El perillós «mètode» relacionat amb la regla que mai heu d'utilitzar

| 11/06/2019 a les 11:51h
Arxivat a: SALUT, regla
 
Imatge il·lustrativa
Fa uns mesos us explicàvem que la ginecòloga Jen Gunter havia alertat sobre la perillosa moda vaginal d'introduir-se all a la vagina.

Doncs bé, fa pocs dies una infermera britànica va avisar sobre un altre "mètode" que també pot posar en risc la nostra salut. Aquest és el tuit que va escriure:


"Noies, si us plau, no utilitzeu una aspiradora per intentar aturar la regla i deixar de sagnar. Acabareu 'aspirant' molt més que sang".
 
La infermera va publicar el missatge en saber que dues noies havien estat ingressades a l'hospital després de posar en pràctica aquest perillós mètode. Diversos mitjans britànics asseguren que les joves tenien 19 i 23 anys i que, afortunadament, van poder ser tractades amb èxit.

Sigui com sigui, el tuit de la infermera va provocar una allau de missatges a les xarxes socials. Per una banda, alguns usuaris van alertar dels riscos d'aquesta pràctica, la qual pot provocar perforacions, hemorràgies, talls i també infeccions. Per l'altre, diverses persones van voler destacar com, aquest tipus de notícies, posen de manifest que la regla encara continua sent un tabú i està "mal vista".

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

TDR
Anònim, 11/06/2019 a les 13:58
+1
-0


SzbS6VR8rPJ9Ax9
Podrieu contestar aquesta enquesta per el TDR si us plau?? Són només 3 preguntees
Busqueu sempre el victimisme
Anònim, 11/06/2019 a les 16:06
+49
-15
Entenc que el contingut del post es interessant de cara a aprendre el que no s’ha de fer, però la ultima frase? Que te a veure que unes noies vulguin que se li acabi el periode en que sigui un tema tabu?
Cada persona porta els seus temes com vol, i si una persona vol que li acabi el periode per que si?
Sempre esteu manipulant temes per arribar al mateix lloc
Kekejfj
Anònim, 11/06/2019 a les 21:36
+3
-3
Abans de començar a acusar assegurat haver entès el que has llegit.
No donen la seva opinió expliquen el que la gent a comentat sobre el tuit.
Mal
Anònim, 11/06/2019 a les 21:37
+3
-1
Totalment d'acord, Jo no vull q se m'acabi la regla pq sigui un pto tema tabu, sino pq em moro del mal, em sento fluixa i dèbil i sense ganes se fer res,per no mencionar la incomoditat que et provoca yaver d'estar durant una setmana cada poques hores anant al labavo a canviarte, i vigilar en tot moment de no tacar-te la roba sense adonar-te (no pq la gent no ho vegi,sino pq les taquest de sang costen la vida de fer marxar)
El/la del victimisme
Anònim, 11/06/2019 a les 21:42
+1
-4
A veure, si algunes noies "s'aspiren" la regla, és perque és un rotllo tenir-la, si, però tmb és un rotllo fer-te una ferida i q sagni, i la gent no utilitza cap espiradora perq l'hemorragia s'acabi abans (i és la mateixa sang). Per tant, ho fan perq està malt vista.
I per tant, SÍ és un tema tabú.
Tota la rao
Anònim, 11/06/2019 a les 21:55
+3
-1
A mes pot ser es perque li es incomode tenir la regla perque li es molt abundant i li dura molt. No crec que timga que veure en que siga un tema tabu
Segurament ets un pavo o t'hi sents que és l'important
Noia femmenasi, 12/06/2019 a les 00:18
+2
-2
Perquè genaralitzes dient que anem de victimes, i després voleu que no us fiquem a tots al mateix sac... No vull baralla xd me la suda tot el cony, i aprofito per dir-li a la noia que m'agrada C.. que m'agrades jajaja mai ho llegiràs i em fa pena però coses de la vida
dffsf
Anònim, 11/06/2019 a les 16:11
Molt interessant
+143
-2
Algú més s'ha imaginat el dolor al llegir aquesta publicació?
Yo
Anònim, 11/06/2019 a les 21:16
+0
-0
Yep
Yes
Anònim, 11/06/2019 a les 23:51
+0
-0
Aqui presente
...
Anònima, 11/06/2019 a les 21:11
+23
-0
Qui és la idiota que es fot una aspiradora al chumino? Ho sento per dir-ho així, però és que és de sentit comú tio. O sigui, ns tu però jo ni borratxa m'aspiro el chocho
wtf
Anònima, 11/06/2019 a les 21:47
+15
-0
aqui collons se li acudeix aspirarse el cony??
Ok?
Anònim, 11/06/2019 a les 21:49
+1
-2
Pk la gent sempre fica cares de riure a lo de que ta semblat?
O trobo penós la veritat!
Gent sou patetics 😂🤷🏽‍♀️