TEST Realment sents amor o estàs confonent sentiments?

| 06/06/2019 a les 12:31h
Arxivat a: TESTS, sentiments, passió, amor, test
 
Imatge il·lustrativa
A vegades costa saber si el que sentim és amor realment. I és que l'amor és un sentiment molt profund però també difícil d'explicar. Si tens dubtes, fes aquest test per descobrir-ho!

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Tot un lio
Anònim, 06/06/2019 a les 15:18
+29
-1
Estic feta un lio, ja q en poc temps m han agradat moltes persones. Ns q em passa i tmp se si es amor lo q realment sento. Algú em pot dir alguna cosa sisplau?? 🧡
A mi també
Anònim, 06/06/2019 a les 15:42
+5
-0
Em passa igual que a tu. Realment no crec q t’agradi cap d’aquestes persones, simplement hi ha una mena d’atracció cap a ells/es que fa que hi pensis massa. És com una mena de desig sexual.
Jo tampoc ho tinc molt clar, però realment crec q es aixo.
Espero haver ajudat
Resposta
Anònim, 06/06/2019 a les 15:46
+2
-4
Es degut a q som a la primavera i ens "enamorem" mes facilment
A veure
Anònimaaaaa, 06/06/2019 a les 15:59
+2
-0
No se si et refereixes alhora o per separat. Si és alhora es possible que siguis polisexual i si no és alhora potser l'únic que vols és despreocupar-te de la teva vida i per això creus que t'agraden les persones. També és possible que vulguis sentir-te estimada per família, amics... I per això et penssis que estàs enamorada. Espreo haver-te ajudat!!
Responc
Anònim, 06/06/2019 a les 16:06
+1
-0
Aviaam realment si t'ha agradat algu pero llavors ha arribat unaa atre persona i tb t'ha agradat crec q estas pillada del segon. Perquè si t'enamores del segon es xk del primer no ho estaves prou
AJUDA
Anònima, 06/06/2019 a les 15:46
+8
-1
Mai m'ha agradat ningú, tinc 14 anys. És q ns si es normal. Dl pal q si q he pensat q hi havia alguns nens q eren cukis, però del pal mai m'ha passa't allò d no poder-me treure una persona dl cap saps. Consells?
Relaxat
Anònima, 06/06/2019 a les 17:33
+4
-0
No passa res, és normal. Jo estava igual que tu i un amic em va fer aquest consell i al final m'he acabat pillant (o això crec) d'algú. I jo en tinc 15, ni passa res
Tranki
Anònim, 06/06/2019 a les 17:37
+5
-0
Jo tmbe tinc 14 anys i semore penso que hi ha nens monus i esopero mai m ha agradat ni m he enamorat de ningu.
Tu tranki que si ha de passar pasarà i quan trobis a algu que valgui la pena ja veuràs com t agrada.
Maremeva
Anònim, 06/06/2019 a les 22:14
+1
-0
Que només tens 14 anys!!! Disfruta la vida , surt amb el teus amics, riu, balla, il.lusionat, plora si has de plorar y deixa que les coses vinguin soles.
No entendré mai quina presa teniu per estar enamorats d'algu.

La vida és llarga y tot flueix.
Dios...
... , 10/06/2019 a les 15:28
+1
-0
Tu mateixa ho has dit... Tens 14 anys. Encara no has de estar enamorada o coses així, disfruta de la vida i amb el temps ja vindrà.
Aquí diu que és passio
Anònima, 06/06/2019 a les 15:56
+11
-1
No sé si m'agrada el meu millor amic... No me'l puc treure del cap... Algun consell per descobrir els meus sentiments??
Millors amics/gues
Anònim, 06/06/2019 a les 23:46
+1
-0
Holaa! el mateix amb la meva millor amiga (soc noia per cert) i bueno va ser la primera que vaig començar a sentirme atreta cap ella/noies... i exactament el que has dit tu hem passava. Li vaig acabar dient i ja no hem va parlar mes...
No es consell ni res pero perk sapigues que no estas sol jajajaja
I no et raallis! Parla amb altre gent.. distreute una mica daquesta persona!
Petons a tothom
...
Anònim, 07/06/2019 a les 07:12
+1
-0
Ns aqui tmb estem tots perduts
siii
lovely, 06/06/2019 a les 16:28
+5
-0
Sí, el que sents és amor

Ja fa molt temps que hi ha una persona especial per a tu. Us coneixeu bé i el que més t'agrada d'ell o ella és la seva manera de ser i com et fa sentir quan estàs al seu costat. De fet, no tens interès per a ningú més, el teu cor és seu. Saps molt bé quins són els seus defectes, i els acceptes i els estimes igual que les seves virtuds. Per altra banda et sents disposat/da a fer el que sigui per aquesta persona i no t'imagines un futur sense ell/a.
L'amor és molt bonic, però també pot fer molt mal quan no és correspost, així que respecta't a tu mateix/a per sobre de tot, i tot anirà bé!
Fake
Anònim, 06/06/2019 a les 17:43
+14
-0
Això no funciona, porto 3 anys enamorada loko
RT
Anònima, 06/06/2019 a les 19:26
+5
-0
Jo en porto 6 :'))
amor
Anònim, 06/06/2019 a les 18:01
+8
-0
SE POT ESTIMAR A 1 PERSONA SENTIMENTALMENT I A LA MATEIXA VEGADA VOLER ANARTE AMB ALTRES NOMES PER DESIG SEXUAL?
(TOT AIXO SENSE UNA ESTABILITAT A LA RELACIÓN)
Poliamorosa bisexual
Anònima13, 07/06/2019 a les 00:10
+2
-0
No us ralleu, és normal que ens agradin i atraigin més duna persona a la vegada perque totes som difrents i de cada persona ens agraden unes coses.
Sí, soc bisexual tinc novia amb relacio oberta i estic amb un noi i ella tambe amb un altre noi.
És obrir la ment
Problemonnn✨
Anònim, 06/06/2019 a les 22:28
+0
-0
Havea mi m agradaun nen desde fa 4 anys i mai m ha agradat ningu mes pero el que pasa es que som super amicss i no se que fer perque penso amb ell tot el sant dia l amooo no, el seguent siucplau qu e farieuuuu
PROBLEMA