16 «monos» d'estiu que voldràs al teu armari

per Adolescents.cat , 11 de juny de 2019 a les 11:02 |
Els "monos" o granotes són una de les millors peces de roba de l'estiu. Són frescos, còmodes i no has de trencar-te el cap pensant en combinar una peça de dalt i una de baix.

A més, aquest estiu estaran més de moda que mai. És per això que hem fet un recull de 16 "monos" que ens encanten de les botigues més populars perquè us siguin fàcils de trobar:

 
 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa! Zona de los archivos adjuntos Vista previa del vídeo Malbert a Adolescentsicat de YouTube
Arxivat a:
TENDÈNCIES, moda, roba, estiu, monos
Participació
Jjj
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 22:46
3   1
Al hollister també n’hi ha de molt macos

...
Per Anònim el 15 de juny de 2019 a les 15:05
0   0
merciii, algú que parla d marques una mica diferents. Gràciesss aniré a mirar!
Molt bee
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 22:15
5   0
Em sembla molt be que no totes les models siguin primes

hmm
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 22:15
4   1
podrieu posar alguna marca que no fos INDITEX o semblant algun dia

Atenció siusplau
Per Anònima lomon el 11 de juny de 2019 a les 16:36
29   0
A k mels poso jo els monos akets i no en compreu ni un xdd

sdfgh
Per asdfg el 11 de juny de 2019 a les 11:14
3   16
no m'aneu de feministes si promocioneu pull i bear i bsk i així. AQUESTES MARQUES EXPLOTEN A LES NOIES DE PASOS SUBDESENVOLUPAAAAATS

Emmm...
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 23:47
0   2
Abans d parlar informat pk ni exploten a dones, (ni a nens). Aixi k no inventis tant i informat k parlar en sabem tots!
Perdona?
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 14:12
13   2
Què té a veure ser feministes amb això??