Qui ets dins el teu grup d'amics segons el teu signe de l'horòscop?

| 31/05/2019 a les 10:00h
Arxivat a: RÀNQUINGS, personalitat, zodíac, amics, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
T'has plantejat mai qui ets dins el teu grup d'amics i amigues? Potser ets el/la més divertit/da o el/la més lleial... Això és el que diu el teu horòscop sobre tu, hi estàs d'acord?

 
 



L'exconcursant d'OT, Carlos Right, visita AdolescentsiCat. Ve a presentar-nos el seu primer àlbum: 'Atracción'. Carlos Right ens cau molt bé i ens enamora amb el seu somriure, però no s'escapa dels jocs que li tenim preparats ni de respondre TOTES les preguntes del nostre temut interrogatori íntim.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

no m’agrada l’humor negre
Anònim, 31/05/2019 a les 13:48
+25
-3
Massa fals lo de Capricorn
capriiii
Anònim, 01/06/2019 a les 09:06
+1
-0
rt por favor. JAJJAJA humor negre
No sóc madura
Anònim, 31/05/2019 a les 15:17
+8
-0
Lo de Taure... No sóc gens madura😂😂
Doncs no
Anònim, 31/05/2019 a les 15:19
+13
-1
Soc taure i soc el menys madur jajaajaj, mes aviat soc el trapella del grup
Algu mes k aixo k hi han posat, sigui fals??
No
Anònim, 01/06/2019 a les 09:17
+0
-0
Jo Soc cranc i encara el meu horoscop bueno...

Pero una miga mega que es balança es fica amb tothom aixo significa que no pot ser La que posa la pau....
Bessons
Anònim, 31/05/2019 a les 15:29
+9
-0
Joder, massa real 😂😂
😂
Anònim, 31/05/2019 a les 15:58
+0
-0
X2😂😂
No es del tema
Anònimaa, 31/05/2019 a les 15:39
+11
-10
Holaa, una pregunta, algu sap on s'ha d anar per ser actriu xxx?
Se q a barcelona fan un saló erotic tots els anys, pero crec q no permeten la entrada a menors d edat, a mi m agradaria anar per informarme pro encara soc menor ...
Q tinc q fer
Aver
Anònim, 31/05/2019 a les 15:55
+0
-0
Un carnet fals jeje. No. És broma.
Xaaaavaaaal
Anònim, 31/05/2019 a les 16:09
+2
-0
Wtfff? Jajajaja memeoo amb la penyaaa tiiu
Per la actriu xxx
Anònim, 31/05/2019 a les 22:18
+1
-0
Busca algun casting per Barcelona o algu, però millor esperat a cumplir els 18, si vos texplico millor per insta, angel_va00
:P
Anònim, 31/05/2019 a les 23:08
+0
-0
què has de fer
:P
Anònim, 31/05/2019 a les 23:09
+0
-0
què has de fer
LLEGEIX.
Anònima, 01/06/2019 a les 11:49
+2
-1
Realment, si fos tu, no em vendria el meu cos per una imatge, quina necessitat hi tens? vull dir, si es per falta de diners sempre hi han altres treballs. El món del pronom es "durillo" i molt masclista. No venguis el teu nos... La gent q ho fa x mi és q han de tenir la autoestima molt baixa.
Grups
Anònim, 31/05/2019 a les 15:40
+21
-2
Jo sóc el segon líder, que sería el líder si no hi fos el líder
Al del grup
Anònim, 31/05/2019 a les 16:16
+1
-0
Jo sóc la noia😂
😍😍
Anònim, 01/06/2019 a les 00:29
+2
-0
Jo també sóc fan de Polseres Vermelles
Pulseres amunt!
Anònim, 01/06/2019 a les 07:02
+1
-0
Quins records.....
Fake
Anònim, 31/05/2019 a les 15:46
+0
-0
Aries totalment fals
Faaaaaals
Anònim, 31/05/2019 a les 16:25
+1
-0
Jajja fals el de balança jo no poso la pau, poso merda jajaj😂
Mentira
Anònim, 31/05/2019 a les 19:22
+0
-0
Crec que els peixos som els més carinyosos, no lleials (al menys jo)
Balança
Anònim, 31/05/2019 a les 20:24
+2
-0
Jo soc balança i diu que soc el q posó Pau i no es veritat pq jo soc el mes divertit😝😜😎😎🤗