TEST Quina emoció et guia?

per Adolescents.cat, 4 de juny de 2019 a les 12:35 |
Tots i totes vivim i sentim diferents emocions, però saps quina és aquella que guia la teva ànima? Fes aquest test per descobrir-ho i explica'ns si hi estàs d'acord!

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  
Arxivat a:
TESTS, emoció, caràcter, test
Participació
Wtf
Per Anònim el 10 de juliol de 2019 a les 14:45
0   1
Què collons,m'ha sortit alegria i si no recordo malament sóc la persona més malhumorada del planeta...

Esperança
Per Anònim99 el 6 de juny de 2019 a les 11:31
2   0
M'ha sortit l'esperança i ho volia compartir amb vosaltres adolescents per què justament fa uns 8 mesos em vaig tatuar la paraula Esperança a la part darrere del braç! Quina il·lusió! :) L'esperança és l'últim que es perd.

Reaal
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 22:31
0   0
tan reaaal

mmmm🤔
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 17:08
25   0
Puc viure sense la meva parella ja que... no existeix 🤦‍♀️🤦‍♀️😂😂

.
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 16:27
1   0
Jo igual Inés super real

Qui mes?
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 15:37
21   0
L'alegria L'emoció que guia la teva ànima és l'alegria. T'encanta parar i gaudir les petites coses per dur alegria al món! A la gent li encanta estar amb tu, ja que transmets molt benestar i felicitat!

Jo tb
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 17:38
0   0
A mi tb m'ha tocat l'alegria 😊😊
Rtt
Per Anònima el 4 de juny de 2019 a les 17:21
9   0
M'ha sortit l'alegria però m'han diagnosticat depressió.
Amor
Per Anònimaa el 4 de juny de 2019 a les 15:24
7   0
L'amor L'amor és l'emoció que guia la teva ànima! Tens un cor enorme, et cuides dels altres i els transmets molt amor. Ets d'aquelles persones que tothom vol abraçar i que es fan estimar allà on van!

Amoor
Per Anònimaa💕 el 4 de juny de 2019 a les 15:20
17   0
~•°•L'amor•°•~ L'amor és l'emoció que guia la teva ànima! Tens un cor enorme, et cuides dels altres i els transmets molt amor. Ets d'aquelles persones que tothom vol abraçar i que es fan estimar allà on van!

Tinc gana
Per Anònima🤪 el 4 de juny de 2019 a les 15:04
43   3
Bueno, només volia dir això, se que la informació que he donat no aporta res a la vostra vida. Que passeu un bon dia🖤 Un petó i una abraçada a tots/es😊💋

🔥🔥😂😂
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 17:28
11   1
Xaval/a enseriu, ets un jefx, es la unica cosa k diu la veritaaat😂😂
Esperança
Per Anònima el 4 de juny de 2019 a les 13:40
62   1
Passi el que passi, tu sempre tens esperança per un demà millor! És per això que molta gent també et busca quan té problemes, perquè sempre transmets l'esperança que tot anirà millor. De fet, ets somiador/a i t'encanta pensar en el futur!

X2
Per Anònim el 4 de juny de 2019 a les 21:41
0   0
Igual, i no ho entenc.. sóc bastant negativa..🤦
.