TEST Quina emoció et guia?

| 04/06/2019 a les 12:35h
Arxivat a: TESTS, emoció, caràcter, test
 
Imatge il·lustrativa
Tots i totes vivim i sentim diferents emocions, però saps quina és aquella que guia la teva ànima? Fes aquest test per descobrir-ho i explica'ns si hi estàs d'acord!

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Esperança
Anònima, 04/06/2019 a les 13:40
Interessant
+58
-1
Passi el que passi, tu sempre tens esperança per un demà millor! És per això que molta gent també et busca quan té problemes, perquè sempre transmets l'esperança que tot anirà millor. De fet, ets somiador/a i t'encanta pensar en el futur!
Iguaal
Anònim, 04/06/2019 a les 14:59
+2
-0
Jo igual🤪
rt
Anònim, 04/06/2019 a les 15:03
+1
-0
.
Jo tmb
Anònim, 04/06/2019 a les 15:08
+4
-0
La encertat de ple
.
Anònim, 04/06/2019 a les 16:25
+1
-0
Jo igual Inés super real
X2
Anònim, 04/06/2019 a les 21:41
+0
-0
Igual, i no ho entenc.. sóc bastant negativa..🤦
Tinc gana
Anònima🤪, 04/06/2019 a les 15:04
+40
-3
Bueno, només volia dir això, se que la informació que he donat no aporta res a la vostra vida.

Que passeu un bon dia🖤

Un petó i una abraçada a tots/es😊💋
🔥🔥😂😂
Anònim, 04/06/2019 a les 17:28
+10
-1
Xaval/a enseriu, ets un jefx, es la unica cosa k diu la veritaaat😂😂
Amoor
Anònimaa💕, 04/06/2019 a les 15:20
+16
-0
~•°•L'amor•°•~

L'amor és l'emoció que guia la teva ànima! Tens un cor enorme, et cuides dels altres i els transmets molt amor. Ets d'aquelles persones que tothom vol abraçar i que es fan estimar allà on van!
Amor
Anònimaa, 04/06/2019 a les 15:24
+7
-0
L'amor

L'amor és l'emoció que guia la teva ànima! Tens un cor enorme, et cuides dels altres i els transmets molt amor. Ets d'aquelles persones que tothom vol abraçar i que es fan estimar allà on van!
Qui mes?
Anònim, 04/06/2019 a les 15:37
+21
-0
L'alegria
L'emoció que guia la teva ànima és l'alegria. T'encanta parar i gaudir les petites coses per dur alegria al món! A la gent li encanta estar amb tu, ja que transmets molt benestar i felicitat!
Rtt
Anònima, 04/06/2019 a les 17:21
+9
-0
M'ha sortit l'alegria però m'han diagnosticat depressió.
Jo tb
Anònim, 04/06/2019 a les 17:38
+0
-0
A mi tb m'ha tocat l'alegria 😊😊
.
Anònim, 04/06/2019 a les 16:27
+1
-0
Jo igual Inés super real
mmmm🤔
Anònim, 04/06/2019 a les 17:08
+21
-0
Puc viure sense la meva parella ja que...


no existeix 🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂
Reaal
Anònim, 04/06/2019 a les 22:31
+0
-0
tan reaaal
Esperança
Anònim99, 06/06/2019 a les 11:31
+2
-0
M'ha sortit l'esperança i ho volia compartir amb vosaltres adolescents per què justament fa uns 8 mesos em vaig tatuar la paraula Esperança a la part darrere del braç! Quina il·lusió! :) L'esperança és l'últim que es perd.