Ets capaç de respondre aquestes 5 preguntes extremes?

| 11/06/2019 a les 12:34h
Arxivat a: OCI, preguntes extremes
 
Imatge il·lustrativa
Tenim ganes de tornar-vos a posar a prova i us hem preparat unes quantes preguntes extremes. Ja saps que la norma del joc és que sempre has de triar una de les dues opcions proposades!

Preparats?

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 



El youtuber Malbert visita AdolescentsiCat. S’ha fet famós criticant vídeos músicals i també fent “challenges” com el vídeo viral “Comiendo una semana con 1 euro al día”. Triomfa a Espanya i a Sud-amèrica, però el que molta gent no sap és que és català. Com sempre, li farem respondre l'interrogatori íntim i li farem superar les proves del programa!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

no gracies
Anònima sorpresa, 11/06/2019 a les 12:50
+9
-0
no m' agrada caure xd
Pregunta
Anònima, 11/06/2019 a les 16:05
+7
-1
Algu m'explica com funcionen les pastis anticonceptives siusplau?
Ups
Anònim, 11/06/2019 a les 22:52
+0
-0
Això ho hauries de parlar amb la ginecòloga
Pastis
Anònim, 11/06/2019 a les 23:16
+0
-0
Te’n prens una cada dia menys durant la setmana de la regla i ja esta, no es complicat
és ben senzill!
Anònim, 12/06/2019 a les 00:25
+1
-1
venen unes capses amb un parell de blisters o tres, cada blister té 28 pastilles (4 files amb 7pastilles cada una. Normalment són 3 files blanques i 1 verda). tu te'n has de prendre una cada dia sens falta, preferiblement a la mateixa hora. Quan hagin passat tres setmanes, veuràs que les pastilles són de diferent color;això és perquè són placebo i és quan et baixarà la regla.
Jo fa 1 any que me les prenc i em van genial, ho recomano al 100%
pastis
Anònim, 12/06/2019 a les 00:35
+0
-0
doncs ten prens una cada dia i hi ha una setmana que deixes de prendre-les i jasta no te gaire misteri. ves al ginecòleg que te les recepti i t expliqui millor
pastilles
Anònima, 12/06/2019 a les 09:19
+3
-7
clar que si reina, mira te las has de pendre despres del' acte pero que no s' et oblidi perque si no no te efecte, cualsevol dupte consulta al farmaceutic
Segona pregunta
Anònim, 11/06/2019 a les 23:20
+9
-9
Quin aburriment 5 mesos de vacances no? Jo a l'estiu amb dos mesos ja em podreixo...😂😂
ADOLESCENTS AJUDA
Anònima V, 11/06/2019 a les 23:32
+1
-1
A ver es k avui me liat amb un tio k em mola i em volia fer dits pero li vaig dir k no i en realitat vui pero es k no anava depilada i ns si cal estar lo pq amigues meves em diuen coses molt diferents i ns
Vosaltres anem depilades quan os fan dits
I nois k feu si alguna no va depilada ?
jjjj
Anònim, 13/06/2019 a les 19:54
+0
-0
si tens molts potser depilat les ingles o aquestes q tel depilen una mcia i despres et queda una mica al mig sense q tu treguin tot
no et preocupis perq no cal depilarse tot el xixi per masturbarte ni q tu facin
Haviamm
Anònima, 12/06/2019 a les 00:29
+6
-3
Sóc l'única que pensa que caure per a les escales seria guai? 😂
espero no t' esconyis
Anònima, 15/06/2019 a les 07:23
+0
-0
vols probar l' experiencia oi? jaja espero que no ho diguis enserio perque jo m' he caigut per les escales i et juro que no emb vaig trencar una cama i un braç de miracle, creu-me, no exagero, no es guai caure per les escales, ni caure del gronxador.

PD: si ho dius aixi de broma ho he captat jaja
Apus
Anònim, 12/06/2019 a les 07:35
+12
-0
Baixaria per l'asensor per no caure xd ultima pregunta 😊