero que tu també sentis el mateix per mi. Som molt amics i tenim molta confiança entre nosaltres. Llegeixes ADOLESCENTS.CAT i t'agrada molt. Espero que llegeixis això i sàpigues qui sóc.






L'actriu Mireia Oriol, una de les protagonistes de Les de l'hoquei, visita AdolescentsiCat. Parlem amb ella sobre el seu paper a la sèrie de TV3 i també sobre la seva carrera. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!
Arxivat a:
OCI, crush, indirectes
Participació
Crec que sóc jo
Per Anònima el 3 de juny de 2019 a les 00:34
0   0
Pel nen que li agrada una nena desde 5è no sé si sóc jo, diga'm si el meu nom comença per N el teu per S y si es el 6 un número important

TREC
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 10:14
1   0
https://docs.google.com/forms/d/1TqmwDnPMmz1Ox590Bdjw-vEVX7LPBWgKX7PO3ebuX-U/edit?usp=sharing

Article 4
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 00:37
2   0
No sé però quan vau començar a sortir, perquè póster soc jo i a on?

Ajudaaaa
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:51
7   2
Si dues persones amb brackets es lien, es poden enganxar o algo extrany???

⬆️⬆️
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 09:55
4   0
Noo
Necessito opinions
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:47
4   1
Me enamorat d'un nen 3 anys mes gran que jo, es el tipic nen que fuma, molt passota...Realment mai m'havia fixat en cap noi aixi pero no puc parra de pensar en ell, va a batxillerat i algun cop ens hem mirat i ens hem somrigut pero res mes. No se que fer...Realment m'agradaria dir-li el que sento pero mai trobo un moment.

Comodin
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 18:45
1   0
Joder tia especifica més, jo k se color dels ulls, comarca ....
1
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 11:29
5   1
Obrel per insta, potser ell sent el mateix.
Primer noi
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:34
5   0
El primer noi de 14 anys podria dir de quin poble és ???

comor??
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:08
4   11
6+2=8 en tot cas seria 6/2=3 ojo aqui el matematic de l'amor

6+2
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 14:43
20   0
És que potser és una cosa seva, no podem opinar perquè hi ha coses d'aquestes que son entre dos
Nse
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 16:14
58   1
Nse pk em passa però quan m agrada algú per part no puc deixar de pensar en ella però per altra part no vull estar amb aquella persona. És contradictori que em pugui agradar algú però que no vulgui res amb ningú

Gràcies a Déu
Per Anònima (la del nse) el 30 de maig de 2019 a les 17:56
12   0
Enserio que m estava preocupant... Clar llavors: si et demanen per sortir... Què dius sense fer mal? Osigui: no estaràs amb algú si no vols però no li pots dir que no li agradés pk no es veritat
Samee
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 17:25
22   1
Juraa pensava que era la unica xq ningu m'entenia
Especifiqueu
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 15:56
122   0
Sóc l’única que pensa que mola la secció però les descripcions són molt generals??

Sii
Per Anònima el 30 de maig de 2019 a les 17:55
26   0
Jo hi ha hagut articles que per les descripcions q donaven fisicament o de moments molt tipics m'he sentit identificada (obviament cap era mer mi jajaaj)
cau
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 12:21
43   2
He i soc la noia del cau!!! Ara ja se que sents per mii ajajajaa

Viscaaaaaaaaaa
Per Anònimaa lomon el 31 de maig de 2019 a les 16:44
2   0
Visca l'amor!!!!!!!! =DDDDDDD
cau
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 12:09
11   0
si
sentiment
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 20:59
8   0
respon sisplau
2019
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 17:57
22   0
sents el mateix??
peeenaa
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 12:17
237   1
A algú mes li passa que llegeix aquestes publicacions amb l'intencio de que algun vagi per ell/a hi van?😂😥😅

Noi de 14 anys
Per Anònim el 31 de maig de 2019 a les 23:56
0   0
El noi de 14 anys que li agrada una noia de 3r d’Eso des de 5è de primaria!!! M’identifico bastant amb el que has dit. A quin insti vas???
El q li agrada la nena de 3r ESO
Per Anònim el 30 de maig de 2019 a les 23:08
7   0
Em sento molt identificada. Digues d'on ets i si ets tu t'obro❤️