JO MAI MAI coses que fem en època d'exàmens

per Redacció, 7 de juny de 2019 a les 12:47 |
Hem preparat una nova edició del conegut joc del JO MAI MAI.  Si no hi has jugat mai, has de saber que si la situació que s'explica l'ha fet algun cop, has de beure. Si no ho has fet mai, no has de beure. 


 

Si no pots veure el playbuzz, espera una segons o torna a carregar la pàgina.



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.
Arxivat a:
OCI, jo mai mai, amics
Participació
no he fet res
Per Anònima el 8 de juny de 2019 a les 11:21
1   1
nomes he fet la de convencem que estudiaria i al final no estudiat

Billie Eilish
Per Anònima el 8 de juny de 2019 a les 10:21
3   2
ALGÚ REVÈN ENTRADES PER EL CONCERT DE BILLIE EILISH??????? (setembre)

Jo mai mai
Per Anònim el 8 de juny de 2019 a les 10:03
25   0
Hauria d'estar estudiant ara i no ser aqui fent el gandul

Pf
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 23:24
23   5
Se suposa que els jo mai mai han de ser coses que no tothom hagi fet, no te gracia si poseu coses que evidentement tohom ha fet...

no tothom
Per Anònima el 8 de juny de 2019 a les 11:22
3   0
bueno depen de quines coses, jo no he fet res d' aixo, nomes la penultima
No te pq
Per Anònim el 8 de juny de 2019 a les 09:09
4   0
No és tant evident. Hi ha alguna cosa que jo, per exemple, no he fet mai.
Hrvy
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 23:16
3   2
Podrieu sortegar unes entrades pels conceets que fara a Barcelona plis?! Es que me gastat tots els diners que tenia amb el concert passat den Shawn Mendes 😂😅