Això és el que et posa més nerviós/a segons el teu signe de l'horòscop

| 07/06/2019 a les 10:25h
Arxivat a: RÀNQUINGS, nerviós, horòscop
 
Imatge il·lustrativa
Hi ha coses que ens posen molt nerviosos i nervioses, però també és veritat que hi ha coses que a tu et molestaran més o menys que a una altra persona. Segons els astres, això és el que et posa més nerviós/a, hi estàs d'acord?

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

aaa
Anònimus, 07/06/2019 a les 10:44
+33
-0
A mi i segurament a tothom li molesta TOT el que heu escrit depenent del signe de l'horoscop.
Peixos
Anònim, 07/06/2019 a les 17:43
+5
-1
No entenc que vol dir amb aixó: "que et diguin que ets innocent i que s'estan aprofitant de tu" si algu ho enten siusplau que ho expliqui, gràcies
Peixets
Anònima23, 07/06/2019 a les 18:53
+3
-0
Això vol dir que molta gent ens diu que els peixos acostumem a ser massa confiats i per això molts cops ens diuen que som massa inocents i que la resta de la gent s'està aprofitant de nosaltres i no ens enterem.
Peixets
Anònim, 07/06/2019 a les 23:33
+1
-0
Mersi❤️
si, osigui
Anònima, 08/06/2019 a les 11:35
+1
-0
que s' aporfiten que ets inocent i t' ho creus tot, que et diguin, un exemple:et demanen 20 euros per... una cosa que necesiten, pero no ho fan una vegada, ho fan mes d' una aproitan-se que els hi deixes diners amablement, saps que vull dir>? et diuen que ho necesiten pero s' ho gasten en altres coses que volen.
Si
Anònim, 08/06/2019 a les 07:50
+1
-0
Es totalmente veritat i ademes sempre Ho fan i es com jo soc jo i ella es ella i a ya 😂
Em poder Massa nerviosa
(Soc bessons )
Nahh
Anònim, 08/06/2019 a les 11:12
+0
-0
A mí no em posa nerviosa k em diguin k calli po' buenu
tambe
Anònima Anawar, 08/06/2019 a les 11:28
+0
-0
que diguin que no tens empatia o poca empatia cuan no et coneixen pero que t' entenen malament, pero tot ens pot posar nerviosos
Cranc aquii indignat
Anònim, 08/06/2019 a les 16:01
+1
-0
Haveera som emocionals pero, q ens fagi rabia q ens diguin q plorem molt? A cas pasem el dia ploran? Doncs no, i ademes si plorem, a cas ens te q molestar q ens ho diguin? A cas plorar es algo dolent? Jo crec q no.
Som mes q emocionals i sempre poseu el mateix tipu de coses... Si es q treieu l’horoscop i tot aixo duna altre pagina (segurament si) busquevos una millor
-gràcies