TEST Realment sents amor o estàs confonent sentiments?

per Adolescents.cat, 6 de juny de 2019 a les 12:31 |
A vegades costa saber si el que sentim és amor realment. I és que l'amor és un sentiment molt profund però també difícil d'explicar. Si tens dubtes, fes aquest test per descobrir-ho!

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  
Arxivat a:
TESTS, sentiments, passió, amor, test
Participació
Estic enamorat de dues persones
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 11:33
1   0
Fa dos anys em va comen¢ar agradar una noia, peró ara está amb un amic meu. Fa mesos em vaig enamorar també d'una altra persona i ara estic enamorada de les dues, que faig?

Eeeeem no😅
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 01:11
2   0
M'ha sortit passió i em posa k sento algo molt fort per algú però jo justament li he posat que no m'agrada ningú ara mateix😂😂 no ho entenc...

PROBLEMA
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:50
2   0
Diu que es amor i ho es, pro nomes jo. Ella ho sap i no ens parlem desde que ho va descubrir quan la veig penso en aquell moment que quedavem taaaaant i ens divertiem i no m'atreveixo a dir-li res mes que "hola"

Problemonnn✨
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:28
0   0
Havea mi m agradaun nen desde fa 4 anys i mai m ha agradat ningu mes pero el que pasa es que som super amicss i no se que fer perque penso amb ell tot el sant dia l amooo no, el seguent siucplau qu e farieuuuu

amor
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 18:01
11   0
SE POT ESTIMAR A 1 PERSONA SENTIMENTALMENT I A LA MATEIXA VEGADA VOLER ANARTE AMB ALTRES NOMES PER DESIG SEXUAL? (TOT AIXO SENSE UNA ESTABILITAT A LA RELACIÓN)

Poliamorosa bisexual
Per Anònima13 el 7 de juny de 2019 a les 00:10
2   0
No us ralleu, és normal que ens agradin i atraigin més duna persona a la vegada perque totes som difrents i de cada persona ens agraden unes coses. Sí, soc bisexual tinc novia amb relacio oberta i estic amb un noi i ella tambe amb un altre noi. És obrir la ment
Fake
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 17:43
16   0
Això no funciona, porto 3 anys enamorada loko

RT
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 19:26
7   0
Jo en porto 6 :'))
siii
Per lovely el 6 de juny de 2019 a les 16:28
5   0
Sí, el que sents és amor Ja fa molt temps que hi ha una persona especial per a tu. Us coneixeu bé i el que més t'agrada d'ell o ella és la seva manera de ser i com et fa sentir quan estàs al seu costat. De fet, no tens interès per a ningú més, el teu cor és seu. Saps molt bé quins són els seus defectes, i els acceptes i els estimes igual que les seves virtuds. Per altra banda et sents disposat/da a fer el que sigui per aquesta persona i no t'imagines un futur sense ell/a. L'amor és molt bonic, però també pot fer molt mal quan no és correspost, així que respecta't a tu mateix/a per sobre de tot, i tot anirà bé!

Aquí diu que és passio
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 15:56
12   1
No sé si m'agrada el meu millor amic... No me'l puc treure del cap... Algun consell per descobrir els meus sentiments??

...
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 07:12
2   0
Ns aqui tmb estem tots perduts
Millors amics/gues
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 23:46
2   0
Holaa! el mateix amb la meva millor amiga (soc noia per cert) i bueno va ser la primera que vaig començar a sentirme atreta cap ella/noies... i exactament el que has dit tu hem passava. Li vaig acabar dient i ja no hem va parlar mes... No es consell ni res pero perk sapigues que no estas sol jajajaja I no et raallis! Parla amb altre gent.. distreute una mica daquesta persona! Petons a tothom
AJUDA
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 15:46
11   1
Mai m'ha agradat ningú, tinc 14 anys. És q ns si es normal. Dl pal q si q he pensat q hi havia alguns nens q eren cukis, però del pal mai m'ha passa't allò d no poder-me treure una persona dl cap saps. Consells?

Dios...
Per ... el 10 de juny de 2019 a les 15:28
2   1
Tu mateixa ho has dit... Tens 14 anys. Encara no has de estar enamorada o coses així, disfruta de la vida i amb el temps ja vindrà.
Maremeva
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:14
2   0
Que només tens 14 anys!!! Disfruta la vida , surt amb el teus amics, riu, balla, il.lusionat, plora si has de plorar y deixa que les coses vinguin soles. No entendré mai quina presa teniu per estar enamorats d'algu. La vida és llarga y tot flueix.
Tranki
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 17:37
7   0
Jo tmbe tinc 14 anys i semore penso que hi ha nens monus i esopero mai m ha agradat ni m he enamorat de ningu. Tu tranki que si ha de passar pasarà i quan trobis a algu que valgui la pena ja veuràs com t agrada.
Relaxat
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 17:33
6   0
No passa res, és normal. Jo estava igual que tu i un amic em va fer aquest consell i al final m'he acabat pillant (o això crec) d'algú. I jo en tinc 15, ni passa res
Tot un lio
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 15:18
33   1
Estic feta un lio, ja q en poc temps m han agradat moltes persones. Ns q em passa i tmp se si es amor lo q realment sento. Algú em pot dir alguna cosa sisplau?? 🧡

Responc
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 16:06
3   0
Aviaam realment si t'ha agradat algu pero llavors ha arribat unaa atre persona i tb t'ha agradat crec q estas pillada del segon. Perquè si t'enamores del segon es xk del primer no ho estaves prou
A veure
Per Anònimaaaaa el 6 de juny de 2019 a les 15:59
4   0
No se si et refereixes alhora o per separat. Si és alhora es possible que siguis polisexual i si no és alhora potser l'únic que vols és despreocupar-te de la teva vida i per això creus que t'agraden les persones. També és possible que vulguis sentir-te estimada per família, amics... I per això et penssis que estàs enamorada. Espreo haver-te ajudat!!
Resposta
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 15:46
4   4
Es degut a q som a la primavera i ens "enamorem" mes facilment
A mi també