El perillós «mètode» relacionat amb la regla que mai heu d'utilitzar

per Redacció, 11 de juny de 2019 a les 11:51 |
Fa uns mesos us explicàvem que la ginecòloga Jen Gunter havia alertat sobre la perillosa moda vaginal d'introduir-se all a la vagina.

Doncs bé, fa pocs dies una infermera britànica va avisar sobre un altre "mètode" que també pot posar en risc la nostra salut. Aquest és el tuit que va escriure:


"Noies, si us plau, no utilitzeu una aspiradora per intentar aturar la regla i deixar de sagnar. Acabareu 'aspirant' molt més que sang".
 
La infermera va publicar el missatge en saber que dues noies havien estat ingressades a l'hospital després de posar en pràctica aquest perillós mètode. Diversos mitjans britànics asseguren que les joves tenien 19 i 23 anys i que, afortunadament, van poder ser tractades amb èxit.

Sigui com sigui, el tuit de la infermera va provocar una allau de missatges a les xarxes socials. Per una banda, alguns usuaris van alertar dels riscos d'aquesta pràctica, la qual pot provocar perforacions, hemorràgies, talls i també infeccions. Per l'altre, diverses persones van voler destacar com, aquest tipus de notícies, posen de manifest que la regla encara continua sent un tabú i està "mal vista".
Arxivat a:
SALUT, regla
Participació
Ok?
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:49
1   2
Pk la gent sempre fica cares de riure a lo de que ta semblat? O trobo penós la veritat! Gent sou patetics 😂🤷🏽‍♀️

wtf
Per Anònima el 11 de juny de 2019 a les 21:47
15   0
aqui collons se li acudeix aspirarse el cony??

...
Per Anònima el 11 de juny de 2019 a les 21:11
23   0
Qui és la idiota que es fot una aspiradora al chumino? Ho sento per dir-ho així, però és que és de sentit comú tio. O sigui, ns tu però jo ni borratxa m'aspiro el chocho

dffsf
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 16:11
144   2
Algú més s'ha imaginat el dolor al llegir aquesta publicació?

Yes
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 23:51
0   0
Aqui presente
Yo
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:16
0   0
Yep
Busqueu sempre el victimisme
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 16:06
49   16
Entenc que el contingut del post es interessant de cara a aprendre el que no s’ha de fer, però la ultima frase? Que te a veure que unes noies vulguin que se li acabi el periode en que sigui un tema tabu? Cada persona porta els seus temes com vol, i si una persona vol que li acabi el periode per que si? Sempre esteu manipulant temes per arribar al mateix lloc

Segurament ets un pavo o t'hi sents que és l'important
Per Noia femmenasi el 12 de juny de 2019 a les 00:18
2   2
Perquè genaralitzes dient que anem de victimes, i després voleu que no us fiquem a tots al mateix sac... No vull baralla xd me la suda tot el cony, i aprofito per dir-li a la noia que m'agrada C.. que m'agrades jajaja mai ho llegiràs i em fa pena però coses de la vida
Tota la rao
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:55
3   1
A mes pot ser es perque li es incomode tenir la regla perque li es molt abundant i li dura molt. No crec que timga que veure en que siga un tema tabu
El/la del victimisme
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:42
1   4
A veure, si algunes noies "s'aspiren" la regla, és perque és un rotllo tenir-la, si, però tmb és un rotllo fer-te una ferida i q sagni, i la gent no utilitza cap espiradora perq l'hemorragia s'acabi abans (i és la mateixa sang). Per tant, ho fan perq està malt vista. I per tant, SÍ és un tema tabú.
Mal
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:37
3   1
Totalment d'acord, Jo no vull q se m'acabi la regla pq sigui un pto tema tabu, sino pq em moro del mal, em sento fluixa i dèbil i sense ganes se fer res,per no mencionar la incomoditat que et provoca yaver d'estar durant una setmana cada poques hores anant al labavo a canviarte, i vigilar en tot moment de no tacar-te la roba sense adonar-te (no pq la gent no ho vegi,sino pq les taquest de sang costen la vida de fer marxar)
Kekejfj
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 21:36
3   3
Abans de començar a acusar assegurat haver entès el que has llegit. No donen la seva opinió expliquen el que la gent a comentat sobre el tuit.
TDR
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 13:58
1   0
https://forms.gle/f8SzbS6VR8rPJ9Ax9 Podrieu contestar aquesta enquesta per el TDR si us plau?? Són només 3 preguntees