Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

per Redacció, 11 de juny de 2019 a les 12:34 |
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!
Arxivat a:
OCI, preguntes extremes
Participació
Apus
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 07:35
14   0
Baixaria per l'asensor per no caure xd ultima pregunta 😊

ASCENSOR A CADA CASA
Per Anònim el 27 de juny de 2019 a les 00:41
0   0
Com que hi ha ascensors cada dos per tres, seria sortir de casa i anar directe a l'hospital cada dia🤣🤣
Haviamm
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 00:29
6   4
Sóc l'única que pensa que caure per a les escales seria guai? 😂

espero no t' esconyis
Per Anònima el 15 de juny de 2019 a les 07:23
0   0
vols probar l' experiencia oi? jaja espero que no ho diguis enserio perque jo m' he caigut per les escales i et juro que no emb vaig trencar una cama i un braç de miracle, creu-me, no exagero, no es guai caure per les escales, ni caure del gronxador. PD: si ho dius aixi de broma ho he captat jaja
ADOLESCENTS AJUDA
Per Anònima V el 11 de juny de 2019 a les 23:32
1   1
A ver es k avui me liat amb un tio k em mola i em volia fer dits pero li vaig dir k no i en realitat vui pero es k no anava depilada i ns si cal estar lo pq amigues meves em diuen coses molt diferents i ns Vosaltres anem depilades quan os fan dits I nois k feu si alguna no va depilada ?

jjjj
Per Anònim el 13 de juny de 2019 a les 19:54
0   0
si tens molts potser depilat les ingles o aquestes q tel depilen una mcia i despres et queda una mica al mig sense q tu treguin tot no et preocupis perq no cal depilarse tot el xixi per masturbarte ni q tu facin
Segona pregunta
Per Anònim el 11 de juny de 2019 a les 23:20
10   9
Quin aburriment 5 mesos de vacances no? Jo a l'estiu amb dos mesos ja em podreixo...😂😂

Pregunta
Per Anònima el 11 de juny de 2019 a les 16:05
7   1
Algu m'explica com funcionen les pastis anticonceptives siusplau?

pastilles
Per Anònima el 12 de juny de 2019 a les 09:19
3   7
clar que si reina, mira te las has de pendre despres del' acte pero que no s' et oblidi perque si no no te efecte, cualsevol dupte consulta al farmaceutic
pastis
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 00:35
0   0
doncs ten prens una cada dia i hi ha una setmana que deixes de prendre-les i jasta no te gaire misteri. ves al ginecòleg que te les recepti i t expliqui millor
és ben senzill!
Per Anònim el 12 de juny de 2019 a les 00:25
1   1
venen unes capses amb un parell de blisters o tres, cada blister té 28 pastilles (4 files amb 7pastilles cada una. Normalment són 3 files blanques i 1 verda). tu te'n has de prendre una cada dia sens falta, preferiblement a la mateixa hora. Quan hagin passat tres setmanes, veuràs que les pastilles són de diferent color;això és perquè són placebo i és quan et baixarà la regla. Jo fa 1 any que me les prenc i em van genial, ho recomano al 100%
Pastis