CONVERSES: «És molt especial» [CAP. 8]

CONVERSES: «No hem dormit...» [CAP. 7]

| 06/06/2019 a les 16:44h
Arxivat a: CINEMA I TV , #LVSSA #Converses #cap1
 
Imatge il·lustrativa
Ja és aquí un nou capítol de «LVSSA». Amb aquesta publicació continuem una col·lecció de diferents volums que formaran una història continuada sobre adolescents... una història amb una sorpresa final mai vista fins ara.

SI ET VAS PERDRE ELS CAPÍTOLS ANTERIORS, ET DEIXEM AMB LA PRIMERA TEMPORADA: CAPÍTOLS DE L'1 AL 5, i també el capítol 6 i 7. 

 LLEGEIX AQUÍ LA PRIMERA TEMPORADA (CAPÍTOLS DE L'1 AL 5)
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 6
 LLEGEIX AQUÍ EL CAPÍTOL 7
 
 El següent capítol es publicarà dijous que ve. 

AQUESTES SÓN UNES CONVERSES DE FICCIÓ PROTAGONITZADES PER ACTORS REALS.


 


Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Fuaaaaaa
Anònima, 06/06/2019 a les 17:06
+23
-0
Em fareu morirrrr🤤

La millor historia locoooo😍
Converses d'amigues
Anònim, 06/06/2019 a les 17:08
Interessant
+87
-4
Una cosa, vau deixar lo de converses d'amigues així de cop i a mi magrdava molt...
Podríeu continuar-la o no fer el mateix amb aquesta???🙏
Però sisplau, acabeu converses d'amigues, que ere la meva vida...

Merci🧡
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 19:50
+34
-3
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
Joder
Anònima, 06/06/2019 a les 21:26
+9
-1
Tia ho sento moltíssim sincerament no sé què dir-te. Osigui no se com et puc ajudar. Has provat de parlar amb ta mare? Potser ella té una solució... I sino prova amb algú que tinguis de confiança a l'institut (adult clar). Potser t'ajuda. Molta força ❤️
Denuncia
Anònima, 06/06/2019 a les 21:31
+2
-0
Això no es pot permetre
Si tu has fet algú pitjor ns
ala
Anònim, 06/06/2019 a les 21:38
+3
-0
Demoment no facis reess espera a que torni ta mare i despres en parleu i demanes perdo pel que sigui encara que creguis que no tenen rao demana pardo i paciencia, sort amiga
Mai m'ha passat
Anònima, 06/06/2019 a les 21:40
+3
-0
Per començar dir-te que mai m'ha passat i que no em puc basar en una experiència per donar-te consells, però el que faria jo és anar-me'n a casa d'una tia amb la qui tinguis molta confiança i et pugui guardar el secret de que estàs allà o a casa d'un amic/ familiar fins al dia de l'operació, a la que t'operin DENUNCIA!
Bua
Anònim, 06/06/2019 a les 21:55
+0
-0
Intenta parlar amb el teu pare, pero tmb amb la teva mare pq pugui aturar al teu pare si et vol tornar s fer mal, pero fua, es molt heavy eh
Internet d ajuda
Anònima, 06/06/2019 a les 21:57
+1
-0
La meva mare es profe d institut i té molt bon rollo amb elllls alumnes. Q ella li han explicat mil coses d aquestes i encara de més fortes i ho soluciona i fa una entrevista amb els teus pares... I si va més enllà hi posa normes, però el que vull dir és que no t ho guardis a dins, ves a un adult de confiança, a algun profe,etc . I si vols que els teus pares no sàpiguen que els hi has dit vas a un profe que t hi portis mitjanament bé i li dius la teva situació i que no ho faci gran ni que els hi digui que els hi has dit i eso.
Espero que et serveixi d ajuda.
PD: si vas amb alguna prova millor
Semblant
Anònim, 06/06/2019 a les 22:36
+1
-0
Tia jo en tinc 15, el meu pare te un te perament molt fort i quan s'enfada em diu de tot i cauen bronques horribles, la cosa es q no puc fer res perquè els meus pares estan separats i com ma mare se n'adoni el fotu en un problema i es el meu pare, per molt q em faci aixo l'estimo.
A ell l'operen i no vull contestarli per si decas, tinc el caracter molt fort pero amb el temps he apres a escoltar i callar
Indignant
Anònim, 06/06/2019 a les 22:40
+1
-1
Denuncia ,recorda q ets persona trovaras un altre donant .enserio es preocupant per anar a la policia i tencar al teu pare a la presso🙄
Per la de l’urgent
Anònim, 06/06/2019 a les 22:57
+2
-0
Bonica el que hauries de fer és denunciar-lo sincerament perquè un cop t’ha pegat... qui et diu a tu que no t’ho torni a fer? Si veus que ha sigut un error ( que si et sóc sincera és molt fort lo que t’ha fet, doncs nose que faria) Parla-ho amb la teva mare i ella sabrà que fer. Espero que tot vagi bé😔❤️
Ostres
Anònim, 06/06/2019 a les 23:12
+0
-0
Ostres tia, l.unic que et puc dir es que molta força, que jo i 15 persones mes que han donat like al teu comentari confiem en que pots fer.ho i en que les coses milloraran. No puc fer mes, potser despres de l'operacio hauries de parlar amb la policia o amb algun adult fora de la familia; si la cosa es molt greu directament denuncia, sobretot no et callis, no estas sola; no et conec pero moltissims anims.💪💪
WTF??!!
Anònim, 07/06/2019 a les 00:42
+1
-0
pro pq us heu barallat?
lhas liat o es ell q se li ha anat la flapa?

si passa sovint hauries de planterjarte
denunciar pq aixo no es pas normal! si es la 1a vegada q passa espera q la kosa es calmi i dma en parleu tota la familia trankilament.
recolzat amb altres familiars (avis, tiets, cosins etc), amics i profes de linsti, el tutor si tens confi et pot ajudar.

espero q se solucioni tot aviat ❤️❤️
yyyyy
Anònim, 08/06/2019 a les 11:21
+1
-0
si tan d'operar i el es el donan de moment no ho denunciis perq sera pitor per tu quan esitguis operada ho denuncies encara q sigui el teu pare sa de fer justicia
Jurés?
Anònimaa, 06/06/2019 a les 20:14
+15
-0
Soc jo o la Judit i la Arés s'acabaran liant?
Seria molt faaan

Soc la única que ho pensa?
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 20:19
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 20:26
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 20:44
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 21:06
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 21:36
+0
-1
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 21:48
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
URGENT SI US PLAU
Anònim, 06/06/2019 a les 21:54
+0
-0
Soc una nena de 14 anys i acabo de barallar-me amb la meva família, el meu pare m'ha donat una bona pallisa, m'ha pegat, m'ha empuxat i m'ha intentat ofegar (no ha morir),i sincerament ns que cooony fer el meu germà s'ha anat amb me mare pq estava plorant i estic desesperada.
AJUDA SI US PLAU! Algun consell?
pd: m'han d'operar i el meu pare es el donant és a dir denunciar no puc
Quin xungo
Anònim, 06/06/2019 a les 21:57
+3
-0
Buah tia segur k ho estàs passant malament, tinc la teva edat, si vols posam el teu insta i en parlem
Hey
Anònim, 06/06/2019 a les 22:23
+1
-3
Gent, la Maria m'ha perdonat, pero no m'ha tornat els 85 centims.
Seguirem informant
yyyyy
Anònim, 08/06/2019 a les 11:22
+0
-0
si tan d'operar i el es el donan de moment no ho denunciis perq sera pitor per tu quan esitguis operada ho denuncies encara q sigui el teu pare sa de fer justicia