CONVERSES: «No hem dormit...» [CAP. 7]

CONVERSES: TEMPORADA 1

| 03/06/2019 a les 17:32h
Arxivat a: CINEMA I TV , #LVSSA #Converses #cap1
 
Imatge il·lustrativa
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA TEMPORADA: CAPÍTOLS DE L'1 AL 5, i també el capítol 6.

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 6

 El següent capítol es publicarà dijous que ve. 


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Reflexio sense res a veure
Anònim, 03/06/2019 a les 18:27
Molt interessant
+167
-5
Si un rei es tira un pet, serà un gas noble??
@filosof_incompres
..
Anònim, 03/06/2019 a les 21:04
+7
-13
APAAA DEIXA DE FER PREGUNTES TONTES

Els gasos nobles són uns elements químics que tenen propietats molt semblants en unes coindicions normals tots son gasos inodors, incolors i monoatòmics, amb una reactivitat molt baixa. Els sis gasos nobles presents a la natura són l'heli, el neó, l'argó, el criptó, el xenó, i l'element radioactiu radó.

I un pet és un conjunt de gasos, principalment d'hidrógen i gas mata. H = no metall CH4 = hidroccarbur saturat de la serie dels alcans

DESPRES DE LA TEORIA AQUÏ TENS LA RESPOSTA:

No no és noble ja que un rei es considera noble per la seva clase social, no ho barreigis el concepte de gas noble i un rei segueix siguent huma no esperis que li surti cripto o heli pel cul.

NO HO DIC EN MALA INTENCIO PERO VEGILA AMB QUE DIUS I INFORMET AVANS JA QUE QUE NO BUSQUIS RESPOSTES NI A LA VIQUIPÈDIA NO FA QUE SIGUIS UN FILOSOF INCOMPERES (NO TO PRENGUIS MALAMENT
emmmm
Anònima lomon, 04/06/2019 a les 16:20
+9
-1
Putu copiat dels Choco Flakes
#valverdeout
Anònim, 03/06/2019 a les 19:16
+20
-3
#valverdeout
necesito messs
Anònim, 03/06/2019 a les 19:55
Interessant
+98
-2
buffff... com va la cosa .... podeu fer un llibre d'aixooo??? siusplau que el salseo es reallll.... i es necesitaaaaa messsss... adolescents a fulll
Brutal
Anònima, 03/06/2019 a les 22:16
+35
-0
Poca broma ke cundiria molt una sèrie d aixoo
Matrí?
Anònimaa, 03/06/2019 a les 22:38
+1
-1
En Martí és el que es va liar amb l'Arés?
rttt
Anònim, 04/06/2019 a les 13:11
+2
-0
qui es el marti siusplau
Marti
Anònim, 04/06/2019 a les 15:20
+4
-0
Es en tiinniiiitu (o com es digui a insta) k s'han conegut a les colònies i les noies (ares i mariona) van dir k era molt guapo quan un dia parlaven
.
Anònim, 03/06/2019 a les 22:50
+39
-0
Aquí com si res tirant-vos floretes a @Adolescents.cat de forma moolt indirecta noo? Jajjajajaja
Noo
Anònim, 03/06/2019 a les 23:24
+7
-0
No em deixeu així 😫
mmmm ay tema
Anònim, 04/06/2019 a les 11:19
+21
-0
tiooo es super guai
soc la unic q creu que el marti el q li a de ensenyar es la p****a
molt top
Anònim, 04/06/2019 a les 19:25
+5
-0
cundiria mooolt una serie tioo!