patrocinat

Per què fer el Batxillerat Humanístic sí que té futur

| 10/06/2019 a les 10:35h
Arxivat a: EDUCACIÓ, Formació Professional, Salesians Sarrià
 
Imatge il·lustrativa
Molts cops es parla del boom dels professionals tecnològics i de com les empreses sol·liciten persones formades en aquest àmbit. El que potser no sabíeu és que aquesta situació està fent augmentar la necessitat de professionals humanístics.

I és que els perfils humanistes, des de filòsofs fins a psicòlegs, aporten una visió ètica i reflexiva totalment imprescindible en qualsevol empresa. Sí, en les dedicades al món tecnològic també.

De fet, en un futur molt proper, els sociòlegs, psicòlegs i filosos seran els encarregats d'entrenar i ensenyar als robots i vehicles autònoms a prendre decisions! Així doncs, si esteu a punt de fer Batxillerat, que sapigueu que optar per l'humanístic és una molt bona opció.

Un dels centres que ofereix aquest Batxillerat, és Salesians Sarrià. Una escola pionera en l'aplicació de noves metodologies i recursos per treballar a les aules. A més a més, ofereix altres avantatges com:


 


Si voleu saber més sobre Salesians Sarrià, podeu visitar la seva web i també omplir, sense cap compromís, el formulari que trobareu més avall

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Como dato
Anònim, 10/06/2019 a les 11:32
+15
-1
Per ser psicòloeg obviament pots intentar entrar per qualsevol dels batxillerats, però en tot cas es més fàcil entrar per el batxillerat científic que per l'humanístic ja que només ponderá 0,2 mates del científic i biologia.
no ho sé, però...
Anònima, 10/06/2019 a les 17:05
+6
-3
diria que l'any vinent canvien les matèries que ponderen i des de l’humanístic es podrà accedir amb més facilitat, però no estic segura del tot

de totes maneres, per fer psicologia necessites una part humana que difícilment la pots aconseguir al batxillerat científic... i no parlo sense saber, soc una persona que ha fet l’humanístic eh

a partir d’aquí, que cadascú pensi el que vulgui i cregui
.
Anònim, 10/06/2019 a les 19:20
+5
-0
1. Aquesta publicitat inesperada dels salessians de sarrià????
2. Per estudiar psicologia s'ha de fer el científic cracks, ponderen 0.2 mates i biologia
Dubte existencial
Anònim, 10/06/2019 a les 19:38
+4
-1
Tinc un problema, no sé quin batxillerat escogir encara no he acabat la ESO, de fet hem queda bastant però tinc clar que vull fer batx el problema es que estic feta un lio i ns Quin fer, sóc de lletres i m’encantaria fer l’humanistic però em fa por que no tingui moltes sortides I per això penso que el social és millor , per una altre banda, no sé si m’agedaria molt el social ja que es fan mates I a mi no m’agraden res però clar l’humanistic poster sigui moltes lletres I no sé si m’agradaria molt
Em podriau donar algun consell?🙏🏽
Moltes gràcies ❤️❤️
:)
Anònima, 10/06/2019 a les 21:03
+1
-0
A mi també em queda molt i ja ho tinc decidit (jo també sóc de lletres, jejeje).
Com encara tens temps per a decidir-te, pots informar-te una mica de quines sortides té cada batxillerat i quines t'agradarien més. Dins d'uns pocs anys jo crec que ja estaràs més o menys orientada sobre quina professió o carrera vols fer i, per tant, sabràs quin batxillerat et va millor.
Encara que no et vagin molt les mates, si vols dedicar-te a quelcom que requereixi aquest batx hauràs de fer-lo. Molta sort :)
Per al/a la del dubte existencials
Fes humanístic, 10/06/2019 a les 22:01
+1
-0
Jo tenia el mateix dubte, però a mi m’obligaven a fer el científic o el social perquè deien que l’humanistic no tenia cap sortida i que no podia deixar les mates de banda. Els vaig convèncer i he de dir que es la millor decisió de la meva vida. No es mes fàcil ni mes difícil que la resta de batxs, només que es diferent. No et preocupis per les sortides, perquè segurament trobaràs alguna. I si no, tindràs al currículum 4, 5 o 6 idiomes per afegir.
No et deixis influenciar per ningú mai, que es la teva decisió.
Bat=SUFRIMIENTO!!
Anònima, 10/06/2019 a les 20:04
+9
-0
Si ets una persona que t'ho curres, el bat no estant dur pero si ets una persona que li costa retenir les coses o estudiar el bat es un horror. Potser sí que te futur però no és més fàcil que el científic.
Jo no recomano fer un bat si hi ha un cicle formatiu podras eccedir a la uni de totes formes.
Sortides
Anònima, 10/06/2019 a les 21:05
+1
-0
Hola! Estic decidida a fer l'humanístic, però em podrieu dir les sortides que té?
Moltes gràcies 💛
No sé quién bat fer
Anònim, 11/06/2019 a les 00:01
+1
-0
Vull estudiar política, quin bat és millor social O humanístic
Social
Anònim, 11/06/2019 a les 18:54
+0
-0
Millor social-juridic, encara que si t'agrada llatí pots agafar la modalitat
Mare meva us heu informat?
Anònim, 11/06/2019 a les 16:55
+2
-1
No es x res pero amb el bat humanístic no pondera res x el grau de psicologia
La foto...
Anònim, 13/06/2019 a les 15:23
+0
-0
A aquesta foto no hi surt ningú de l’humanístic de Salesians de Sarrià!! Són fotos que van fer a l’IB!!!!